این جوان جنگ‌طلب با تأکید بر اینکه آمریکا باید جلوه‌های تهدید نظامی قاطع خود را به ایرانی‌ها نشان دهد، گفت: "هدف سیاست خارجی ما باید تغییر رژیم در ایران باشد. ما تا زمانی که اسلام‌گراها در ایران حکومت می‌کنند ایمن نخواهیم بود؛ بنابراین سیاست آمریکا باید حمایت از مخالفان ایران و ایجاد یک دولت قانونی باشد که با آمریکا، اسرائیل و دنیا سر صلح دارد."

گروه بین‌الملل مشرق- «تام کاتن» با 37 سال سن در حال حاضر جوان‌ترین عضو مجلس سنای آمریکا محسوب می‌شود اما وی در مدت اندک حضورش در این نهاد نظراتی را در حوزه سیاست خارجی مطرح کرده که به سرعت در میان همکارانش به «جنگ‌طلب جدید کنگره» مشهور شده است.

تغییر نظام ایران، اقدام نظامی در تمام دنیا برای شکست داعش، طرفداری از تحریم‌های ایران با هدف به شکست کشاندن مذاکرات و .... تنها برخی از نظراتی هستند که وی در مدت نزدیک به یک ماه از زمان حضور در مجلس سنا ابراز کرده است.
 
نظراتی که او در روزهای گذشته در حمایت از حمله نظامی در مناطق مختلف مطرح کرده به اندازه‌ای زیاد است که یکی از همکاران او می‌گوید اگر دیدگاه‌های تام پیاده شود، آمریکا باید در سال‌های آینده باید وارد 15 تا 20 جنگ شود.

"کاتن" از جمله منتقدان مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 هم هست. وی بی‌هیچ پرده‌پوشی و در اظهاراتی نامتعارف علت حمایت از تشدید تحریم‌ها علیه ایران را تمایل برای شکست مذاکرات دانسته است.

گزارش زیر نگاهی است به برخی از دیدگاه‌های این  سناتور 37  ساله جمهوری‌خواه آمریکا و نظراتی که دیگران درباره وی ابراز کرده‌اند.

ـ هر چه بیش‌تر بمباران کنیم، امن‌تر زندگی می‌کنی.

ـ هدف سیاست خارجی آمریکا باید تغییر نظام ایران باشد.

ـ آمریکا باید برای مقابله با داعش در تمام دنیا اقدام نظامی کند.

ـ حامی تحریم ایران هستم چون این باعث شکست مذاکرات می‌شود.

- یکی از همکاران کاتن می‌گوید باید از توهم براندازی در ایران بیرون بیاییم.

جنگ‌طلب جدید کنگره که حامی براندازی نظام ایران است را بهتر بشناسید
تام کاتن به جنگ‌طلب جدید کنگره مشهور شده است

کاتن متولد 13 مه سال 1977 و پرورش یافته یک خانواده نظامی است. پدر او یکی از کهنه‌سربازان جنگ ویتنام به شمار می‌رود. خود کاتن هم در سال 2005 به ارتش آمریکا پیوست و یک سال بعد در مه 2006 عازم عراق شد. وی در این کشور مسئولیت طراحی و هدایت گشت‌های نظامی یگان تحت امرش را به عهده داشت.

اسم کاتن ژوئن سال 2006 بر سر زبان‌ها افتاد؛ زمانی که با نگارش یک نامه علنی به روزنامه نیویورک‌تایمز خواستار دستگیری سه روزنامه‌نگار، از جمله سردبیر این روزنامه شد. کاتن معتقد بود این روزنامه نگارها به دلیل افشای یک برنامه مخفیانه دولت بوش درباره نظارت بر منابع مالی گروه‌هایی که "تروریست" خوانده شده بودند، مرتکب جرم جاسوسی شده‌اند.

کاتن از زمان ورود به دانشگاه هاروارد در سن 18 سالگی عضو باشگاه جمهوری‌خواهان هاروارد هم بود. وی در سال 2012 به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات مجلس نمایندگان شرکت کرد و چون "مایک رایس"، نماینده دموکرات آرکانزاس در آن زمان بازنشسته شده بود توانست به عنوان نماینده این حوزه انتخابی وارد مجلس شود.

او در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره که چند ماه پیش برگزار شد اعلام کرد قصد دارد با سناتور "مارک پریور"، نماینده دموکرات آرکانزاس رقابت کند. "میت رامنی"، نامزد قبلی ریاست‌جمهوری آمریکا از وی حمایت کرد و وی سرانجام با کسب بیش از 56 درصد آرا توانست به مجلس سنای آمریکا راه پیدا کند.

دیدگاه‌های کاتن در حوزه سیاست خارجی به دلیل اهمیت بیش‌تری که مجلس سنا به طور سنتی در حیطه سیاست‌گذاری خارجی آمریکا دارد در ماه‌های گذشته مورد توجه و انتقادهای فراوان واقع شده است.

به عنوان مثال "تام کاتن" حدود دو هفته پیش در برنامه‌ای در شبکه خبری سی‌ان‌ان گفته بود ارتش آمریکا برای مقابله با گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات یا داعش باید دست به عملیات تهاجمی در سرتا سر دنیا بزند.[1]

او در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان گفت: در نبرد علیه داعش ما نمی‌توانیم با حالت تدافعی پیروز شویم، باید با عملیات تهاجمی در سرتاسر دنیا وارد شویم.

اما این تنها اظهارنظر بحث‌انگیز کاتن نبود چرا که یک روز قبلتر در گفت‌‌وگو با اندیشکده هریتیج درباره مذاکرات هسته‌ای ایران هم نظرات افراط‌گرایانه‌ای مطرح کرده بود. کاتن با مخالفت با اصل مذاکره با ایران، گفت‌وگو با این کشور را با مماشات در برابر آلمان نازی مقایسه کرد. او در همین جلسه از این‌که اوباما نیروهای زمینی آمریکا را برای دخالت در جنگ داخلی سوریه به این کشور اعزام نکرد هم انتقاد کرد.

کاتن چند روز بعدتر میهمان شبکه خبری ان‌بی‌سی آمریکا بود و در آن‌جا بار دیگر تأکید کرد که آمریکا باید وارد جنگ با داعش شود. وی گفت: "ما آن‌ها را می کشیم، قبل از این‌که آن‌ها ما را بکشند؛ به همین راحتی. هر چه بیش‌تر ما بمباران کنیم، اگر تروریست‌ها را بکشیم، امن‌تر هستیم."

این لفاظی‌های جنگ‌طلبانه "کاتن"، البته برای کسانی که یک دوره حضور وی در مجلس نمایندگان آمریکا را به خاطر دارند چندان هم عجیب نیست. اما اکنون که وی در جایگاه سناتور قدرت بیش‌تری برای اظهارنظر و عمل در حوزه سیاست خارجی آمریکا دارد، دیدگاه‌هایش بیش‌تر زیر ذره‌بین قرار دارند. یکی از اولویت‌های اصلی وی در زمینه سیاست خارجی، بحث درباره گفت‌وگوهای هسته‌ای است که با ایران در جریان است.

کاتن تلاش‌هایی جدی برای اثرگذاری بر این مذاکرات داشته و چه در سخنرانی‌های عمومی و چه در مصاحبه‌ها این‌طور عنوان کرده که آمریکا باید جلوه‌های تهدید نظامی قاطع خود را به ایرانی‌ها نشان دهد. وی در سخنرانی خود در اندیشکده هریتیج "تغییر نظام" ایران را تنها راه‌حل عملی برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران عنوان کرد.

این سناتور جمهوری‌خواه با این ادعا که مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 "ساختگی" است گفت: "هدف سیاست خارجی ما باید تغییر رژیم در ایران باشد. ما تا زمانی که اسلام‌گراها در ایران حکومت می‌کنند ایمن نخواهیم بود."

کاتن در ادامه گفت: "بنابراین سیاست آمریکا باید حمایت از مخالفان ایران و ایجاد یک دولت قانونی باشد که با آمریکا، اسرائیل و دنیا سر صلح دارد."[2]

این اظهارات کاتن درباره تغییر نظام ایران با واکنش ها و تحلیل‌های زیادی در میان رسانه‌ها، کارشناسان و حتی همکاران خود او روبه‌رو شد. "جو سیرینکیان"، رئیس"صندوق پلاگ‌شر" که از گروه‌های فعال در زمینه منع اشاعه سلاح‌های اتمی است در واکنش به این اظهارات سناتور "کاتن" به روزنامه هافینگتون‌پست گفت:"دیگر وقت آن رسیده این خیالات را کنار بگذاریم که مردم آمریکا وارد جنگی دیگر برای براندازی یک نظام دیگر در خاورمیانه خواهد شد ـ یا این‌که چنین جنگی در واقع، اثری خواهد داشت."

برخی از کارشناسان دیگر می‌گویند "کاتن" به عمد پیشرفت‌های حاصل شده در مذاکرات را نادیده می‌گیرد. "دیلان ویلیامز"، معاون یکی از گروه‌های لابی حامی رژیم صهیونیستی به نام "جی استریت" معتقد است اجرای نظرات "کاتن" سودی برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران ندارد.

وی ضمن اشاره به پایبندی ایران به مفاد توافق موقت ژنو یا "برنامه مشترک اقدام" می‌گوید در صورتی که ایده‌های وی اجرایی شود، برنامه هسته‌ای ایران به مرحله قبل از این توافقنامه بازخواهد گشت.

"کاتن" در جار و جنجال‌هایی که در هفته‌های گذشته در محافل داخلی و رسانه‌ای آمریکا درباره وضع تحریم‌های جدید علیه ایران جریان داشته هم موضعی بسیار متفاوت از سایرین داشته است.

طرفداران و مخالفان تشدید تحریم‌ها علیه ایران در هفته‌های گذشته معمولاً دو استدلال بیان کرده‌اند: طرفداران، تحریم ایران در حین مذاکرات را اقدامی برای تقویت موضع مذاکره‌کنندگان آمریکایی در رایزنی‌های هسته‌ای می‌دانند اما از طرف دیگر، مخالفان، بر اثرات مخرب این تحریم‌ها و احتمال این‌که آن‌ها باعث شکست مذاکرات شود، تأکید کرده‌اند. با این حال، موضوعی که ظاهراً محل اختلاف طرفین این جدال نیست این است که مذاکرات نباید متوقف شوند یا به شکست کشانده شوند.

کاتن، اما با ارائه دیدگاهی کاملاً جدید می‌گوید به خاطر این حامی وضع تحریم‌های جدید علیه ایران است که فکر می‌کند این اقدام باعث می‌شود گفت‌وگوهای هسته‌ای به شکست کشانده شود. وی در سخنرانی خود در اندیشکده هریتیج بدون هیچ پرده‌پوشی گفت که فکر می‌کند به این دلیل طرح‌های تحریمی جدید علیه ایران باید تصویب شوند که باعث تعجیل در پایان دادن به مذاکرات می‌شوند و این نتیجه مطلوبی است که آمریکا باید در این مذاکرات به دنبال آن باشد.



جنگ‌طلب جدید سنای آمریکا که حامی براندازی نظام ایران است را بهتر بشناسید
تام کاتن به جنگ‌طلب جدید کنگره مشهور شده است

با آن‌که دیدگاه‌های تام کاتن برای خیلی‌ها عجیب به نظر می‌رسد، طرفدارانی هم در آمریکا دارد. "ماتیو کرائینگ" که یکی از همکاران او در اندیشکده شورای آتلانتیک است از طرح وی برای تغییر نظام ایران حمایت کرده و می‌گوید این‌که یکی از نمایندگان کنگره چنین حرفی بزند هیچ اشکالی ندارد.

کرائینگ می افزاید: "متأسفانه رژیم فعالی ایران قوی است و آمریکا هیچ روش معقول و عملی برای این‌که دولتی مطلوب تر در ایران مستقر کند ندارد."

اظهارات کاتن در مدت نزدیک به 40 روز حضور در مجلس سنا به اندازه‌ای جنجالی بوده که باعث جلب توجه همکارانش هم شده است.

"آلان گریسون"، نماینده جمهوری‌خواه فلوریدا به روزنامه هافینگتون‌پست گفت: "سناتور کاتن همین حالا در حال حرکت به سمتی است که خودش را جنگ‌طلب اصلی کنگره صد و چهاردهم آمریکا معرفی کند. فکر کنم این تازه آغاز تلاش‌های او به سمتی است که ما را نه تنها در یک یا دو جنگ بلکه احتمالاً در 15 تا 20 جنگ درگیر کند. این چیزی است که او دوست دارد ببیند."

کاتن در مجلس سنا چند نماینده همفکر و متحد دارد. او از همکاران نزدیک سناتور "جان مک‌کین" در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا است و در کمیته منتخب اطلاعاتی سنا هم حضور دارد.

جدیدترین اظهارنظر کاتن درباره مذاکرات هسته‌ای ایران در یادداشتی که بود که وی روز پنجشنبه اندکی بعد از تأیید تحریم‌های ایران در کمیته بانکداری سنا در وال‌استریت‌ژورنال نوشت. او در این یادداشت نوشت اصلا دلیلی وجود نداشته که تحریم‌ها علیه ایران در توافق موقت ژنو کاهش یابند. [3]

برخی از همکاران کاتن می‌گویند دیدگاه‌های کاتن از زندگی شخصی او نشأت می‌گیرند. او به عنوان یک فرد نظامی و پرورش یافته‌ای در خانواده‌ای نظامی معمولاً گزینه زور را اولین راه‌حل برای پرداختن به مشکلات می‌بیند.


[1]  "Tom Cotton on terror threat: 'We have to win on offense” Link

  [2]Iraq Vet Senator on Iran: ‘Regime Change’ Must be Our Goal Link

[3] As the Iranian Nuclear Talks Drag On, Congress Must Act Link

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 288
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 43
  • غضنفر ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 1
    سلام گوگولی میخوامت بخصوص با او لباس نظامی ات کی میای؟ بگو تا شمارش معکوس کنم
  • محمد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اسگل
  • مهدی7 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 1
    شبیه بز مجه ماده هست ...
  • اميد ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    هنوز رو زمين سفت ج... نكردي
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اندازه وزنت حرف بزن جوجه اردک زشت.
  • عبداله ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خفه
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خیلی رییییییییییییییز میبینمت
  • پهلوان کرمانشاهی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مال این حرفها نیستی جوجه ببینمت باگوش آویزانت میکنم.
  • مبارز ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    النگو هات نشکنه
  • سپهرساتوربه دست دربه دربه دنبال خاتمی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دوران بزن در رو تمام شده حالا اگریکی بزنی ده تا میخوری ملتی که قرآن و نهج البلاغه دارند هرگز یوغ بندگی شیطان بزرگ را گردن نمینهند ای کاش جرآت حمله به ایران را داشتید تا نشونتون میدادیم یک من ماست چقدر کره داره
  • امیرشوکتی نیکو ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جوونه کلش باد داره. آرزو بر جوانان عیب نیست.
  • بهروز ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    از تو گنده تراش نتونستن ایرانو به زانو در بیارن حالا توی جوجه فوکولی واسه ایران شاخ شونه میکشی؛از مامان جونت اجازه گرفتی این حرفا رو زدی
  • چکامه ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    آقای روحانی این هم پاسخ حسن ظن و خوشبینی شما به کدخدای بیخدا
  • MohammaD ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این بچه که تیر بغل گوشش در بره خودشو خیس میکنه مامانشو میخواد این بچه هنوز مغزش قدرت درک واقعیت های جهان رو ندارد این جوجه فکلی....هنوز شروع نکرده خراب کرد
  • احمد ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    تام کاتن کوتاه بیا ! بزرگترات هیچ غلطی نکردن تو که...
  • ناشناس ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ما هم عاشق جنگ با شما یانکی های پست فطرت هستیم و آرزو داریم که یک روزی خلیج فارس را با خون شما سگهای نجس آغشته کنیم .
  • ایلام 98 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    سناتور جون بیا منتظریم معطل نکن دلت به لباسها و تجهیزاتت خوش نباشه چون با اون وسایل میای بدون اون وسایل میری نازی......
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عموجون خودت تنهایی میای جنگ یا بابات میاردت؟
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    فقط میخواد خودی نشون بده و جلب توجه کنه گردن کلفت تر از این کسایی هستند که می دانند گزینه جنگ به تاریخ پیوسته هر وقت از پس پاپتی های داعشی براومد می تونه علیه ایرن رجز بخونه
  • MohammaD ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مشرق یه جای کامنتو سانسورش کردی که البته به جا بود خخخخ
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    برو بچه بند شلوارت را سفت کن . آنروز که ما دست خالی بودیم شما با تمام نوچه هاتان هیچ غلطی نتوانستید بکنید حالا که بشکرانه خداوند ...
  • ناشناس ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    امیدواریم که هیچ وقت جنگ نشود ولی اگر چنین حماقتی بکنید کاری میکنیم که شکستی صد برابر بدتر از جنگ ویتنام را تجربه کنید و مثل سربازان اسرائیلی که در جنگ با غزه به گریه افتادند شما هم به گریه بیفتید.
  • مجتبی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خبر داری بعدش چوب توی آستینت می کنیم؟!
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این نشون میده این یا رو هم کوره (نمیتونه واقعیات جهان رو ببینه)هم خنگه و هم دچار توهم شده
  • ناشناس ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اگر واسه همه لاتی واسه ما شکولاتی کوچولو ! خخخ .
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جوونه و خام. اوباما هم اولاش یه خورده گزینه گزینه می کرد آخرش هم مجبور شد نامه بزنه به آقا و التماس کمک کنه.
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    چقدر جول و پلاس به خودش آویزان کرده . این بابا وقتی جنگ می روند یک ماه منطقه را با موشک و توپ و خمپاره هواپیما که پول و هزینه آن را از این منطقه به غارت برده اند می کوبند بعد دو متر می آیند جلو برو بچه در ایران از این خبرها نیست این ملت کاه هم جلو شما نمی ریزد
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    شبیه غازه گردنو نیگاااا
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خدا کنه کسی که عاشق کد خدا س این مطلب رو نبینه وگرنه همین الان برای واکس زدن چکمه دشمن دواطلب میشه
  • اتم ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    صورتش عین فرغونیه که زیر غلطک رفته باشه. همش تقصیر این باباهاست که برا بچه هاشون بازی های خشن میگیرن. کوچولو تاثیر گرفته
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این دیگه از کجا پیداش شد..عجب احمقیه
  • سید ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کارمان به جایی رسیده که بچه هایی که هنوز عقلشان کامل نشده هم برای ما خط و نشان می کشند. این است حاصل ماهها لبخند (بخوانید قهقهه) زدن به دشمن خونی یک امت...
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    به قبر پدرهای بیشمارش خندیده حرامزاده مادر به خطا لعنت بر آّباء و اجدادش گاوچران ملعون
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ما باید اسلام رو در امریکا قوی کنیم و سازماندهی کنیم و به جای اسلام ستیزان بر سر حکومت بیاریم ماباید ناو های امریکا رو تو خلیج فارس بزنیم تا کمتر شاخ و شونه بکشن خخخخخ به حرف های این بزمجه سناتور امریکا
  • هادی شیرازی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    وای! مامانش ... اینا!
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    احسنت
  • ناشناس ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    قابل توجه آقای لبخندیان و اهل پیاده روی با شیطان .
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    قابل توجه کسانی که به کدخدا اعتقاد دارند...ببینیند اینا همچین ..... های متوهمی پرورش میدهند.. مرتیکه درست زمانی که همه میگن تنها راه ضربه زدن به ایران از راه دیپلماتیکه اومده حرف از جنگ میزنه
  • SMM ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    باید تایتل میزدی "این جوان آمریکایی عاشق جوان مرگ شدن است"
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    آن مرگ بر آمریکائی که ایرانیان شب وروز از درگاه خداون برای آمریکا دارند منظورشان این تفکر زشت خوی دون صفتانی است که در مرحله اول دشمن ملت آمریکا هستند - مردم ایران نیز متقدند تا این تفکر در آمریکا وجود دارد ایرانیان ایمن نخواهند بود - این جوجه سیاستمدار درون کاخ های شیشه ای نشسته تصور می کند دنیای بیرون آمریکا جولانگاه آمریکائی ها از قماش ایشان هستند
  • پسر ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خیالی با حال بود غضنفرجان از خنده گریم گرفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    میخواین حمله کنید؟ ای بابا حالا من چی بپوشم
  • MohammaD ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بیا اینم از اولین دلقک مجلس سنای امریکا...
  • پسر ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بزرگ میشی یادت میره
  • توحید ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بچه است داغه یه چیزی میگه
  • اسی خطر ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عزیزم . . .
  • مهدی عاشق پرواز از مشهد ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    1 0
    بیشین یره ما بِچه مَشَدیا یه ضرب المثل دِرِم که اینجه نِمِشه بگی وگرنه مُگُفتم کنِف بری یره حالا نُگُفتی کلاس چندی عموجان؟! شیطونه مِگه بُرُم بزنُم دَهَن مَهَنِشه سرویس کُنُم بِچه سوسوله مُفَنگی اینجه خالیوود مالیوود نیست که بِخِی چارتا تیر در کنی و بر و بازو نشون بدی و بعدشم با یه تصویر از یَک انفجار گُنده پشت سرت (که مثلا ایرانه و دِره مِره رو هوا) فیلم تِموم بِره اینجه ایرانه خانه ی بُچه های روح الله خانه ی سربازایه سیدعلی خانه ی جِوونایی که بِره ی رودر رو رِفتن با بِچه سوسولایی مثل تو لحظه شماری مُکُنن یَرِگه تُنبون!
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخخخ
  • فواد ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام خنگ جون۔حالت خوبہ۔برو از بزرگسالان اسم قاسم سلیمانی یاد بگیر بعد چرت بگو
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخ فک کرده اینجا عراق و افغانستانه خواستی بیایی پوشک بزرگ سالان یادت نره خخخخخ
  • مامان اسی خطر ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ای جونم . بچمون جنگ دوست داره دیگه. بهتر از اینکه بره پفک و چیپس بخوره دل درد بگیره. اصلا" خودم جمعه میبرمت جنگ. جیگر طلای کنگره.
  • SMM ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دمت گرم امید
  • سید مهدی مصطفوی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    احتمالا تو شیشه آب معدنی ت چیز دیگه ای بوده غیر آب که اینجوری جفتک میندازی یه چیزی شنیدی و چند تا فیلم دیدی بیای اینجا با رفیق هات خاکتون رو به توبره میکشیم
  • گمنام ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    داداش تامی ، تا حالا چک افسری خوردی ؟؟
  • سید علی ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کاتن جون یادت باشه ی سری بیای یاغچی آباد منتظرتیم
  • علی ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    نازی کوچولوی دندون خرگوشی
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    حرف هایش کاملا صحیح است اما حیف که من الان سهام دارم و طالب توافق مذاکرات
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اشتباه مثبت دادم فحش ناموسی نده
  • علی ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بی زحمت یکی آدرس بده بیاد خرم آباد من کارش دارممممممممممممممممم
  • مهدی ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جوچه فکلی!سنت دو رقمی شده؟!شناسنامت عکس داره؟! آ قربون دشمن.
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عجب گوگولی مگولیه
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ظاهرا شکمش هم باد داره! البته اینا شکم و کلشون یک کار انجام میدن!!
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    تفنگتو بیار خاله ببینه.... باریک الله....
  • علی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    نکبت بدبخت! اونقدر فیلم‌های تخیلیِ آرنولد و... دیده توهم گرفتتش و فکر کرده آمریکایی‌ها چه پوخی هستن؟! نه که در ویتنام و افغانستان و عراق و ... تونستن غلطی بکنن! یه بسیجی ایرونی 10 تا از این هرکول پوشالی‌هارو لِه میکنه
  • عباس ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بیچاره کوسه های خلیح فارس دلم میسوزه واسشون چون میترسم این یانکی هارو بخورن بیرون روی بگیرن
  • موسی ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    وظریف همچنان میخندد!!!!!!!!!!!!!!
  • علی از تهران ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    امام ره آمریکا از ایران سیلی خورده پس این آقا به دنبال حسیت از دست رفتهشه مگر نه خودش هم میداند ایراان افقانستان یا عراق نیست او بهتر است برود نقش مستر بین رابازی کند قیافه اش برای آن نقش مناسب است
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخ
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    هههههه دمت گرم
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عموجون کلاس چندمی؟.....
  • امیر ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بیا عزیزم منتظرتم.فقط داری میای بپا این پا به اون پات سلام نگه بیفتی حروم بشی.انگشتت تو چشمت نره......
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این جوان امریکایی شکر خورده!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مهدی جان خدا خفه ات نکنه مردم از خنده حسابی یارو رو شستی آب کشیدی
  • رحمن ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این جوان نادان از بمب شیمیایی و هسته ای آمریکا مایه نگذارد .مرد خودت بیا هر جای دنیا و یک ایرانی با سنی کمتر و وزنی کمتر می آید بجنگ اگر پیروز شدی برو بگو جنگ با ایران را بردیم وگرنه خفه شی بهتر است.زمانی که جوان بودم بادمجانی زیر چشم یکی از گزافه گویانتان گذاشتم آنهم در کشور خودتان الآن هم بچه های ما همان بادمجان را زیر چشمت خواهند کاشت این گوی و این میدان ترسو های بزدل ضعیف کش
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    از سروران عزیز تقاضا دارم عذر تقصیر منو بپذیرید ولی آخه این نامرد از دهن گنده اش بیشتر بو در کرده
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    رو آب بخنده!
  • سجاد ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    شبیه شتر مرغ دو جنسه میمونه بی پدر
  • dlfld ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    برو کشکت بساب کوچو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی تاب ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    تا حالا اسم سردار سلیمانی به گوشت خورده کوچولو؟؟؟؟
  • رضا ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    البته این اگه به ایران حمله کنه شاید پیروز بشه!! میدونید چرا؟؟ چون اینقدر ناز شده که ادم دلش نمیاد بکشتش!!!هههه:دی مشرق جان من این کامن رو بزار
  • مجید ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بچا قزوین چطوره ؟بیپیچم براتون ؟
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    یحتمل فیلم جنگی(ازنوع آرنولد و رامبو)زیاد دیده
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    موش موشی..کوچول موچولو به به خوردی؟........برو بچه ...هنوز درد مشت آهنین ایران رو حس نکردی
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    چخه
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • امیرعلی ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این گوگولی اینقدر سفیده و پاستوریزه است که شبا مثل منور میدان جنگ و روشن میکنه و موقعیتو لو میده فک نکنم بیارنش نه ....
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    چخه
  • اصلاح طلب منصف ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    چه با جذبه
  • حمید ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    احمق جان! لحظه شماری میکنیم برای اون روزی که دنیا بفهمه آمریکا هیچی نیست!. اینجا ایرانِ با قدمت بیش از 2500 سال نه اون سرزمین غصب شده‌ی سرخ‌پوستان!!!!!!
  • سعید ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    احسنت براحساسات مردم غیور.حرف راست را باید از بچه شنید اونا که الان دارن مذاکره میکنن شیطنت بیشتری دارن.میزان خسارتی که زدند کمتر از جنگ نیست.برا اونا جنگ نرم بهتر کم هزینه تر وکاراتره.به همین منظور از اصلاح طلبان تندرو بانام اعتدال واصولگرایان تندرو وفاسدان اقتصادی وهمه بی حجابها وفمینیستها سکولارها وصاحبان قلم غربزده قبلا جهت همکاری وعضویت درارتش نامرئی شیطان تشکر می کنند
  • علیرضا ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخخخخخخخ برو به بزرگترت بگو بیاد بچه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • زمان ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    وای مامانمینا.........
  • رامین ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کلت کمریو دور گردن انداخته.
  • احمد کیوانی نودژ ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بچه دهنت بو شیر میده برو بزرکترتو بفرست جلو
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این تو خونه بتل فیلد بازی میکنه احتمالا
  • سجاد ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    هر کی با آمریکا خوب نباسه مامانش دوسش نداسته باسه.
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اززنا زاده انتظاری بیش از این نیست
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اي سناتوره حاضره همين حالا به عراق و يا مثلاً افغانستان بيايد ... ظاهراً با ما يه خصومتي دارد و اين نشان ميدهد ماهم بايد با او يه خورده حسابي را تصويه كنيم... خيلي دلم مي خواهد غلط كردم غلط كردم او را ببينم ...
  • مجتبی ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    حتما اون بنده خدا هم این چیزا رو شنیده هی خندش میگیره
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    قیافش شبیه لینا لوله ایه اومده مثل ی استراتژیست کارکشته حرف میزنه.
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخخخخخخخ
  • ماریا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    به نمایندگی از همه دهکردانی ها همون دهلران قدیم امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه .ما تو جنگ جواب پس دادیم اونم 8 سال
  • محمد ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    فكر كردي ايران عراقه يا افغانستانه تاريخ رو بخون تا بفهمي ايران چي بوده و الان چيه
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عسیسم
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خرمگس اون زمانی که تو واربابت جرات کنید کوچیکترین جسارتی به ایران کنین ما تمام ملت کفن پوشید وتا شما ها رو تارومار نکنیم نمی نشینیم
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    برو عمو نقاشي تو بكش تقصير منه كه اين چرت و پرتاي اين ادم ابله رو خوندم
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    از قیافش معلومه.خخخخخخ
  • مردم ایران ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ما عاشق صلح طلبی هستیم و . . . اما از ناموس وطن . . . انتخاب کنی زنده بمونی بهتره
  • 12345 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    از ما ی بی بی استفاده میکند؟
  • مهدی ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    آدرس فیسبوک نداره؟؟؟
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    رات خورد يه سر به ميدون فلاح پيش ما بيا
  • عامو ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ا نگین ناراحت میشم خب والا بچم یکم بیش فعاله الهی قربونش بره عمو مک کین ش
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    شترمرغی بیش نیستی 
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بخواب بابا ما.....
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    توهین حتی به دشمن . . .
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    توهم هالیوودی زده فک کرده کاپیتان آمریکاست!!!!!!!!
  • محسن ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کله اش بو قورمه سبزی میده این طفلی ایران را باعراق اشتباه گرفته
  • مسعود ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بس بس ته ماشااله
  • هدهد ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    نه جون ابوبکر بقدادی این گردن شتری باب بریدن نی ای حال میده جایبشاشی خالی
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بد جوری دلم هوای جنگ با صیهونیستها و احمقهای امریکایی را کرده کاشکی کمی خریتشان گل کنه وبخوان ایرانیها را امتحان کنند انوقت باید اشک مادرانشان را دید.
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخخخخخخ
  • علی ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ای والله
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    از مامان جونت اجازه گرفتی کوچولو؟
  • علی ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    شکر نه! چیز(گ...) خورده
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    توهم هالیوودی زده فک کرده کاپیتان آمریکاست!!!!!!!!
  • ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کلاه یهودی سرشه با لباس نظامی
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بابا این هنوز به سن بلوغ نرسیده
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بهش بگین بره دماغشو عمل کنه لازم نکرده به ایران حمله کنه.
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مسخره نکن ... جوونه دیگه آرزو کرده.
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مامان ایناش قرصشو دادی بخوره؟
  • م ک ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خفففففففففففففففف
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اسم این شخص را در آینده خیلی حواهیم شنید این در آینده ریس جمهور آمریکا میشه چون اسرائیلی این افراد را دوست دارن و آن را به قدرت می رسانند
  • ضد نتانیاهو ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    من بچه کرمانشام بگید بیاد کرمانشاه بچه قرتی
  • حاج حسین ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    تامی جون النگوهات نشکنه
  • سید ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کارمان به جایی رسیده که بچه هایی که هنوز عقلشان کامل نشده هم برای ما خط و نشان می کشند. این است حاصل ماهها لبخند (بخوانید قهقهه) زدن به دشمن خونی یک امت...
  • کاتن کوشولو ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    شلام عامو شونم چلاس دوس دارم تاژه شولوع کردم درش خوندن
  • کاتن کوشولو ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    میسی
  • کاتن کوشولو ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اره مای بیبی دوس دارم
  • کاتن کوشولو ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دالم چطول مگه؟
  • کاتن کوشلو ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ممنونم
  • کاتن کوشولو ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خیلی بدی دوشت ندالم
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بیسفون خیلی مشکل داره و بیشتر پیاماش به گیرنده نمیرسه!!خواهش میکنم اگر به طراحانش دسترسی دارید بگید تا بیش از این مردم به پیامرسان ایرانی بی اعتماد نشدن درستش کنن یا اعلام تعطیلی کنن که اعتبار ایران و ایرانی از دست نره
  • کاتن کوشولو ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دوش دالم بندازم دور گلندم
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    یکی به این بگه این اکشن بازیا برای فیلم هاست و جلوه های ویژه در دنیای واقعی محلی از اعراب نداره!
  • حاج عمو ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام:البته جنگ بی منطق پیروزی ندارد.ولی این بچه سوسول بداند امریکایها هنوز با اهلش نجنگیده اند .اینها بلدند وحشیگریشان را خرج مردم بی پناه کنند.وای از ان روزی که رهبرم فرمان حمله به این ادم کشان راصادر کند.اون وقت زمانیست که تمام کینه امان نثار انها می کنیم وانتقام سختی اتز انها میگیریم.
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عمه ننه
  • حسن ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بروگمشو اون بزرگتون جازده شما در امریکا از اسم حاج قاسم ما می ترسید چه برسه که شمابه ایران نزدیک بشید
  • 1001 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عمودی بیا! افقی برو! خخخخخخخخخخ
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جنیفر روبین، ستون نویس صهیونیست واشنگتن پست از این دلقک خیلی نقل قول می کند . همانطوریکه فرمودید این یارو از مح از بوش ازاد تر است
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جرات داری بیا گوشتو بپیچونم که تا دیگه زر نزنی بچه مفنگی
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جرات داری بیا گوشتو بپیچونم که تا دیگه زر نزنی بچه مفنگی
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    جدی جدی میتونم بگم که این جوجه، واقعا یک احمق به تمام معناست ای کاش حداقل نگاه می کرد ببینه که ساست مداران کهنه کار آمریکایی چی میگن اونها هم اگه تا الان بخاطر اسرائیل نبود، دوری بود که در مواضع خودشان تجدید نظر جدی کرده بودند
  • ایرانی ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دهنت هنوز بو شیر میده بچه قرتی...
  • خخخ ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.............
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اين همه سال جنگيدن وشكست خوردن ...اونوقت اين تام كاتن اومده يه نظريه به اصطلاح خودش جديد صادر كرده كه با يد با ايران بجنگيم!!!
  • ایرانی ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    مشرق جون خیلی داری زور میزنی که جنگی چیزی بشه...
  • رضا ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    منم یک جوان ایرانی متولد هزار سیصدو جنگ ما میجنگیم چه هراس از جنگ چه نرم چه سخت ما مرد جنگیم
  • شیرزاد ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    یک پولی بدن به من خودم ترورش میکنم گشنمه !! واسه 1 میلیون هم شده سرشو میبرم
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عاااااااااااااااااااااالی خخخخخخخخخخ
  • امیر تبریز اوغلی ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    غضنفر مشکل اخلاقی داری. تابلو با این اظهار نظرت
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    قوقولی مقولی هی
  • kambiz ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بچه خوشگل برو همون لاس وگاس گروه خونت به این حرفا نمیخوره
  • مش قاسم ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    تام از بابات نپرسیدی چرا با اون افتضاح از ویتنامی ها شکست خوردند و مثل موش دمشون رو روی کولشون گذاشتن در رفتن ؟؟؟ ؟ حالا این گنده گویی هات به کنار
  • محسن ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    36 ساله دارید پارس میکنید یانکی های بزدل ، پسر بابات نیستی اگر حمله نکنید
  • محسن ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بخواب بابا ...بوققققققققق.....
  • محسن ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خیلی باحالی عامو
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    موش کثیف...
  • کریم ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ولش کنین جوونه حالا ی ... خورد....
  • معین بحرینی ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    برو با بزرگترت بیا کوچولو
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عمو دندونتو مسواک زدی قبل خواب؟!!!!
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    http://www.tomcotton.com/contact/ میتونید ازین طریق با آقای کاتن ارتباط برقرار کنید دی:
  • پسر شیک پوش ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این که خودش کشته مارو .... :)
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    اخی عزیزم گوگولی بیا جیگرم ماهم منتظریم
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    آخه نی قلیون ...
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    گوگولی جون دماغت را کجا رفتی عمل زیبایی کردی که اینقدر تابلو هست؟
  • وحید ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بسم الله.بیا باباجون بیا.شما به ما یه هواپیما پره مسافر بدهکارید.بیا تا شاید اون حساب قدیمیم تسویه بشه.
  • 110 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    وای اگر سید علی حکم جهادم دهد
  • ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ازهمه باحالتر بود
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بچه رو دلخورش نکنین . میره معتاد میشه
  • پیمان ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    به به چه پسری قبل خواب مسواک بزن مامانو ببوس بورو لالا
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کلی خندیدیم، سناتورهای از این دست آمریکا کاری جز خندان ما اینگار ندارند، قیافش تابلو هست که خیلی کلّه خ ر ه، بفرما بجنگ ببینیم چند مرده حلاجی(بقول این رفیق ما: غاز)
  • کاپیتان ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    خخخخخخ نه فکر کرده سرباز زمستانه :)
  • ناشناس ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    قیافش شبیه اسنک لوله ای چی توزه !!!
  • شکارچی ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بهش بگین فسقلی بیا تا بچها دزفول ...............
  • شهید گمنام ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    احست به هم شهری گل از دیار دلاور مردانی مثل شهید برونسی، کاوه و.......... خدا حفظت کنه
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    از تو گنده تراش کاری نتونستن بکنن. خداییش روزی چند ساعت کال آف دیوتی بازی می کنی؟
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بیچاره فیلم 300 رو دیده فکر کرده واقعیه!!
  • گنجی پور ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    چنانت بکوبم به گرز گران / که بر سنگ کوبند اهنگران
  • مهدی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این احمقا انگار حسین فهمیده های ایرانی را ندیدن که اینجوری حرف میزنن البته طرف سنش به زمان شهید فهمیده نمی رسه .جا داره به اینا بگیم ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست -- ارض خود میبری و زحمت ما میداری .
  • عرب ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    من همينو ميخام؟ واسه جنگ...
  • نوقابی ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این جون میخواد در امریکا خودش مطرح کنه و نام ونشونی پیدا کنه و گرنه چون پدرش نظامی بوده و خودش در اشغال عراق شرکت داشته حتما از غیرت ایران وایرانی چیزهایی شنیده . حتما پدرش بهش گفته که هشت سال با ایران بطور مستقیم و غیر مستقیم ازطریق عراق با ایران جنگیدیم و با اینکه انقلاب ایران نوپا بود نتوانستیم شکستش بود اکنون که ایران با تجربه جنگ هشت ساله در همه زمینه ها مقتدر گردیده و با دم شیر نمی توان بازی کرد . اگر میخواهی امتحان کنید سربازان سید علی آماده اند. شادی روح شهدا هدیه نثار کنید صلوات
  • گمنام ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    باید بره دماغشو جمع کنه
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عمو چون تا حالا چیزی از عاشقان شهادت شنیدی؟
  • مهدی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    قیافش انگار جوونیای ارنسته خخخخخ زیادی کال اف بازی کرده فک میکنه جنگ مثل بازیه که 60 تا تیر بخوری نمیری خخخخ
  • مجتبی ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    به این جوجه اردک زشت بگید خودشو برای یک نبرد جدی آماده کنه امروز یه تفنگ ترقه ای برای پسر 4 ساله ام خریدم. بهش بگید حتما پوشک هم همراه خودش داشته باشه آخه زشته سناتور خودشو خیس کنه، برای آمریکای گنده بگ بد میشه!!!
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    پسر فیلم های هالیوودو نبین برو تاریخ ایران رو بخون.ما امثالی مثل کوروش،داریوش،آریو برزن،نادر و ... و ازهمه مهم تر دلاورانی در جنگ 8 ساله داشتیم
  • ارداقی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این از خواب بیدارش کنید بره به مدرسه
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    عمو جون من یه جوون 22 ساله ام بیا با همین سن کم جوری حالت رو میگیرم که دیگه حتی نتونی اسم میهنم رو با دهنت بیاری
  • محسن ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دوست عزیز هیچ وقت دشمنت رو دست کم نگیر ... سال 2006 این آدم داشته تو عراق زن و بچه می کشته و هیچ غضنفری هم براش شمارش معکوس نمی خونده.
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ما که منتظر همچین روزی هستیم...
  • Ali ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ما هم عاشق جنگ با این ایم زودتر جنگ بشه
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    بجنگ تا بجنگیم
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    این جوانک می خواد بین لاتای محله اسم ورسمی برای خودش درست کنه گفته برم با پهلون اول منطقه سرشاخ بشم کتک هم خوردم می گم از پهلوون ایران کتک خوردم. بازم برام یه افتخاره. به موتون قسم.
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    آقا فقط نوبت رو رعایت کنید.
  • مهدی ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    یکی صفحه فیس... این گوگولی رو بده مستقیم حرف بزنیم باهش
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    تو که میخوای بجنگی اول بگو ببینم میتونی آب دماغتو بکشی بالا یا نه
  • مهدی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    Tom Cotton صفحه اینستاگرامش هست
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دماغشم زیادی زاویه داره
  • محسن ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    به قول آن مرد که رفته است بزرگتر از تو هم نتونستند از این غلط ها بکنند تو که جای خود داری!
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    دمت گرررررررررم یره جان
  • سمنان ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    کسی شماره ی این گل پسرو نداره؟ کاریش ندارم.قول میدم.
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    ارررررره........ههههههههه
  • حسین از بروجرد ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    آخه جای زدن هم نداری من کجات بزنم آخه سیرابی . ولی قول میدم اگه اومدی ایران بدم برادر زاده 4 سالم یه چکت بزنه
  • دارینی ازسبزوار ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    احمق یادتان رفت با چه خفتی از لونتون توتهران انداختیمتون بیرون امتحان کنید سربازی خدمت کردی جوجه تجربه رو تجربه غلطه احمق خان
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    پوشک یادت نره
  • محسن ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    پلشت که میگن اینه ها . آخه بچه جهنمی واستون درست کنیم شبیه اونجایی که میخواین بعد از مرگ برین . البته نه تو ایران نو خاک خودتوت این هشدار رو جدی بگیرید اگه جنگی بخواد علیه مردم کشور ما شکل بگیره تمام ایرانی های خخارج از کشور همه منافع آمریکا رو در سرتاسر دنیا نابود میکنند اسرائیل هم که سهم موشکهای سجل و شهاب 3 خودمونه
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    کوچولو تا حالا غیر از بغل مادرت جای سفت نشاشیدی.
  • سعید ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    من روانپزشک خوب سراغ دارما ؟
  • عباس133 ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    تام کاتن ، عموجون... *** آناناس ***
  • حسین ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    فکر کنم اینم حقوق دان باشه بیا گلم منتظرتیما گوگولی مقولی پخ ...... خخخخخ خیس کرد
  • شرفی ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    اگه تو عاشق جنگی ما ایرانیها شیدای جنگیم بچه جان مثل اینکه نمی‌دونی با چه تمدن چندین‌و‌چند‌هزار ساله طرفی ....برو از عمو سام بپرس‌ ؟
  • سیامک ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    شمایی که کامنت گذاشتید و هارت و هورت کردید اگر وجودش رو داشتید الان توی عراق با داعش میجنگید شما ها اگر مرد عمل بودید باید الان از طرف ایران حداقل 5 هزار تا نیروی برای جنگ با داعش فرستاده میشد نه 500 تا !!! اسم سایت مشرق نیوز هم باید به " هارت و هورت نیوز " تعویض بشه تا به تیپ کاربراش بخوره !!!
  • مها ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • مهرسا ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    بچه مون توهم زده
  • ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    یعنی چی ایکاش جرات حمله به ایران داشتید؟ آیا شما آرزو میکنید یک جنگ طلب هایی مثل بوش و چنی پیدا شوند و هرچه در صد سال گذشته ساخته ایم نابود کنند؟ عراق رفته اید؟ هنوز خرابیهای بمباران سالهای 93 و 2003 را نتونسته کاملا درست کنه؟
  • ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    احمدی نژاد کجایی
  • ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    http://i.instagram.com/tomcottonar/ این ابنستا گرامشه ببینم چی گار میکنید مشرق منتشر کن
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    درود بر سناتور روشنفکرآمریکایی.
  • ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    دماغشو بگیری خفه میشه
  • هوتن ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    حالا بچه یه غلطی کرد شما چرا جدی میگیرید؟؟؟
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    سناتور جغل - از بزرگترات بپرس 22بهمن 57 در بحبوحه پیروزی انقلاب با شکوه اسلامی ایران اگر وساطت رهبران نهضت نبودنبود مردم بزرگتراتو در ایران جزغاله می کردند - 60 هزار آشغال مثل تورا از ایران ریختیم بیرون - بجای این همه بی عقلی و تهدید و پارس کردن مرد هستید بیایید جلو که مردانگی در امثال تو نامرد مردنما متصور نیست - - شعری در بین ایرانیان هست و مثلی است زیبا که: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تو است - عرض(آبروی) خود می بری زحمت ما می افزایی
  • اميد ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    برو بچه بزرگترات كه خبر دارند از ترس خودشون خراب مي كنند
  • سِد اِسمال ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    چه كلتي ، عجب حمايلي چه سري، عجب دُمي.. جانِ اوباما باهات كاري ندارم بيا بيا بيا (هيس بچه ها نخنديد، ميخوام زنده بگيرمش)
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    النگوهات نشکنه جونی...
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ولش کنید فیلم زیاد دیده !!!!!!!
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    معلوم فیلم زیادمی بینه .....گاگولی برو جیشتو بکن ، بخواب ....خیلی هم فیلم نگاه نکن بعد بزرگ می شی روان پریش می شیا .....
  • از طرف ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    یه قبر خوشگل با طراحی داخلی جدید واست آماده کردیم! لطف کن زودتر بیا تا طراحیش دمده نشه!! خخخخخخـــ
  • علی رحمانی ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق جان کاش وقتی این تیتر و مطلب را تو سایت میگذاشتی یه اشاره کوچیکی هم به ورود غیر قانونی نظامیان انگلیسی و امریکایی به آبهای ایران در سال های 82،83،86 می کردی که ایرانیها مجبور شدند براشون چند بار شلوار بیارند چون از بس که ترسیده بودند چند بار خودشون را خیس کردند کاش تصاویر این گوگولی را هم کنار تصاویر خیس کردن اون نظامیها می گذاشتید.
  • مرجان ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    بین همه نظرا نظر تو عالی بود
  • محمدمهدی ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    احمق فکر کرده ایرانی ها خوابن بچه فگلی برو از بزرگترات بپرس ببین ایرانی کیه ووقتی نامه سردار عزیزمون رومیز یانگیابود وازترس صداشون درنیامد تو که عددی نیستی زپرتی
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    تامی جون اینجا فیلم نیست با چند تا تام سایر و بل وسباستین و آرنولد و سینه ستبرکرده های پفکی نمایش بدی اینجا ایرانه و تیرش سالهاست که کمر آمریکا رو شکسته و آخرش هم همه صهیونیست ها را به دریا خواهد ریخت .
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ناشناس کانادایی،خوبه میگی عراق انجا ایرانه داداش ایران
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    در بحبوحه سیاه کاریهای شیطان بزرگ، توهمات «تام کاتن» همون دستکش سفیدست!
  • ايراني ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    خودم خفه ت مي كنم. آشغال
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ما آماده جنگیم البته میدان جنگ در خاک آمریکا و تمامی متحدانش نیز خواهد بود.
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    جوجه از شیر مردان ایران بترس که با یک نهیبشان می میری.
  • شعیب صالحی ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    چرا خلیج فارس؟مگه خلیج مکزیک چشه؟
  • مرگ بر شیطان بزرگ ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    بیا ببولی بیا منتظرتیم. بیا سوسول عمو
  • سيد حسين ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    كاش هرچه زودتر ميومد حوصلمون سر رفته يه خورده با هم بازي ميكرديم.آخه خر ،اين كارا واسه شما جنگه واسه ما نون بيار كباب ببره.
  • ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    بچه ها اینو قبلاً کجا دیدی بودیم؟ ها. الآن یادم افتاد. مغازه میمون فروشی.
  • محسن ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    حیف که مامانم گفته با کوچیکتر از خودم دهن به دهن نشم وگرنه نشونت میدادم یه جوون ایرانی چقد غیرت و تعصب داره...حیففففف
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    خخخ
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مشرق، داداش ی بوس بده بخاطر کامنت ثبت کردنت خخخخ
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ناموسا؟
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    احمق میخواد به کشورت حمله کنه..این هم از روشنفکر های داخل کشور
  • MohammaD ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ببین کاتن میبندیمت سر موشک پرتت میکنیم تو مدار لئو با ماهواره فجر دور دور کنی بچه پرو اخه من کجاتو بزنم بی نفس...
  • MohammaD ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ببین کاتن میبندیمت سر موشک پرتت میکنیم تو مدار لئو با ماهواره فجر دور دور کنی بچه پرو اخه من کجاتو بزنم بی نفس...
  • امین ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    جوون هست و جاهل شما به دل نگیرید
  • سيدحسين ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه مرده شور قيافت رو ببرن مثل پهن گاو
  • amin ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ینی روده بر شدم از خنده با این کامنتا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    نصف نظرات رو حذف کردید؟ ملت چیزای بد بد گفته بودن؟؟!!
  • گروه فدائیان ولایت ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    کاتن بدونه نه سپاه ونه ارتش دخالت میکنند فقط فدائیان نائب المهدی امیرالمومنین امام خامنه ای کل دنیا را برای امریکا نا امن میکنند.عشق منو جان ولی رهبر فقط سیدعلی
  • میمیرم واسه وطن ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    بیا واسه ازمایشای فضایی دیگه از میمون بیچاره مایه نزاریم بیا بیا اتفاقا واسه حفظ جون میمونها خیلی هم بهت نیاز داریم بیای یانکی ابله.
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    ای سرباز ریز دماغ امریکایی زیاد باد به دماغت نینداز تو به تنهایی خوراک یک بسیجی پانزده ساله ی جمهوری اسلامی ایران هستی اگر آرزو می کنی که با ایران جنگ کنی باید
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    این گوگولی با این تیپ بیاد تو محله ما، بچه های محلمون کار دستش میدن. گوگولی موگولی
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    اينجور که از قيافه ش معلومه دلش برای... تنگ شده!!!
  • وطن من ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مرده و حرفش.نامردی اگه به حرفات عمل نکنی. این گوی و این میدان بچه
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مواظب باش جوجو درتير راس ما جوانهاى قديم قرار نگيرى بااون يال وکوپالت
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مواظب باش جوجو درتير راس ما جوانهاى قديم قرار نگيرى بااون يال وکوپالت
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    شهدای ما در وصایای خود میگفتند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت اسیبی نرسد اقا فرمودند امریکا قابل اعتماد نیست ما قبول نکردیم و گفتیم مرغ یک لنگ داره تا اینکه .....این جوجو امده زبان درازی میکنه وگرنه اگر ما کوتاه نمی امدیم و به حرف اقا عمل میکردیم اینجوری نمیشد
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    گوگولی اول تابوت خودت را سفارش بده بعد بیا
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    سوسول اگر تو جنگ برات اب معدنی نرسه که میمیری با شیشه اب معدنی می خواهی بجنگی
  • مهدی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    داداش یک سربیا شاه عبدالعظیم بهت میگیم
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    آفرین
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    خخخخخخ عالی بود
  • م ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    اگه این روشنفکره حتما اسرائیلی ها هم نورافکن فکرن خخخخخخخخخخخخخ
  • رها ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    کوچولو زیاد حرف نزن شب کابوس میبینی ها......
  • حمید ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    طفلک یکی مثل خودش پیدا کرده ذوق زده شده...ببین توهم با ادم چکار که نمیکنه
  • مجید68 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بَ بَم جان من امپراتورم...اومدی اول بیا اینجا..یه کم باهات جنگ بازی کنم!! بعد بَ بَم جان خودم میفرستم بری..
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    جوجه کوچولو گندتر از تو هم نتونستن غلطی بکنن. اگر سر رات بوش پسرو دیدی ازش بپرس چرا با ایران نجنگید؟؟؟
  • mohamad ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    بفرستیدش اصفهان
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    ببین نقل عزیز تو مال حمله به ایران نیستی جوجه قو :D
  • علیرضا ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    چیکار قیافه طرف دارید وجدانا ؟؟ :D به جان بچه ام قسم 70 - 80 درصد کاربرا رو حریف :| طرف نظامی ِ ، اونم ارتش آمریکا :| جای ادعا و کلکل برید فنون رزمی رو یاد بگیرید که این لفظا براتون دفاع شخصی نمیشه :|
  • MohammaD ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    داداش من 4 سال بوکس کار کردم ک چی مثلا؟؟؟!
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    ابله نفهم تا همچین احمق هایی تو کشور داریم هیچ پیشرفتی نمیکنیم امان از دست آدم های پر ادعا
  • علی اکبری ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
    0 0
    این حرفا به سنت نمی خوره بالا اگه می خاین در خون خود غرق بشین بسم الله این گوی و این میدان
  • امیر ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    خخخ.چه جالب.از قدیم میگن گردن کلف/شمشیر نازک. هرچقدرم گردنش کلفت باشه به یه گلوله تو مغزش بی حرکت رو زمین میخابه... به قول احمدی نژاپ اون گردن کلفت و بزرگتر از تو نمیتونه همچین غلطی کنه...که البته به اوباما گفته بود.این که دیگه جای خود داره.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس