کد خبر 385850
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

گاهی اوقات پارک خودرو می تواند برای تان یکی از جذاب ترین لحظات روزتان باشد. البته اگر صاحبان پارکینگ کمی زحت خلاقیت و نوآوری به خودشان بدهند!

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پارک کردن ماشین کاری خسته کننده اما گریز ناپذیر است، اما اگر روزی این انتخاب را داشته باشید که اتومبیل تان را در عجیب ترین و غیر معمول ترین پارکینگ های جهان پارک کنید، شاید از این عمل لذت ببرید.

از معروف ترین پارکینگ در جهان (پارکینگ Autostadt در آلمان) گرفته تا تئاتر تبدیل به پارکینگ شده در دیترویت میشیگان، پارکینگ های عجیب و غریبی در جهان وجود دارند. بعضی از آن ها زیبایی های منحصر به فردی دارند، برخی سازگار با محیط زیست اند و برخی نیز بهترین امکانات و سهل الوصول ترین روش را برای پارک کردن ماشین ها فراهم کرده اند. در ادامه نگاهی به چند نمونه خواهیم انداخت:
{$sepehr_album_22831}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: مجله مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مبهوت کننده بود
  • حمید ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مجسم کنید با پارکینگهای خودمان که اولین جمله ای که به چشم میخوره "توالت خراب است"!!!!!
  • محمد ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس