جانشين فرمانده کل ارتش گفت: نيروي دريايي اقتدار مضاعفي بدست آورده است که نه فقط اهداف جمهوري اسلامي ايران از لحاظ ديپلماسي، اقتصادي، فرهنگي و نظامي را محقق کرده است بلکه پيام آور عزت و سربلندي ملت بزرگ ايران هم است.

به گزارش مشرق، امير عبدالرحيم موسوي جانشين فرمانده کل ارتش در مراسم استقبال از سي و دومين ناوگروه نيروي دريايي ارتش، اظهار داشت: ناوگروه 32 نيروي دريايي ارتش دو افتخار بزرگ را کسب کرد که علاوه بر ماموريت دريانوردي و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در آبهاي آزاد و بين‌المللي و تامين امنيت خطوط کشتي راني، در رزمايش بزرگ محمد رسول الله (ص) نيز حضور موثر داشت.

وي با اشاره به انجام موفق رزمايش مشترک محمد رسول الله (ص) افزود: اين رزمايش دل‌هاي آحاد مردم را شاد کرد و مردم تکريم خود را از رزمايش و از نيروي دريايي ابراز داشتند.

اميرموسوي با اشاره به ديدار خود و ساير فرماندهان ارتش با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: هر يک از نمايندگان از زواياي مختلف به بحث رزمايش پرداختند و به ابعاد تاثير گذار آن در جوامع بين‌المللي و تاثير آن از بعد روحيه، اميد وشادي در ميان اقشار مختلف مردم سخن گفتند.

جانشين فرمانده کل ارتش با بيان ماموريت بزرگ وخطير و پرافتخار نيروي دريايي، خاطرنشان کرد: نيروي دريايي اقتدار مضاعفي بدست آورده است که نه فقط اهداف جمهوري اسلامي ايران از لحاظ ديپلماسي، اقتصادي، فرهنگي و نظامي را محقق کرده است بلکه پيام آور عزت و سربلندي ملت بزرگ ايران هم است.

وي تصريح کرد: اگر ملتي بخواهد عزيز و الگو باشد مي‌تواند با اتکا به خدا و مردم و نيروي توانمند اين پرچم را روز به روز بالاتر ببرد و پرافتخارتر کند.

امير موسوي در پايان اظهارداشت: حضور ناوگروه‌هاي نيروي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي آزاد با علم و فناوري‌هاي بومي شده با وجود همه تحريم‌هاي اقتصادي دشمنان، پيام آور اقتدار، صلح، دوستي و فرهنگ انقلاب اسلامي در کل دنيا و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوري اسلامي نشانه اقتدار، علم و قدرت نظامي جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي بين‌المللي است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس