کد خبر 380837
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

نایب رئیس فدارسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: نشریه فرانسوی با توهین به مقدسات جهان باعث برانگیخته شدن خشم مسلمانان شد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج؛ نایب رئیس فدارسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در 2 بازی گذشته‌اش در جام ملت های آسیا مثبت بود و بازیکنان تیم ملی با پیاده کردن استراتژی‌های تاکتیکی کارلوس کی روش در میدان نتایج خوبی را بدست آوردند.

مهدی تاج افزود:امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل امارات نیز به پیروزی دست یابد تا به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند. تیم فوتبال ایران در این دوره توانایی صعود به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی را دارد و می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی به شمار آید.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران همچنین با محکوم کردن چاپ کاریکاتوری موهن از پیامبر گرامی اسلام و توهین به ساحت مقدس ایشان در هفته نامه شارلی ابدو گفت:نباید به بهانه آزادی بیان در دنیا  به ادیان الهی توهین کرد. این نشریه با توهین به مقدسات مسلمانان جهان باعث برانگیخته شدن خشم آنها علیه خود و ایادی پشت پرده این ماجرا شده است.

تاج همچنین با محکوم کردن ترور کاریکاتوریست های فرانسوی توسط گروه‌هایی که در پی بدنام کردن نام اسلام و مخدوش ساختن چهره رئوف آن هستند، گفت: مدیران نشریه شارلی ابدو با این حرکت خود بیش از آنکه پاسخ تروریست‌ها را داده باشند، به احساسات دینی  بیش از یک میلیارد مسلمان اهانت کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس