رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی‌ارشد دوره‌های فراگیر سال۹۴ دانشگاه پیام‌نور ۸ بهمن پایان می یابد.

به گزارش مشرق، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به درخواست دانشگاه پیام‌نور و به‌منظور ایجاد تسهیلات برای آن دسته از دانشجویانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد دوره‌های فراگیر سال94 دانشگاه پیام‌نور نشده اند، مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا چهارشنبه هفته جاری (8 بهمن‌) تمدید شد.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا براساس اولویت علاقه نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس (مندرج در صفحه 81 دفترچه) اقدام و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، اطلاعات لازم را براساس بندهای نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند و پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام، ضمن دریافت شماره پرونده 6رقمی و کد پیگیری 16رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه کنند.

 آزمون کارشناسی‌ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور روز جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 94 در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و نتایج نهایی آن در اواخر مرداد‌ماه سال 94 اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس