کد خبر 385413
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی یکی دیگر از سخنرانان افتتاحیه سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر بود. ایوبی به روی سن آمد و اعلام کرد که سخنرانی طولانی نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی یکی دیگر از سخنرانان افتتاحیه سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر بود. ایوبی به روی سن آمد و اعلام کرد که سخنرانی طولانی نخواهد کرد وگفت :امروز سینماگران برای سی و سومین بار مردم ایران و تمام مردم جهان را به تماشا می‌خوانند. این جشن جشن خواستن و توانستن است. جشن پیروزی روی باز و سفره باز است.جشن پیروزی لبخند بر اخم. به تماشا بنشینیم تا دریابیم اندازه فاصله یک لبخند را و چه فاصله میمون و مبارکی است.

وی افزود: سینمای ایران دستش پر است از لبخند به زندگی، پر از خلاقیت. سالی که گذشت دیگر گذشته است با همه فراز و فرودها با همه تلخی و شیرینی‌هایش,‌ با همه حرف‌ها و حدیث‌هایش، اما با این همه، سال 93 را سال سلام سینما بدانیم، سال هجوم مردم به سینما، سال سلام به صنعت سینماگران، سلام به سرمایه‌گذاران ، سلام به اقتصاد سینما.

رئیس سازمان سینمایی گفت: این حرف من خطاب به ربیعی است، از طرف همه سینماگران، کار تولید سینمای ایران تولیدی شوق‌انگیز و گروهی است و میوه کار آن‌ها لبخند و اندیشه و تحکیم بنیان خانواده و انتقال ارزش‌هاست. این خالقان زیبایی اما با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند، آن‌ها در گرماگرم سوت و کف‌ها و در میانه سالن‌های پرشور و تشویق‌های بی‌امان بیمناک روزگار بی‌کسی و تنهایی خویشند. بیمناک روزگاری‌اند که حتی از نام و نشان خویش گریزانند. روزگاری که تنها و تنها دنبال یک تخت کوچکند. روزگاری که در آن صاحب خانه، پرستار بیمارستان، بقالی سر کوچه و کارمند بانک از انها مطالبه دارند. از شما می‌خواهیم برای ما فکری کنید، برای آن روزگار اهالی فرهنگ فکری کنید اگر می‌خواهید جوانه‌ها بشکوفند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس