کد خبر 383203
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۴

تیم فوتبال آث ميلان در ديداری پرحاشيه و پربرخورد مغلوب لاتزيو شد تا شرایط برای روسونری بحرانی تر از قبل شود.

شکست سنگین میلان در خانه لاتزیو
به گزارش مشرق، در یکی از حساسترین مسابقات هفته بیستم سری A، تیم های لاتزیو و میلان در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت میزبان توانست شکست سنگین 3-1 را بر تیم اینزاگی، تحمیل کند.
 
در این بازی اگرچه میلان در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست حتی به برتری هم برسد، ولی در حفظ این برتری، ناتوان بود و در نهایت نیز ششمین شکست فصل را پذیرفت. میلان در سال 2015، سه شکست خورده و فقط یک تساوی در سری آ داشته است.

برنامه، نتایج کامل و جدول رده بندی و گلزنان سری A ایتالیا

نیمه اول بازی، میلان خیلی زود توسط جرمی منز در دقیقه 4 به گل اول مسابقه رسید. آنها در ادامه نیمه اول کمی عقب تر نشستند و روی ضدحملات طرح ریخته بودند که البته در نهایت گل دیگری در نیمه اول به ثمر نرسید.

اما شروع توفانی لاتزیو در دقایق ابتدایی نیمه دوم، ورق را کاملاً برگرداند. ابتدا در دقیقه 47 ارسال تماشایی کلوزه از ‏سمت راست، در دهانه دروازه به پارولو رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، حساب کار را 1-1 کرد.‏

شکست سنگین میلان در خانه لاتزیو

سه دقیقه بعد، اشتباه مونتولیوو و پاس رو به عقب او به مکسس، کلوزه را در محوطه جریمه صاحب توپ ‏کرد و در حالی که زاویه کاملا بسته بود، مهاجم باتجربه آلمانی، با ضربه ای دقیق، توپ را به قعر دروازه ‏لوپز فرستاد.‏

تیم اینزاگی بعد از خوردن گل دوم، شکل متفاوتی به خود گرفت و سعی کرد هجومی تر بازی کند، اما نهایت چیزی که نصیب آنها شد، گل سوم حریف بود، در دقیقه 81 باز هم پارولو بود که در نقش گلزن ظاهر شد تا این گل، همچون آب سردی بر پیکره تیم میلان باشد.

در ثانیه های پایانی بازی، درگیری شدید فیلیپ مکسس و آنتونیو کاندروا، بازی را جنجال کشید که به ‏اخراج مدافع فرانسوی میلان منجر شد.‏

با این پیروزی، لاتزیو با 34 امتیاز، در رتبه سوم جدول قرار گرفت و میلان با همان 26 امتیاز، در رتبه ‏نهم جدول باقی ماند. در صورت پیروزی رقبا در دیدارهای فردا، روسونری تا رتبه دوازدهم سقوط خواهد ‏کرد.‏ در چهار بازی گذشته در سری A تیم اینزاگی سه شکست داشته است که با این وضع احتمالاً روز به روز فشارها روی وی زیاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس