شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جمعه این هفته تظاهرات سراسری اعتراض‌آمیز به هتک حرمت پیامبر(ص) بعد از اقامۀ نماز پر صلابت جمعه در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جمعه این هفته، تظاهرات سراسری اعتراض آمیز به هتک حرمت به وجود  نازنین و ساحت قدسی پیامبر مهربانی و عطوفت، رسول عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی« صلی الله علیه و آله و سلم » بعد از اقامۀ  نماز پر صلابت جمعه  در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.

این تظاهرات با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همۀ ما، امت محمدی و عاشق رسول الله  «صلی الله علیه و آله و سلم» هستیم»  در سراسر کشور پس از اقامۀ نماز جمعه و همزمان در تهران در مصلی تهران (مصلی حضرت امام خمینی(ره) ) برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین ضمن دعوت از ملت محمدی و عموم مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی عمل ننگین اهانت گستاخانه غرب را نشان‌ از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست‌ها دانست و تصریح کرد: در حقیقت آنها در برابر منطق مستدل و مستند و حقانیت اسلام پاسخی ندارند و از این روست که دست به چنین اقدامات نابخردانه و تأسف بار  می‌زنند.

حرکت خصمانه و بی شرمانۀ اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت، قلب تمامی آزاد‌اندیشان جهان را جریحه دار کرد.

امروز مستکبران نسبت به فراگیری و گسترش اسلام در جهان هراس دارند و چون هیچ منطقی برای مقابله با اسلام ندارند لذا به رفتارهای غیرانسانی و غیراخلاقی که توهین به مقدسات ملل است، متوسل شده‌اند.

این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده،که خود را مدعی دموکراسی و حقوق بشر و آزادی می‌دانند در صورتی که هیچ ارزشی نسبت به  اصول اولیه اخلاقی و انسانی قائل نیستند.

در پایان این اطلاعیه دعوت و فراخوان عمومی بیان شده که ملت محمدی و ولایی ایران اسلامی، همراه و همدل با سایر مسلمانان جهان ،با  حضور پرشور، آگاهانه، گسترده  و بصیرتمند خود در تظاهرات سراسری اعتراض آمیز علیه اهانت به پیامبر اعظم و ادیان الهی و پیروان آنان؛ همزمان پس از اقامه نماز جمعه در تهران (مصلی امام خمینی ره) و سراسر کشور فریاد  عدالت، محبت و مودت و صلح و آزادی دین مبین اسلام و مکتب سراسر نورانی رسول الله را فریاد کرده و  وحدت و اتحاد و همبستگی مسلمانان، آزادگان،  آزاد اندیشان و حقیقت طلبان  جهان را به نمایش می گذاریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس