محمود توکلی برادر شهید علی توکلی از رزمندگان دوران دفاع و شناخته شده های تفحص است که بخشی از خاطره های شنیدنی وی در این برنامه تقدیم بینندگان عزیز می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تفحص یعنی جستجو و شناسایی پیکر شهداء در مناطق عملیاتی با هدف بازگرداندن آنها به آغوش خانواده ها و بعد از آن تشییع و تدفین. تفحص ، یعنی پریشانی رزمنـده ها در جبهۀ خاطره ها برای دیدار دوبارۀ یاران ...

   تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی از آسمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در برنامۀ این هفتۀ از آسمان که جمعه 26 دیماه از ساعت 20 و 15 دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت به سراغ یکی شهدای روستای خیرآباد فلاورجان به نام علی توکلی رفته ایم تا ضمن آشنایی با وی خاطرات برادرش را نیز مرور کنیم.

   خورشیدی فرد در تکمیل این بحث ضمن ادای احترام به شهدای تفحص افزود: محمود توکلی برادر شهید علی توکلی از رزمندگان دوران دفاع و شناخته شده های تفحص است که بخشی از خاطره های شنیدنی وی در این برنامه تقدیم بینندگان عزیز می شود.

   وی با اشاره به لزوم پرداختن به مقولۀ تفحص پیکر شهدا بعد از جنگ ادامه داد: کسانی که در عملیات تفحص شرکت داشته اند خاطرات ناب و جذاب بسیاری از آن روزها دارند که شنیدنش برای همه اقشار جامعه شوق آفرین است.

   این برنامه ساز تلویزیون در خاتمه از همکاری جعفر اکبری (تصویر بردار)، سعید سلیمانی (تدوینگر)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، نادر گهرسودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • abas ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    دانلود برنامه ها را می خواستم. چه کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس