به گزارش مشرق به نقل از آخرين نيوز، سيماي جمهوري اسلامي در ?شنبه شب با پخش تيزر جديد از فيلم «اخراجيها?» نشان داد که براي جذب مخاطب ـ چه براي خود و چه براي فيلم دهنمکي ـ حاضر است خطوط قرمز خود را نيز بشکند.
تيزر تبليغاتي «سوسنخانم» که مدتهاست در فضاي اينترنتي منتشر شده و حتي برخي هموطنان نيز به تقليد از آن کليپهاي متعددي در داخل و خارج کشور ساختند، جزء بخشهاي اصلي فيلم اخراجيهاست اما با توجه به سابقه عدم پخش ترانه «واويلا ليلي» در تيزر تبليغاتي و زمان پخش کامل «اخراجيها?» توقع پخش «سوسنخانم» از تلويزيون کاملا توقع نابهجايي بود اما شب گذشته در اقدامي قابل تامل، تيزر اخراجي ها? همراه با پخش قسمت هايي که امين حيايي «سوسن خانم» را اجرا مي کند، پخش شد تا نشان دهد تلويزيون براي جذب مخاطب، خطوط قرمز خودش را هم ميشکند.
اگرچه تلويزيون از حاميان اصلي فيلم تازه دهنمکي محسوب ميشود و از هر فرصتي در راديو و تلويزيون براي تبليغ اين فيلم و يا دعوت از کارگردان و عوامل اين فيلم استفاده ميکند مانند حضور کارگردان فيلم در برنامه سال تحويل يکي از شبکههاي سيما. اين اتفاق اگر براي ساير هنرمندان و محصولات هنري و تبليغ براي رونق فضاهاي فرهنگي از جمله سينما اتفاق بيافتد و همچنين بازنگري در برخي خطوط قرمز خودساخته سيما باشد، ميتواند قابل توجيه باشد.
بنا بر اين گزارش، ?شنبه شب همچنين شبکه سوم سيما در پخش زنده بازي «منچستر يونايتد – چلسي» با کشيدن(!) تصوير نام شبکه ماهوارهاي پخش کننده بازي را به زعم خود، حذف کرده بود و در زمان هايي که لوگوي اختصاصي (EXCLOSIVE ) بر گوشه بالاي تصوير نقش ميبست و در پايين تصوير نيز لوگوي زيرنويس شبکه مورد نظر، باند تبليغاتي شبکه سوم با اعلام «شمارههاي روابط عمومي» در ساعت يک بامداد(!) ظاهر ميشد!