کد خبر 380694
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

محمود پاک نیت در برنامه "هفت" افزود: کلمه هنرمند خاص است و سخت چون باید همیشه با جامعه در ارتباط باشد. با خیلی‌ها کار کرده‌ام مثل فرج‌الله سلحشور که به نظرم از صادقترین آدم‌هاست؛ حرف‌هایی که در موردش می‌زنند را قبول ندارم.

به گزارش مشرق، محمود پاک نیت شب گذشته در برنامه "هفت" و در گفتگویی با محمود گبرلو عنوان کرد: بعد از 62 سال همچنان آماده کار هستم چون ما آدمهای فرهنگی، بازنشستگی نداریم.
بازیگر فیلم در حال اکران "زیباتر از زندگی" ادامه داد: هنرمند کلمه سختی است و خاص است چون ارتباطش با جامعه است. نمیتوان به هرکسی هنرمند گفت. من هنرمند نیستم گرچه تمام تلاشم این است که بشوم.

این بازیگر ادامه داد: قرار نیست برای درآمدزایی هرکاری در این پیشه بکنم. همچنان که بیش از یک سال است که تن به هر پیشنهادی ندادم. گرچه برخی مواقع بخاظر رفاقت کارهایی کردم که پشیمان هم هستم. وی تأکید داشت: متن اولین چیزی است که برایم مهم است؛ با متن در بهترین گروه هم نمیشود کار خوبی را به نتیجه رساند هرچه هم بخواهیم تقلا کنیم چون اصلش که فیلمنامه است خراب است.

پاک نیت در ادامه این گفتگو عنوان کرد: با هرکارگردانی که کار میکنم سعی میکنم از او یاد بگیرم مثل مجتبی راعی که حدود 6 فیلم با او کار کرده ام. به آدمهایی که به کارشان اهمیت میدهند احترام میگذارم.

وی درباره آخرین فیلم درحال اکرانش نیز گفت: قبل از بازی در فیلم "زیباتر از زندگی" خانم شاه حسینی را ندیده بودم و به پیشنهاد سعید سیدزاده وارد پروژه شدم. مثل این فیلم و دیگر فیلمها، وجود همسرم نیز باعث بهتر شدن کار من شده است. خیلی خوب است که بازیگر مقابل در فیلم، در زندگی هم کنارم باشد.

به گفته وی؛ تئاتر ریشه کار هنر است و باید بازیگر وارد این فضا شود.برخی بازیگران که بدون پیشینه می آیند چون ریشه ای شروع نکرده اند، از بازیگری کنار میرود.

این بازیگر تأکید داشت: کار هنرمند نیاز به تداوم و تمرین دارد. بازیگر نباید از نقشش تأثیر بگیرد و مثلا آن را وارد فضای شخصی زندگی کند اما باید با نقشش تمرین کند تا نتیجه دهد. من با چندنقش بازی کردن در یک زمان، مخالفم. از بیکاری خسته نمی‌شوم؛ من اگر قرار است بازیگر شوم همین کار را انجام بدهم کافی است.

وی درباره برخی فیلمسازان نیز گفت: شهریار بحرانی ماه و بی نظیر است و علاوه بر تخصصش یک انسان واقعی است. "دنیای وارونه" و "ملک سلیمان" را با او کار کردم و لذت بردم. فرج الله سلحشور نیز سه سال کار کردم و یکی از صادقترین آدمهایی است که دیده ام برخلاف برخی حرفها که متأسفانه در موردش می‌گویند و خرابش میکنند. سلحشور هم کارش را دوست دارد و هم کارش خدایی است و انسان بسیار خوش قلبی است.

در بخشی از این برنامه مهوش صبرکن، بازیگر و همسر محمود پاک نیت در گفتگوی تلفنی با برنامه "هفت" گفت: از سال 56 در یک تئاتر حرفه ای با هم آشنا شدیم. از همان ابتدا محمود استاد من بوده و هست و در کنارش کار یاد گرفتم. یکی از موفقترین شانسهایم در کار نیز حضور او در کنارم بوده است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    دمش گرم خوب گفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس