کد خبر 381391
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷

رادامس مارتینز رودریگز داسیلوا هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در نقل و انتقالات نیم فصل به تراکتورسازی پیوست پس از فسخ قراردادش از تراکتورسازی جدا شد.

به گزارش مشرق، رادامس مارتینز با عقد قراردادی یک و نیم ساله و برای حل مشکل تراکتورسازی در خط هافبک به این تیم پیوست اما بدون انجام یک بازی رسمی از این تیم جدا شد.

این بازیکن برزیلی که سابقه بازی در الجزیره امارات را در کارنامه دارد در اردوی تراکتورسازی در کشور امارات هم حاضر شد و طی 2 دیدار دوستانه به میدان رفت.

 سعید عباسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد، این بازیکن به خاطر مشکلات خانوادگی خواستار جدایی شد و بعد از فسخ قراردادش این تیم را ترک کرد.

رادامس دومین بازیکن خارجی تراکتورسازی است که در فصل جاری خیلی زود از این تیم جدا شد. دیتمار بیکای مدافع آلبانیایی تراکتورسازی هم در نقل و انتقالات نیم فصل به دلیل عدم نیاز کادرفنی از این تیم جدا شد.

تراکتورسازی در فصل جاری تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر با کسب 31 امتیاز و تنها 2 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده سوم قرار دارد. این تیم برای تقویت خط هافبک خود این بازیکن را جذب رکد اما او در تراکتورسازی کمتر از 40 روز بود.

رادامس بعد از فسخ قراردادش امروز تبریز را ترک کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس