کد خبر 382866
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

با تصویب شورای عالی فضای مجازی، هرگونه محتوا در خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده پیامکی باید با رعایت قوانین و مقررات کشور و عدم مغایرت با ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی باشد.

 به گزارش مشرق، سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و انبوه در شبکه‌های ارتباطی در جلسه عصر چهارشنبه شورای عالی مجازی به ریاست رئیس‌جمهور بررسی و بخش‌هایی از آن تصویب شد.

بر این اساس مصوب شد که هرگونه محتوا در خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده پیامکی باید با رعایت قوانین و مقررات کشور و عدم مغایرت با ارزش‌های ایرانی – اسلامی باشد.

همچنین مقرر شد به منظور پایش محتوا، کارگروهی با مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشور، دادگستری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، نماینده دادستانی و مرکز ملی فضای مجازی، تشکیل شده و گزارش عملکرد آن هر 6 ماه به دبیرخانه شوررای عالی فضای مجازی ارائه شود.

موضوع ساماندهی پیامک‌های انبوه و خدمات ارزش افزوده پیامکی از جلسه نوزدهم شورای عالی فضای مجازی کشور مطرح و پس از بحث و بررسی، ضرورت توجه و پرداختن به آن مورد تأیید همه اعضا قرار گرفت.

روز چهارشنبه در جلسه بیست و یکم شورا مقرر شد تا بررسی جزئیات و سایر بخش های سیاست‌های ساماندهی خدمات انبوه و خدمات ارزش افزوده در شبکه‌های ارتباطی در جلسات آینده شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    ما اگر نخواهیم پیامکی به جز بانکها و ... حتی مطابق با دستورات اسلام و کشور و ... داشته باشیم روی گوشیمان ، چه خاکی باید بر سر کنیم ؟

این مطالب را از دست ندهید....

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس