کد خبر 386924
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با وجود شکست 3 بر صفر تیمش گفت: برابر ذوب آهن خوب بازی کردیم اما کسی باور نمی‌کند.

به گزارش مشرق، علی لطیفی که پس از شکست تیمش برابر ذوب آهن با چهره‌ای به هم ریخته در نشست خبری حاضر شده بود، درباره این بازی گفت: اگر بگویم جلوی ذوب آهن خوب بودیم، حتما می‌گویند ذهنم قاطی کرده است. مگر می‌شود تیمی سه گل بخورد و خوب بوده باشد ولی انصافا نیمه دوم مالکیت توپ را برابر تیمی مثل ذوب آهن در اختیار داشتیم و همین که برابر چنین تیمی صاحب موقعیت شدیم، یعنی خوب بودیم.

وی ادامه داد: روی اشتباه‌های فردی گل خوردیم. قبلا به بازیکنان گفته بودم که در ضربات ایستگاهی دقت کنند. زمانی که کرنر را زدیم و توپ از ما رد شد گفتم بدبخت شدیم! همان جا بود که گل دوم را خوردیم. دعا دعا می‌کردیم که بازی را دربیاوریم که گل سوم را هم خوردیم. به این ترتیب کسی باور نمی‌کند که ما خوب بوده‌ایم. مگر اینکه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه این حرف را تایید کنند.

لطیفی در ادامه گفت: فراموش نکنید که فوتبالی ما که امروز ارائه دادیم جلوی یکی از بهترین تیم‌های ایران بود. شاید هم شانس من بوده که در دو بازی اول راه آهن با مربی‌گری من برابر دو تیم خوب بازی کردیم. تیم ما بدنسازی خوبی نداشت و بر روی ضد حملات آسیب پذیر است. شاید بهترین کسی که می‌تواند بر روی بازی تیمم نظر دهد سرمربی راه آهن است. فکر کنم در طول لیگ تنها یک یا دو تیم ذوب آهن را این طور اذیت کرده است.

سرمربی راه آهن افزود: بازیکنان من 90 دقیقه‌ای نیستند. از دقیقه 60 به بعد باید 6 بازیکن را تعویض می‌کردم. سه بازیکن اصلی تیمم هم اصلا نبودند. در واقع نیمی از تیمی که ابتدای فصل بستیم، امروز نبودند. باز هم تاکید می‌کنم که تنها دو هفته با تیم کار کرده‌ام. حتی اگر مورینیو یا فرگوسن هم جای من بودند، حداقل 4 هفته زمان نیاز داشتند. شک نکنید که راه آهن در ادامه درست می شود.

لطیفی همچنین گفت: فوتبال به شدت بی‌رحم است. ما نباید سه گل می‌خوردیم. یحیی گل‌محمدی فرد درون‌گرایی است که احساساتش را بروز نمی‌دهد. اما در بازی آنقدر تحت فشار بود که پس از گل دوم تیمش فکر کنم سه متر پرواز کرد! انگار خودش هم گفته که تیم ما خوب بوده و حفظ توپ کرده‌ایم.

سرمربی جوان راه آهن که پیش از این گفته بود اگر این تیم با هدایت او به دسته دوم سقوط کند، می‌توانند او را اعدام کنند در ادامه گفت: دیگر به بازی با ملوان فکر می‌کنیم. با بازیکنانم اتمام حجت کرده‌ام که به هیچ عنوان دیگر نباید ببازیم. از این به بعد اولین باخت یعنی سقوط به دسته دوم. دیگر جای درنگ نیست و باید نتیجه بگیریم. من آدم بهانه‌گیری نیستم وگرنه شکست هفته قبل‌مان را به گردن آب و هوای بد اهواز می‌انداختم. اما بعضی چیزها را نمی‌شود نگفت.

وی افزود: امروز وقتی از هتل بیرون آمدیم اتوبوس نبود و فهمیدیم که تازه راه افتاده است. مجبور شدیم بازیکنان را با آژانس به ورزشگاه بفرستیم. قبل از بازی خیلی روی مسائل روحی تیم کار کرده بودیم و بازیکنانم پذیرفته بودند که نداری‌ها را تحمل کنند اما همین مسئله به شدت افکار تیم را به هم ریخت و ما را از تیم بودن خارج کرد. به سرپرست محترم تیم گفتم که به این شکل نمی‌شود کار کرد. اما شک نکنید بازیکنانم هم‌قسم شده‌اند که تیم را نگه دارند و به هر کسی که به هر شکل می‌خواهد جلوی این کار را بگیرد، می‌گویم که راه آهن در لیگ برتر خواهد ماند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
    0 0
    دولتي هاي از خدا بي خبر تمام تيم هاي مهم(پرسپوليس ، راه آهن، استقلال ..) را دردست گرفتن ورها هم نمي كنن، لطيفي كه هيچ! ... هم از دستش كاري بر نمي ياد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس