کد خبر 380525
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

سرویس‌های امنیتی نامه تهدید‌آمیز یک اتریشی عضو داعش را یافتند که در آن هموطنانش را به بریدن سر "کفار اتریش " فرامی خواند.

تهدید داعش برای بریدن سر به گزارش مشرق، سرویس های امنیتی آلمان، نامه یکی از اعضای اتریشی داعش را یافته‌اند که هموطنانش را به بریدن سر "کفار اتریش " فرامی خواند.

به گزارش العالم، روزنامه "کوریِر" چاپ اتریش نوشت: دولت اتریش به این نامه به عنوان تهدید جدی نگاه می کند، خصوصاً اینکه پاریس اخیراً شاهد اتفاقات خونین بود .

کوریر نوشت: حداقل ۲ عضو ارشد داعش، تبعه اتریش هستند و همین امر احتمال آغاز حملات تروریستی را در اتریش تقویت می کند. کوریر افزود: حدود ۷۰ نفر که قبلاً اتریش را ترک کرده بودند ، به این کشور بازگشته اند و سرویس های امنیتی تحقیقاتی را آغاز کرده اند تا پی ببرند که این افراد آیا به صفوف داعش پیوسته بودند و با این گروه تروریستی همکاری می کردند یا نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    الان هر پدری دشمن از ما در بیاورد یک نفر نیست که جراته کند برود جلو و مبارزه کند. چون به فکر ویزا گرفتن و تعامل و دو تابعیتی شدن و ارسال فرزند برای دکتر و استاد شدن است. فقط شما اید که میتوانید دشمنان تحریم کننده ما را نابود کنید. اسمتان هم باید داب شود یعنی دولت اسلامی بین المللی.
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    کاری کرده اید که کل جهان از شما بترسند.
  • علی ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    هر کی خربزه میخوره پا لرزشم میشینه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس