کد خبر 386842
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

وزیر علوم گفت: سرپرست ۱۱ دانشگاه را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کردیم و بقیه روسا نیز به ترتیب معرفی می‌شوند.

به گزارش مشرق، محمد فرهادی وزیر علوم صبح امروز در حاشیه بازدید از آزمون کارشناسی ارشد در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران گفت: سرپرست 11 دانشگاه را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کردیم که در نوبت بررسی برای تعیین تکلیف هستند.

وی افزود: بقیه دانشگاه‌ها که با سرپرست اداره می‌شوند هم به ترتیب به شورا معرفی می‌کنیم.

وی در رابطه با شایعات مبنی بر خود‌کشی دانشجوی دکتری دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت: این دانشجو در حال حرکت در راهروی دانشکده حقوق بوده است که به طور ناگهانی ایست قلبی کرده و در بررسی‌ها هم همین نتیجه به دست آمده است.

فرهادی افزود: مسئولان دانشکده به سرعت این دانشجو را به درمانگاه منتقل کردند ولی متاسفانه درگذشت.

وزیر علوم در رابطه با عدم دعوت از نمایندگان مجلس در کمیته تشخیص مصادیق بورسیه‌ها اظهار داشت: اطلاعات تکمیلی در رابطه با کمیته را معاون حقوقی وزارت علوم در جریان است ولی نمایندگان مجلس می‌توانند به عنوان ناظر در این کمیته حضور داشته باشند و کار نظارتی انجام دهند و روند همیشه به همین صورت بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    یک طرف مستقل که ذی نفع نیست باید نظر دهد
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    مشکلات دانشجویان دکتری آنقدر زیاد است که خود کشی چیز بعیدی نیست مشکلات مالی اشتغال در آینده ازدواج و عدم حمایت از ایشان و هزاران مشکل دیگر و مسئولین کماکان در خواب غفلت ... دو ماه پیش پیش استادم در حالی که بغض را در گلویش می شد دید به من گفت اگر برای اشتغال مشکلی برایت پیش آمد کمکت می کنم بروی کشور دیگری هیئت علمی شوی ... نمی دانم چرا باید اینگونه باشد... چرا ...؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس