کد خبر 38225
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶

همسر محمد رضا خاتمي و نوه امام خميني(ره) که در آستانه بيست و يکمين سالگرد رحلت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، انديشه هاي ايشان را به طور آشکارا تحريف کرده بود، اخيرا هم در دفاع از سران آشوب به امام راحل توهين کرد.

به مشرق به نقل از شبکه ايران، زهرا اشراقي، اخيرا به دفاع از سران جريان آشوب پرداخت. وي بدون اشاره به همراهي ميرحسين موسوي و مهدي کروبي با دشمنان انقلاب اسلامي و اقدامات متعدد آنان عليه انديشه‌ها و آرمان هاي امام راحل، در صفحه فيس بوکش به توهين آشکار به امام خميني(ره) پرداخت و نوشت: "اگر موسوي، کروبي و حاميان آنان ضد انقلاب هستند پس امام هم … ." موضع جديد زهرا اشراقي را سايت رسمي مهدي کروبي هم منتشر کرده است.
گرچه اشراقي جمله توهين آميز خود را تکميل نکرده اما مفهوم آن قدر آشکار است که بسياري از رسانه هاي حامي جريان آشوب آن را در خروجي خود قرار داده اند.
همسر محمد رضا خاتمي در دي ماه سال گذشته هم ابراهيم يزدي، دبيرکل حزب مطرود حضرت امام خميني(ره) را "پدر معنوي" خود خواند تا در کمتر از شش ماه دو موضع گيري جنجالي عليه انديشه هاي امام راحل کرده باشد.
وي خرداد ماه سال 89 و در آستانه بيست و يکمين سالگرد رحلت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي هم در اظهاراتي تامل برانگيز گفته بود: امام از دهه پنجاه تا شصت، 180 درجه تغيير کرده و اينکه افرادي مي‌خواهند افکار امام دهه 60 را به دهه 80 منتقل کنند، کاملا متناقض با افکار امام است و هيچ کدام افکار امام نيست.
زهرا اشراقي در جريان تجليل از ابراهيم يزدي، در صفحه فيس بوک خود عکسي از وي را بر روي تخت بيمارستان منتشر کرد و در توضيح آن نوشت: "دکتر يزدي...از نوجواني به او ارادت داشتم".
همچنين در قسمت نظرات اين عکس فردي از زهرا اشراقي درخواست کرده بود تا خاطره‌اي از وي بيان کند که زهرا اشراقي در جواب گفته بود " من دکتر يزدي را از 13 سالگي مي‌شناسم و هميشه بهشون ميگم که چقدر دوستشون دارم و الان خاطره خاصي ندارم جز اينکه يک پدر معنوي برايم بودن ".
وي در شرايطي دبيرکل گروهک غيرقانوني نهضت آزادي را "پدر معنوي" خود خواند که امام راحل در سال 67 در پاسخ نامه سيد علي اکبر محتشمي پور که آن زمان وزارت کشور را عهده دار بود رسما عدم رسميت نهضت آزادي را براي هميشه اعلام کردند.
امام خطر "نهضت به اصطلاح آزادي" را از "حتي منافقين اين فرزندان عزيز مهندس بازرگان" بيشتر و بالاتر دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    0 0
    الله و علم ملاك حال فعلي اشخاص است انحراف در هرشكل ومقام ونسبي خودرانشان مي دهدچيزه تازه اي نيست تاريخ را نگاه كنيد
  • شهریار ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
    0 0
    واقعا برای اشخاصی که این طور اشکارا توهین میکنند فقط میتوانم بگویم متاسفم
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    فقط می توان گفت متاسفم
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    جای بسی تاسف داره
  • محمود ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    خوشا بحال شهدا که رفتند واین قضایا راندیدند,,البته حسب ونسب نه مانع اجرای حکم الهی میشود ونه موجب قرب,مگر همسر امام حسن مجتبی ,حالا بدلیل نسبت داشتن با اهل بیت دارای قرب ومنزلتی است,اینان هم نمیتوانند بدلیل آنکه با امام نسبت داشته اند,صاحب منزلتی باشند,این منزلت زمانی ایجاد میگردد,که حالشان تغیر نکند,من که مدتها درجنگ بوده ام,فقط امام را میشناسم وبس وآنانیکه درخط ولایتتند,روزی انسان پیر میشود ایکاش درپیری .......فعلا این جامعه رهبر را میشاسند وبس
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    گیرم پدر تو بود فاضل از بهر پدر تو را چه حاصل
  • ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    لایک سرکارخانم درود برشما اصلاح طلب
  • ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    لایک سرکارخانم درود برشما اصلاح طلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس