کد خبر 380078
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

۳، ۴ سال قبل وقتی فیلم یا برنامه‌ای از تلویزیون پخش می‌شد و اواسط آن بوقت اذان می‌خورد، برنامه قطع و بلافاصله بعد از اذان ادامه فیلم پخش میشد، یا مجری برنامه قبولی طاعات و عبادات بینندگان را آرزو و دوباره برنامه ادامه پیدا می‌کرد.

به گزارش مشرق، سه چهار سال قبل وقتی فیلم یا برنامه‌ای از تلویزیون پخش می‌شد و اواسط آن بوقت اذان می‌خورد، برنامه قطع میشد و بلافاصله بعد از اذان ادامه فیلم پخش می شد، یا مجری برنامه  قبولی طاعات و عبادات  بینندگان را آرزو می‌کرد و دوباره برنامه ادامه پیدا می‌کرد.

 اما کم کم یک خلاقیت دیگر به این ماجرا اضافه شد؛ پخش زنده نماز از آستان حضرت معصومه و یا آستان مطهر هلال ابن علی در آران و بیدگل، آنهم درست بعد از پخش اذان. این اتفاق از یکی دو شبکه شروع شد و ادامه پیدا کرد و حالا برای همه مردم عادیست که بعد از اذان، اقامه نماز را ‌می‌بینند نه فیلم و برنامه‌ای دیگر. این جریان ادامه دارد تا اینکه دو هفته قبل هم اتفاق خوب و غیر منتظره‌ای در برنامه «مناظره» افتاد.

 چند هفته‌ایست یک خلاقیت دیگر هم از بچه‌های سیما ظهور کرده است. چیزی که باعث شده هر شب سلامی به صاحب مُلکمان دهیم.

ویدئوی زیر را ببینید:


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام چند سالی است که باب شده ساعت 8 صبح و 8 شب چند تا از شبکه ها به امام هشتم ع سلام می دهند و صلوات خاصه پخش می کنند. این ابتکار را اولین بار فرزاد جمشیدی در برنامه صبح شبکه پنج (سلام تهران) باب کرد.
  • محمد ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس