کد خبر 386437
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

جلسه شورایعالی انقلابی فرهنگی که باید امشب برگزار می‌شود در حالی لغو شده است که اعضای این شورا از بیان علت عدم برگزاری خودداری کردند.

به گزارش مشرق، جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی به طور معمول هر دو هفته یک بار به ریاست رئیس جمهور برگزار می‌شود و در حالی که امشب نوبت برگزاری این جلسه بود ولی لغو جلسه به اعضای شورا اطلاع‌رسانی شده است.

از آنجا که آخرین جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی با حواشی همراه بود اعضای شورا حدس می‌زنند که علت عدم برگزاری جلسه این هفته اختلافات به وجود آمده در آن جلسه باشد ولی در گفت‌وگویی که با چند تن از اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی داشتیم  به بیان عدم برگزاری جلسه امشب بسنده کردند و علت عدم برگزاری جلسه این هفته شورا بیان نشد.

* علت عدم برگزاری مطرح نشده است، امیدواریم خیر باشد

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و عضو حقوقی شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: شب گذشته به ما اطلاع دادند که جلسه امشب برگزار نمی‌شود ولی در رابطه با علت آن چیزی بیان نشد.

وی افزود: با توجه به اینکه علت را مطرح نکردند ما هم اظهار نظری نمی‌کنیم و امیدواریم دلیل آن خیر باشد.

* شاید علت عدم برگزاری اختلافات هفته گذشته باشد

مهدی گلشنی عضو حقیقی شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز گفت: هر هفته دستور جلسه شورا چند روز قبل برای ما ارسال می‌شد ولی این هفته دستور جلسه ارسال نشد که دلیل آن را جویا شدم و گفتند جلسه برگزار نمی‌شود.

وی افزود: دلیل عدم برگزاری جلسه مطرح نشده است، شاید مربوط به حواشی جلسه گذشته باشد و شاید هم نباشد ما علت را نمی‌دانیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس