کد خبر 386058
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

سرمربی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینکه باید به منتقدان سرمربی تیم ملی اجازه انتقاد داد، گفت: به نظرم بهتر است کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی به کارش ادامه دهد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در خصوص وضعیت کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باید به منتقدان از سرمربی تیم ملی و کسانی که نقدی به عملکرد تیم ملی دارند، اجازه بیان نظرات‌شان داده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار نیست همه موافق کی‌روش باشند و او را مورد حمایت قرار دهند، بالاخره در فوتبال منتقدانی وجود دارد که باید به آنها اجازه داده شود تا کار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را نقد کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اختلافی که بین سرمربیان سرخابی‌ها و کی‌روش رخ داده، تاکید کرد: این روش را نمی‌پسندم و اعتقاد دارم باید بستری فراهم شود تا این اختلافات از بین رفته و همه در کنار یکدیگر برای فوتبال ملی‌مان کوشش کنیم.

استیلی در پایان و در شرایط کنونی پرسپولیس نیز گفت: باید از تیم حمایت کرد و اجازه داد تا سرمربی کارش را انجام دهد؛ چراکه پرسپولیس در حال حاضر نیاز به آرامش دارد تا بتواند در دیدارهای آینده‌اش موفق شود و امیدوارم هواداران دست از حمایت تیم خود برنداشته و تا پایان فصل تنها به تشویق تیم خود پرداخته و از حاشیه‌ها دوری کند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس