رئیس دانشکده دفاع ملی عمان به منظور آشنایی با روند آموزشی و پژوهشی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح تاکتیکی و عملیاتی با فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد(دافوس) ارتش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز میزبان سرلشکر "سالم بن‌مسلم بن‌علی‌ قطن" رئیس دانشکده دفاع ملی عمان بود.

در این دیدار امیر "حسین ولی‌وند زمانی" فرمانده دانشگاه ستاد و فرماندهی(دافوس) ارتش ضمن خیرمقدم به هیأت عمانی گفت: به مسلمان بودن خودمان افتخار می‌کنیم، در زمانی که پیامبر رحمت(ص) را مورد هجمه قرار می‌دهند.
 
رئیس دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش با اشاره به روابط دیرینه جمهوری اسلامی ایران با عمان اظهار داشت: تاکنون این روابط در پایه‌ای محکم استوار بوده و ان‌شاء‌الله این استحکام بعداً نیز ادامه خواهد یافت.
 
وی با بیان این که در حوزه نظامی در گذشته نیز با هم ارتباط داشته‌ایم، تصریح کرد: ما اعتقاد داریم ارتباطات ما در حوزه نظامی باید بیشتر شود.
 
امیر "ولی‌وند زمانی" با تأکید بر استمرار بازدید هیأت‌های دو کشور اظهار داشت: این دیدارها مؤثر بوده و ما در پنج سال گذشته به همراه هیأتی از این دانشگاه به کشور عمان اعزام شدیم و آن دیدار باعث شد تبادل دانشجوی بیشتری را در دستور کار داشته باشیم.
 
رئیس دانشگاه ستاد و فرماندهی ارتش با اشاره به این‌که از کشور دوست و هم‌پیمان عمان دانشجو داریم، خاطر نشان کرد: افسرانی از ایران نیز همه‌ساله به عمان اعزام شده‌اند، همچنین این قابلیت در دانشگاه ما وجود دارد که تعداد دانشجویان عمانی را به دو تا سه برابر افزایش دهیم و به این تعداد نیز به عمان دانشجو اعزام کنیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس