کد خبر 309131
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

یک زن استرالیایی روز دوشنبه به اتهام گرسنگی دادن فرزند چهار ساله خود به دادگاه احضار شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این مادر 32 ساله که 12 روز فرزند خردسال خود را در یک اتاق کثیف حبس کرده بود و از زیر در اتاق مقدار اندکی غذا برایش می فرستاد ، به اتهام کوتاهی در نگهداری فرزندش و به خطر انداختن جان وی به دادگاه احضار شد.

این زن استرالیایی که نامش اعلام نشده است ، به خطر انداختن جان فرزندش را رد کرده است اما مقامات قضایی ادعاهای وی را نپذیرفتند و قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود.

خبرگزاری فرانسه از سیدنی گزارش داد پدر 27 ساله این کودک نیز ماه گذشته با اتهام به مخاطره انداختن جان فرزندش مواجه شد. این پسر بچه که تنها هشت کیلوگرم وزن داشت اکتبر گذشته با آثار سوء تغذیه شدید به بیمارستان انتقال یافت. به گفته شاهدان این کودک حتی توان ایستادن نداشت.

پدر این کودک به پلیس گفته بود چون فرزندش شیطنت داشته است ، وی را در اتاق حبس کرده بودند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس