کد خبر 383168
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

یگانهای کرد پس از درگیری با عناصر داعش چندین منطقه در عین العرب را به کنترل درآورده و 24 نفر از داعشی ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش مشرق، یگانهای حمایت از ملت کرد، مناطق سیدا، مدرسه الشریعه، الصناعه در شرق و روستای ترمک در جنوب عین العرب را پس از درگیری های شدید با عناصر گروه تروریستی داعش به کنترل درآوردند.

در این درگیریها 24 داعشی کشته و و شماری دیگر زخمی شدند.

نیروهای ارتش سوریه نیز با گذاشتن کمین برای یک گروه 50 نفره از عناصر مسلح، شماری از تروریستهای النصره را اسیر کردند و 30 نفر دیگر در جاده براق به موازات جاده السویداء دمشق کشته شدند. همچنین ارتش سوریه، تروریستهایی را که سعی کردند اجساد کشته شدگان النصره را با خود ببرند، هدف حملات توپخانه ای و تیربار قرار دادند.

پایگاه خبری العهد گزارش کرد ، غیاث جمعه ملقب به ابوولید فرمانده سابق گردان الولید وابسته به ارتش آزاد نیز در درگیری با ارتش سوریه در جرود قلمون در ریف دمشق به هلاکت رسید.

ارتش سوریه همچنین با تلاش عناصر مسلح برای نفوذ به اطراف تپه میسان نزدیک روستای البریج در شمال شرق حلب مقابله کرد. همچنین درگیریهایی میان ارتش سوریه و الجبهه الشامیه در اطراف منطقه میسلون و الحمیدیه روی داد که این امر همزمان با حملات هوایی به مواضع عناصر مسلح در دو منطقه حیان و بیانون در ریف شمالی بود.

در دیرالزور نیز توپخانه سوریه مواضع سازمان تروریستی داعش در منطقه حویجه صکر و روستای الجفره را هدف قرار داد.

از سوی دیگر، مرکز موسوم به دارالقضاء وابسته به جبهه النصره در ادلب، اسحاق الحوازی فرمانده سابق تیپ الاحواز را به دلایل ناشناخته بازداشت کرد.

در رقه نیز ابواسلام الانباری یکی از تروریستهای داعش، ابوزبیر و ابوعاصم که هر دو تابعیت سعودی دارند، به اتهام ایجاد شکاف در میان سازمان داعش اعدام کرد.

از سوی دیگر درگیریهای شدیدی میان نیروهای ارتش سوریه و عناصر مسلح در الحمیدیه اطراف فرودگاه ابوظهور عسکری در ادلب روی داد که این امر همزمان با حملات هوایی به مواضع عناصر مسلح در روستای بجغاص بود.

در حمص نیز ارتش سوریه و عناصر مسلح در جبهه شرقی شهرک حوش حجو به صورت پراکنده درگیر شدند و توپخانه نظامیان محل تجمع عناصر مسلح در منطقه را هدف قرار داد.

نیروی هوایی سوریه  نیز عناصر مسلح در شهرک الفقیع در درعا و مناطق رهجان، ام صهریج و قسطل در ریف حماه را هدف قرار داد. توپخانه ارتش سوریه همچنین مواضع عناصر مسلح در شهرک ابطع و برقا در ریف درعا را گلوله باران کرد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Danial ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    0 0
    مشرق چرا میگی عین العرب.دوست داری اذیت کنی.
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    اشکال نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس