کد خبر 378290
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی گفت: به منظور چابک‌سازی فعالیت‌های رسانه ملی در ساختار جدید صدا و سیما ، برخی معاونت‌ها تغییراتی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سید تقی سهرابی ، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در گفت‌و‌گو با ایران خبر درباره حکم جدید پیمان جبلی به عنوان معاونت خبر در این سازمان گفت : با توجه به سیاست‌های جدید برای عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌های صدا و سیما ، در ساختار فعلی‌ ، عنوان "معاونت خبر" جایگزین "معاونت سیاسی" شده است .

سهرابی با بیان این که این تغییرات در دیگر حوزه‌های صداو سیما نیز اتفاق افتاده است، گفت : از ادغام معاونت‎‌های «اداری و مالی» ، «برنامه‌ریزی و نظارت» و «آموزش و پژوهش» دو معاونت جدید با عناوین معاونت«برنامه‌ریزی و منابع مالی» و معاونت «سرمایه انسانی» رسانه ملی با کارکرد مشخص و متناسب با ماموریت تعریف شده، ایجاد شده است.

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما درباره علت این تغییرات گفت: در دوره جدید، موضوع کیفی‌سازی و عملیاتی‌تر شدن فعالیت‌ها در همه حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد، بنابراین طبیعی است تغییرات و عناوین جدید، متناسب با وظایف و ماموریت‌های تعریف شده باشد.

وی گفت: حکم جدید آقای جبلی نیز متناسب با همین تحولات بوده است و معاونتی که به ایشان واگذار شده از« سیاسی »به معاونت« خبر» تغییر عنوان یافته است.

*پایگاه اطلاع رسانی صداو سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    علت پوشیدن چادر های جلو باز با مانتوی رنگی تنگ در شبکه خبر چیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس