کد خبر 385475
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

مربی تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: پرداخت پاداش به این صورت قطعا کارشناسی نشده بود و پرداخت 20 سکه توهین به مربیان تیم‌های ملی است.

به گزارش مشرق، تعدادی از مربیان تیم‌های ملی کشتی، تکواندو و کاراته در بازی‌های آسیایی با تنظیم نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به وزیر ورزش و جوانان نسبت به جوایز بازی‌های آسیایی معترض شدند.

مهدی بی باک در مورد نامه‌ای اعتراض آمیزی که خطاب به وزیر ورزش و جوانان نوشته‌اند، گفت: فکر می‌کنم‌ واقعا آنچه که در شأن مربیان تیم ملی رشته‌های مدال آور بود رعایت نشده است. واقعا پرداخت 20 سکه به مربیان تیم‌های ملی حاضر در بازی‌های آسیایی توهین بود.

وی در ادامه افزود: اگر واقعا این پاداش را نیز پرداخت نمی‌کردند خیلی بهتر بود. به اعتقاد من حتی از رشته‌هایی که یک مدال طلا در اینچئون کسب کردند هم تجلیل خوبی به عمل نیامد، چه برسد به رشته‌هایی مثل کاراته، تکواندو و کشتی که 70درصد مدال طلای کاروان ایران در کره‌جنوبی را کسب کردند.

مربی تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی گفت: متاسفانه نگاه مسئولان به رشته‌هایی که یک طلا و رشته‌هایی که چند طلا کسب کردند یکی بود. این کارها انگیزه را از بین می‌برد، چرا باید یک ورزشکار 150 سکه دریافت کند، اما مربی که شبانه روز در کنار بازیکن در اردوها حضور دارد تنها 20 سکه دریافت کند. به اعتقاد من این تفاوت ها بازیکن سالاری است.

وی در پایان گفت: این تصمیم قطعا کارشناسی شده نبود و متاسفم که چنین اتفاقی رخ داد. اگر از مربیان تجلیل هم نمی‌کردند خیلی بهتر بود، چرا که قطعا آنها حاضرند تا آخرین قطره خون خود را برای تیم ملی کشورشان فدا کنند. پس نباید شأن مربیان با این کارها خدشه دار شود. بُعد مالی برای ما مهم نیست اما شأن مربیان باید حفظ شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    (بُعد مالی برای ما مهم نیست اما شأن مربیان باید حفظ شود ) !!!!اصلا نمیشه این حرفهارو باور کرد
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    (بُعد مالی برای ما مهم نیست اما شأن مربیان باید حفظ شود ) !!!!اصلا نمیشه این حرفهارو باور کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس