کد خبر 381129
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

پلیس آمریکا از جنایت یک زن جوان در آتش زدن فرزند تازه متولدشده‌اش، وسط یک خیابان مسکونی حوالی شرق فیلادلفیا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پلیس نیوجرسی پس از دریافت تماسی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک خیابان مسکونی به محل اعزام و متوجه شد این زن نوزاد خود را به آتش کشیده است.

آسوشیتد پرس‌اعلام کرد: پلیس نیوجرسی با بیان اینکه این مادر سنگدل 22 ساله به اتهام قتل متهم شناخته و دستگیر شد، اعلام کرد: به هنگام رسیدن نیروهای امداد در محل حادثه نوزاد زنده و در حالی که همچنان نفس می‌کشید به بیمارستان منتقل شد. هرچند دو ساعت بعد جان خود را از دست داد.

پلیس نیوجرسی همچنین اعلام کرد: این زن پس از ریختن مواد آتش زا روی فرزندش او را به آتش کشید و هم اکنون انگیزه متهم از اقدام به این جنایت مشخص نیست.

مادر آمریکایی نوزادش را به آتش کشید

پلیس با بیان اینکه بازجویی‌های بیشتر از متهم در حال انجام است اعلام کرد: این زن بلافاصله پس از به آتش کشیدن فرزندش قصد داشته از محل متواری شود اما ساکنان ساختمان‌های اطراف محل حادثه او را دستگیر کردند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    وای خیلی بد شد. اینا دیگه چه کسایی هستن آمریکا و اروپا هر روز شاهد جنایت است و تورم و بیکاری و گرسنگی و سیل همه جارا فرا گرفته. به اینا بگین بیان ایران. تو آمریکا سلاح مجازه و هرروز بیش از 1000 نفر کشته می شوند.
  • محمد علی ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    0 0
    زود خواهد بود روزی که طنین بأی ذنب قتلت در محشر کبرای قیامت، تقاص مظلومیت این معصومان را بستاند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس