من به همه یهودیان فرانسه و همه یهودیان اروپا می‏گویم که اسرائیل، جایی نیست که شما تنها برای عبادت به آن رو می کنید. اسرائیل، خانه شماست.

صهیونیستها: با جمهوری‌خواهان، جهان عاری از ترور خواهد شد!/ یهودیان اروپا باید مجوز سلاح بگیرند
گروه بین الملل مشرق - لابی‌های صهیونیستی رویدادهای تروریستی پاریس را یکی از نتایج عملکرد دموکراتها در آمریکا دانسته و راه حل توقف آن را حکومت جمهوریخواهان و بازگشت گزینه های نظامی آنها دانستند.

فرصت طلبی اسرائیل از رویدادهای تروریستی پاریس به اندازه ای بود که همه کشورها و دولتها را در شوک فروبرد. نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فرصت پاریس برای  مهاجرت یهودیان استفاده کرد و خطاب به آنان گفت: « من به همه یهودیان فرانسه و همه یهودیان اروپا می‏گویم که اسرائیل، جایی نیست که شما تنها برای عبادت به آن رو می کنید. اسرائیل، خانه شماست.»

ناراحتی دولتهای مختلف اروپایی مخصوصا فرانسه، از این اظهارات به پایان نرسیده بود که سازمان های صهیونیستی مطالبه عجیب دیگری را علم کردند. مجوز حمل سلاح برای یهودیان و حضور بادیگارد و ترتیبات ویژه امنیتی برای محافظت از موسسات صهیونیستی و نیز سرکردگان این سازمانها، خواسته ای بود که نه تنها مقامات کشورها بلکه اکثریت رسانه های جهان نیز این خواسته را عجیب و غیرقابل باور نامیدند.

 بازتاب منفی اظهارات مناخیم مارگولن، خاخام اعظم سازمان خاخام‏های اروپا و دبیر کل سازمانهای یهودیان اروپایی به گونه ای بود که خبرگزاری های صهیونیستی بین المللی مانند ای.جی.پرس و جی.تی، ای، وادار شدند اصلاحاتی را در این خواسته اعمال کنند و به جای حمل سلاح برای همه یهودیان، خواهان ترتیبات امنیتی فوق العاده شوند. با این حال فرصت طلبی صهیونیست ها به این جا ختم نشد و در حال حاضر مسائل دیگری جدا از ترتیبات ویژه امنیتی برای یهودیان در دستور کار سازمانهای صهیونیستی قرار گرفته است.

تلاش برای پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا و تقبیح عملکر دموکراتها، موضعی است که هم اکنون سازمانهای بزرگ صهیونیستی بر آن انگشت گذاشته اند. در این رابطه سازمانهای بزرگ صهیونیستی، با انتقاد از عدم حضور باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تظاهرات مقامات بلندپایه کشورها علیه تروریسم، حکومت دموکراتها را یکی از بسترهای اصلی در گسترش تروریسم افراط گرایان اسلامی خواندند.

صهیونیستها: با جمهوری‌خواهان، جهان عاری از ترور خواهد شد!/ یهودیان اروپا باید مجوز سلاح بگیرند

اگرچه اسرائیل و لابی های شبکه ای وابسته به آن مانند کمیته یهودیان آمریکا، آیپک و ...پس از انتخابات کنگره و پیروزی جمهوری خواهان، امید بیشتری برای ورود همقطاران خود از حزب جمهورخواه به کاخ سفید پیدا کرده اند اما رویدادهای پاریس، زمینه بسیار مناسبی را برای انتقادات شدید از دموکراتها بدون اینکه اسرائیل در این میان هزینه ای را متحمل شود، به دست صهیونیست ها داده است. در واقع اسرائیل با موفقیت نظاره گر مأموریت سازمانها و لابی های صهیونیستی خود است که به نام امنیت شهروندان آمریکا، مسیر ورود جمهوریخواهان را آماده می کنند.

سازمان صهیونیست آمریکا به عنوان یکی از فعالترین لابی های اسرائیلی در کنگره و نیز در کاخ سفید در این باره می نویسد: «شرم بر دموکراتها باد که شهروندان آمریکا را در جهان خجالت زده کرده اند. ننگ بر شما که به جای سرکوب تمام افراط گرایان  اسلامی به دنبال انعطاف و مذاکره با آنها هستید.» جالب اینجاست که اگر تا قبل از حوادث پاریس، تلاش لابی ها و سازمانهای صهیونیستی برای  پیروزی جمهوری خواهان به صورت مستقیم به اهداف و منافع اسرائیل، ارتباط پیدا می کرد اما اکنون آنها سعی دارند تا امنیت جهان را دلیل اصلی بازگشت حزب مورد نظر خود به مسند قدرت در آمریکا معرفی کنند.

صهیونیستها: با جمهوری‌خواهان، جهان عاری از ترور خواهد شد!/ یهودیان اروپا باید مجوز سلاح بگیرند

در این میان انتقاد از عملکرد دموکراتها در قبال ایران که لابی های صهیونیستی مانند کنگره یهودیان اروپا، انجمن ضدافترا، سازمان سایمون ویزنتال و...، از آن به عنوان حمایت از افراط گرایی نام می برند، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. در این راستا «زوآ، سازمان صهیونیست آمریکا» در روزهای اخیر طی بیانیه ای در سایت این سازمان ادعا می کند: «دموکراتها با ایران به عنوان مادر تمام افراط گرایی ها در حال مذاکره هستند. دموکراتهای کاخ سفید بدون آنکه واقعیت جهان را درک کنند با اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران با هدف مبارزه با تروریسم مخالفت کردند. اوباما نه تنها می خواهد غنی سازی اورانیوم ایران را قبول کند بلکه از این کشور به عنوان یک قدرت منطقه ای بزرگ نام می برد. دموکراتهای آمریکا از این پا را فراتر گذاشته اند و حتی پیشنهاد سفیر به ایران داده اند. این نهایت گستاخی برای دموکراتهایی است که ادعای سرکردگی کشور بزرگ آمریکا را دارند.» 

صهیونیستها: با جمهوری‌خواهان، جهان عاری از ترور خواهد شد!/ یهودیان اروپا باید مجوز سلاح بگیرند/ آماده انتشار

این اظهارات در حالی است که اسرائیل و لابی های صهیونیستی در دوره  قدرت دمکراتها نیز منافع بسیاری را از کاخ سفید عاید خود کردند. هزینه های سنگین گنبد آهنین در جنگ غزه و انتقال تسلیحات پیشرفته در جنگ اخیر یکی از کوچکترین منافعی بو که دموکراتها نصیب اسرائیل کردند. تحریم های ایران به ویژه تحریم های بانکی و نفتی نیز در زمان حکومت دموکراتها برای ایران رقم خورد و عملی شد. با این حال اسرائیل و لابی های صهیونیستی از ترورهایی که در پاریس به راه افتاد و یا به راه انداختند، به عنوان مهمترین فرصت برای ورود دوباره جمهوریخواهان و تداوم فشارهای خود بر دشمنان اسرائیل می دانند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    هنوز اول لوس بازیهای این فرزند نامشروع انگلیس وآمریکاست این قصه سردراز دارد
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    نکته جالب اینجاست که حوادث تروریستی که سالها پیش در آرژانتین اتفاق افتاد و به ایران نسبت داده شد ،حالا مشخص شده که کار خود صهیونیستها بوده....
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
    0 0
    چه جالب مثل سگ می ترسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس