کد خبر 380782
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

بعد از اعلام خبر خنثی شدن عملیات تروریستی علیه پلیس بلژیک،‌ پلیس انگلیس در حالت هشدار فوق‌العاده قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مقامات انگلیس از افزایش تهدیدات علیه پلیس انگلیس و افزایش سطح هشدارها به چهارمین سطح از 5 سطح تهدیدات تروریستی خبر دادند.

بعد از شناسایی و دستگیری‌ عوامل عملیات تروریستی علیه پلیس بلژیک، سطح تهدیدات تروریستی علیه پلیس انگلیس به سطح فوق‌العاده افزایش یافت.

روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار این خبر نوشت، نیروهای امنیتی انگلیس با هشدار به پلیس این کشور گفتند این سطح از هشدار امنیتی برای نیروهای پلیس انگلیس تا کنون بی سابقه بوده تا جایی که اسلحه شوکر میان نیروهای پلیس انگلیس برای هر اقدام لازمی علیه تهدیدات تروریستی توزیع شد.

در پی حملات پاریس انگلیس تدابیر امنیتی بسیاری برای مبارزه در نظر گرفته است،‌ روز گذشته «دیوید کامرون» نخست وزیر این کشور که در سفری دو روزه در آمریکا به سر می‌برد طی سخنانی گفت «باید از حوادث 10 روز گذشته درس گرفت» وی ادامه داد «تهدید علیه نیروهای پلیس این کشور از ماه اکتبر رو به افزایش گذاشت و روز جمعه (دیروز) شدت این تهدیدات به بالاترین سطح خود رسید که این امر به معنای احتمال بالای حملات تروریستی علیه نیروهای پلیس انگلیس است».

این سطح از هشدار، چهارمین سطح از پنج سطح هشدار امنیتی است؛ پیش بینی شده تروریست‌ها با استفاده از چاقو و قداره به افسران حمله‌ور شوند.

هفته گذشته «ترزا می» وزیر کشور انگلیس طی سخنانی در پارلمان این کشور گفت نیروهای امنیتی این کشور سه حمله تروریستی خطرناک را خنثی کردند. هم‌چنین پلیس انگلیس از افزایش سه برابری دستگیری‌ مظنونان تروریستی در سال گذشته میلادی خبر داده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس