جانباز 35 درصد جنگ تحمیلی که بر اثر عارضه شیمیایی و گشاد شدن دریچه قلب در بخش سی سی یو بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود بستری بود، ساعت 10 دو شب قبل از اتاق این بخش بیرون گذاشته شده و به راهرو بخش سی سی یو انتقال یافت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حاج سلیمان محرومی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است که به علت فشار خون بالا و نا منظم بودن ضربات قلب به خاطر آشکار شدن علائم شیمیایی مدت پنج روز است که در بیمارستان هشترود بستری است. اما چند شب پیش در یک اقدامی نادر سوپر وایزر بیمارستان، وی را از اتاق مربوطه بیرون کرده و به جای این جانباز یک نفر دیگر را در آنجا بستری کردند.

سلیمان محرومی گفت: بعد از اینکه بنده را از اتاق بیرون کردند با مسئولان بهداشت و درمان منطقه تماس گرفتیم ولی آنها گفتند که بیمارستان جا برای پذیرش بیمار ندارد. خانواده‌ام با فرماندار هشترود تماس گرفتند و فرماندار دستور پیگیری مسئله و بستری شدن بنده را صادر کرد اما متاسفانه سوپروایزر بیمارستان برخورد ناشایستی با من داشت.

دکتر جلیل اعتمادی رئیس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نیز به گفت: وظیفه همه مسئولان تکریم ارباب رجوع در همه اماکن است و کادر بیمارستان هشترود از این قائده مستثنی نیستند و باید با آغوش گرم پذیرای بیماران باشند و مشکلات مراجعه کنندگان را در یابند.

وی اظهار کرد: برخورد ناشایست مسئول شیفت شب بی‌جواب نخواهد ماند و برای ادای توضیحات باید در حراست شبکه بهداشت و درمان جواب پس دهد.

بر اساس این گزارش، پس از ورود رئیس بیمارستان به این جریان، حاج سلیمان محرومی به بخش داخلی انتقال داده شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    کجا داریممیریم...........روحانی مچکرند
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    الان چه ربطی داشت
  • محسن از اصفهان ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    قهرمانهای ما به جای جانبازان و شهدای 8 سال دفاع مقدس، قهرمانهای فیلمهای آمریکایی و کره ای شده اند. برای یک نشریه فرانسوی که به مقدسات ما بی احترامی کرده سینه چاک می شویم ولی برای توهین به یکی از مدافعان این مرز و بوم هیچ پاسخی ارائه نمی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس