کد خبر 386049
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

نیروهای ارتش سوریه به فرماندهی «عصام زهرالدین» موفق شدند، ضمن ادامه پیشروی اطراف فرودگاه نظامی «دیر الزور»، 60 تروریست داعشی را از پای در آورند.

به گزارش مشرق، شرق سوریه و در استان دیرالزور، مناطق اطراف شهرک «الجفره» و دو منطقه «المریعیه» و «حویجه صکر» شاهد درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش سوریه با عناصر تکفیری داعش است.

نیروی هوایی ارتش سوریه نیز مواضع داعش در شهرهای المو حسن و البو عمر را گلوله باران کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری لبنانی «العهد» نیروهای پیاده نظام ارتش سوریه به فرماندهی سرهنگ «عصام زهرالدین» موفق شدند، به پیشروی خود در منطقه «حویجه المریعی» ادامه بدهند و بر بخش‌هایی از این منطقه تسلط پیدا کنند.

در این عملیات بیش از 17 خودرو مجهز به تیربار سنگین داعش منهدم و بیش از 60 تکفیری وابسته به این گروه کشته شدند.

همزمان با آن یگان‌های ارتش سوریه دو حمله گسترده داعش به 2 منطقه حویجه صکر و کوه «الثرده» را دفع و عناصر داعشی را وادار به عقب نشینی از این منطقه کردند.

اما در عرصه اختلافات گروه‌های مسلح با یکدیگر، داعش «ابو عبیده اللیبی»، از سرکردگان سابق «جبهه النصره» را که از این گروه جدا شده و به داعش پیوسته بود، در شهر «المیدان» واقع در ریف دیرالزور اعدام کرد.

در شهرک «عیاش»، واقع در ریف غربی دیرالزور نیز داعش 8 نفر از اهالی این منطقه را به اتهام مخفی کردن سلاح و عدم تسلیم آن به این گروه اعدام کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق کمتر گند بزن و چرت بنویس اخه عصام زهرالدین 12 ساله سرتیپه دوما گزارشات خودت جی شد؟چرا انقدر دیرمیکنی در ارسال گزارشات روزانه چندماه گزارشاتت روزانه بود چت شده عمو؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس