کد خبر 380418
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

پیکر پاک جانباز شهید«محمد ذبیحیˈ» روز پنجشنبه با حضور پرشور آحاد مختلف مردم شهر گرگان تشییع شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس عصر سه شنبه پس از تحمل سال ها رنج و درد، در بیمارستان دار فانی را وداع گفت و امروز پس از تشییع باشکوه، در قطعه شهدای امام زاده عبدا.. (ع) گرگان، آرام گرفت.

مراسم تشییع این یادگار دوران دفاع مقدس از مقابل بهداری سپاه شهر گرگان آغاز و پس از اقامه نماز توسط آیت اله ˈسیدکاظم نورمفیدیˈ نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع پیکر پاک این جانباز سپاه اسلام، علاوه بر آحاد مختلف مردم، برخی مسوولان گلستانی از جمله معاون برنامه ریزی استاندار و نیز تعدادی از همرزمانش حضور داشتند.

همچنین مراسم سومین روز درگذشت این شهید گرانقدر فردا جمعه 26 دی ساعت 9 صبح در مسجد جامع روستای ˈمحمدآبادˈ گرگان برگزار می شود.

حاج محمد ذبیحی متولد 1336 شهرستان گرگان بود و از سال 1360 در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در عملیات رمضان در تیر ماه 61 به درجه جانبازی در عملیات والفجر هشت در بهمن 64 در اثر استنشاق گازهای شیمیایی به درجه جانباز شیمیایی نائل آمد.

استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت از قبل و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه دوران جنگ تحمیلی تعداد سه هزار و 642 شهید والامقام، 12 هزار و 842 جانباز و یک هزار و 175 آزاده تقدیم میهن اسلامی کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ص ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    روحش شاد ویادش همواره گرامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس