سردبیر مجله موهن شارلی ابدو پس از اهانت با ساحت نبی مکرم اسلام(ص) به خبرنگاران گفت: خوشحالیم که مجله درآمده و خوشحالیم که توانسته‌ایم چنین کنیم.

به گزارش مشرق، شماره تازه نشریه فکاهی "شارلی ابدو" که هفته پیش شاهد کشتار کاریکاتوریست‌هایش به دست سه فرد مسلح بود با کاریکاتور تازه‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) در روی جلد منتشر شده است.

در صفحه نخست این نشریه کاریکاتوری از پیامبر(ص) طراحی شده که نوشته‌ای با عنوان «من شارلی هستم» در دست دارد.

«ژرارد بیارد» سردبیر این نشریه به خبرنگاران گفت: خوشحالیم که مجله درآمده و خوشحالیم که توانسته‌ایم چنین کنیم، و به این هدف برسیم. سخت بود. چیدن صفحه اول مشکل بود چون باید چیز تازه‌ای را بیان می‌کرد، حوادثی که پشت سر گذاشته‌ایم را منعکس می‌کرد.

تیراژ این شماره مجله سه میلیون است درحالی که معمولا در ۶۰ هزار نسخه چاپ می‌شود.

واشنگتن پست، فرانکفور‌تر آلگماینه، ‌ کوریرا دلا سرا و گاردین از روزنامه‌های معروف جهان هستند که این کاریکاتور را چاپ می‌کنند.

نسخه جدید شارلی ابدو در شش زبان - از جمله انگلیسی، عربی و ترکی - منتشر می‌شود.

تصمیم شارلی ابدو برای انتشار کاریکاتور دیگری از پیامبر(ص) خشم مسلمانان را درپی داشته است.

شورای مسلمانان فرانسه از مسلمانان خواست تا آرامش خود را حفظ کرده و از نشان دادن واکنش‌های احساسی بپرهیزند.

«عبدالله ذکری» رئیس مرکز رصد اقدامات اسلام هراسانه در شورای مسلمانان فرانسه با محکوم کردن این کاریکاتور، اعلام کرد: انتشار این کاریکاتور سبب برانگیختن احساسات مسلمانان می‌شود.

دفتر شوقی علام مفتی اعظم مصر که یکی از بانفوذ‌ترین روحانیون مسلمان در مصر به شمار می‌رود در بیانیه‌ای اعلام کرد این یک اقدام‌نژاد پرستانه است که باعث نفرت و خشم مسلمانان در سراسر جهان خواهد شد.

در بیانیه مفتی اعظم مصر همچنین آمده است چنین اقدامی باعث به راه افتادن موج جدیدی از نفرت در فرانسه و به طور کلی در جامعه غربی خواهد شد و این کار هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو با اصل همزیستی مسالمت آمیز یا گفتگوی بین تمدن‌ها سازگار نیست.

علام در بیانیه خود اعلام کرد این یک اقدام تحریک آمیز غیر قابل توجیه علیه احساسات مسلمانان در سراسر جهان است.

روز چهارشنبه گذشته سه فرد مسلح از جمله دو برادر فرانسوی الجزایری تبار به نامهای شریف و سعید کوآشی، به دفتر نشریه فکاهی شارلی ابدو در پاریس حمله کرده و ۱۲ نفر از جمله دو پلیس و چهار کاریکاتوریست را کشته و متواری شدند. این دو برادر صبح جمعه در درگیری در محل اختفای خود توسط نیروهای ویژه کشته شدند.

{$sepehr_album_22095}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 174
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • محمد ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    حرومزاده ها از هلاکت تعدادی از سگهای این نشریه بسیار خوشحالم به امید هلاکت بقیه سگ زاده ها به دست بد تر از خودشان مشرق سانسور نکن بسیار عصبانیم.
  • سرباز ولایت ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    یارسول الله ... چقدر دیگه باید تحمل کنیم..
  • محسن ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    تف به. ذاتشون لعنت بر همشون
  • سید ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ان شاءالله که تا روزهای آینده نه زودتر، تا ساعاتی آینده بمب گذاری بشه دفترشون و صدبرابر بدتر از اتفاق هفته ی گذشته رو شاهد باشن ان شاءالله به مدد مولا مسلمانان بپاخیزید
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    حرومزاده ها...
  • حسن ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    خدایا توی این دنیای لعنتی چه خبره .... اللهم عجل لولیک الفرج
  • علیا ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    کاملا واضحه که بک بازی رسانه ای بر علیه مسلمانان راه افتاده. دقیقا در زمانی که باید ثابت بشه گروه تند رویی مثل داعش ربطی به دیدگاه جهان اسلام نداره یه کاریکاتور از پیامبر چاپ میکنند تا عامه ی مسلمانان بهش اعتراض کنند. نتیجه چی میشه؟ نتیجه اینه که میگنند ببینید همه ی مسلمانها مثل داعش هستند و فرقی با هم ندارند و همه تروریست اند.
  • شهرام ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    خدا لعنتتون کنه با این کارا جهنم رو واسه خودتون خریدین
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    حمله روازچشم مسلمان ها می بینن چه کارمیشه کرد...
  • امین ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مصطفی را وعده کرد الطاف حق گر بمیری تو نمیرد این سبق من کتاب و معجزه‌ت را رافعم بیش و کم‌کن را ز قرآن مانعم من ترا اندر دو عالم حافظم طاعنان را از حدیثت رافضم کس نتاند بیش و کم کردن درو تو به از من حافظی دیگر مجو رونقت را روز روز افزون کنم نام تو بر زر و بر نقره زنم منبر و محراب سازم بهر تو در محبت قهر من شد قهر تو نام تو از ترس پنهان می‌گوند چون نماز آرند پنهان می‌شوند از هراس وترس کفار لعین دینت پنهان می‌شود زیر زمین من مناره پر کنم آفاق را کور گردانم دو چشم عاق را چاکرانت شهرها گیرند و جاه دین تو گیرد ز ماهی تا به ماه تا قیامت باقیش داریم ما تو مترس از نسخ دین ای مصطفی
  • شرمنده ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    یا رحمه اللعالمین، روحی فدا، روحی فدا
  • سعيد ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    لعنت خدا بر اين شياطين
  • شهیدزنده ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مثل اینکه نمیخوان حرف حساب رو آویزه گوششون کنند.تنشون میخاره.
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    خاک بر سرت. خودم می کشمت
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    حمله روازچشم مسلمان ها می بینن چه کارمیشه کرد...
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    حمله روازچشم مسلمان ها می بینن چه کارمیشه کرد...
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    لعنت خدا بر شما افراد نادان بهترین انسان عالم را مسخره می کنید بترسید از خشم الله
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    دفعه قبل که حمله ای در کار نبود چرا باعث نفرت پراکنی شدن و این بازی کثیف رو شروع کردن؟
  • ناشناس ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    در دوران پیامبر اسلام هم به ایشان بسیار توهین میشد اما چه شد اسلام درشرق وافریقا گسترده شد حالا هم غربیها بدانند با این کارهای شنیع نمی توانند نور اسلام را خاموش کننداسلام غرب راهم فرامی گیرد
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مسلمانان نباید در دام خشونت و افراط گرایی بیفتند . سالهاست که صهیونیسم جهانی نقشه رویارویی مسلمانان و مسیحیان را در سر دارد . به اعتقاد صهیونیسم الان اخرالزمان است و رویارویی و جنگ مسلمانان و مسیحیان موحب تضعیف دو جبهه شده و فرصت را برای تسلط بیشتر یهود بر مسیحیان و مسلمانان فراهم می کند و انها معتقدند جنگهای بین مسیحیان و مسلمانان باید انقدر ادامه پیدا کند تا نود درصد جمعیت زمین از بین برود و تنها یهودیان باقی بمانند. فتنه های سالهای اخیر و جنگهای علیه مسلمانان همه بدست یهود و صهیونیستها رقم خورده. ضمن محکوم کردن اهانت به نبی گرامی اسلام و همه ادیان الهی از افتادن در دام تشدید ررویارویی و خشونت و افراط گرایی پرهیز کنیم. آنها که به ادیان اهانت می کنند جز خواری و ذلت و پشیمانی برای خودشان نتیجه ای ندارد. بیاد بیاورید زمانی که یهود حتی در زمان حیات پیامبر گرامی اسلام (ص) چقدر او را اذیت و ازار می کردند . اما نتیجه چه شد؟؟ دین اسلام فراگیر شد و معجزه اسلام تا کنون باقی است و محبوبیت پیامبر اسلام روز به روز بیشتر شد. یهودیان ابتر هستند و علیرغم قدمت دین انها جمعیت ناچیزی دارند و همین عقده باعث شده تا بخواهند مسیحیان و مسلمانان را نابود کنند.
  • محمد علی ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    لعنت و غضب الهی و نفرین قدسیان بر این حرامیانی که نجاستشان با هیچکثیفی و پلیدی قابل قیاس نیست.شما پرورش یافتگان بربریت صهیونیستی بدانید که پیامبر اعظم اسلام(ص) و آل بیت مطهرش ،ناموس خداوند سبحان و امین ذات قدس الهی در ساحت هستی می باشند و إنشاء الله دیر یا زود در تیررس عذاب الهی قرار خواهید گرفت.باشد که تجلی عذاب دنیوی شما بدست ایادی اهل ایمان رقم خورد نه بدست تکفیریهای سر در کثافات ،که هم قرین و هم ذات شما ملعونین هستند.
  • مهدی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    بازهم آیه شریفه زیر در ذهن تداعی میشه... اعوذ بالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم يريدون ليطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو كره الكافرون مي خواهند نور خدارا با دهان هاي خويش خاموش كنند و خدا كامل كننده نور خويش است اگرچه كافران را ناخوش آيد سوره مباركه صف ، آيه شريفه 8 لقوم یعقلون....
  • مسعود ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اینها عبرت نمیگیرن از کرده هاشون.اگه آزادی بیان دارن بنویسن که رهبرانشون با حمایتهاشون از داعش چه بلایی به سر مردم عراق وسوریه دارن میارن وحالا دلقک بازی در آوردن وبه خاطر چند نفر جمع میشن واعتراض میکنن .به خاطر همین کارهاشون هر بلایی به سرشون بیاد حقشونه .لابد فقط غربی ها هستن که خونشون محترم وبا ارزشه واونها فقط حق زندگی کردن دارن و سوریها وعراقیها انسان نیستن!!!!
  • محمد ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    لعنت خدا بر ...... منفی دهنده
  • محمد ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    بدون هیچ شکی کسانی به نظر عده ای دل شکسته از این عمل شنیع منفی میدن حرامزاده هستن لعنت خدا بر شما نطفه های نجس مشرق سانسور نکن.
  • سعید ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مطمئن باشید اینها یک روزی به یک نوعی دوباره مجازات می شوند.اگرچه من مخالف اقدامات خشونت آمیز هستم
  • حسن ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اگر قرار بود دین ما با این چیزها اسیب ببینه در زمان اجداد حرامزاده انها یعنی ابوسفیان و ابوجهل میدید قطعا چون این عمل اگاهانه بوده نتیجه اش را در دنیا واخرت خواهند دید اما چه چیزی باعث تکرار این اتفاق است ...داعش....داعش پس بیایید ما کار انها را حتی با زبان تکرار و تایید نکنیم تا باعث تکرار مجدد اینم اتفاق تلخ نباشیم
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍوَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ »
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    لعنت بر دشمنان رسول الله و لعنت بیشتر بر دشمنان آل محمد « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ »
  • سیده ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    صلی الله علیک یا رسول الله. آقا جان دلمون شکست. یا صاحب الزمان مددی
  • abbas ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    جدا برای این جامعه ب اصطلاح متمدن متاسفم خدا لعنت کنه شما رو با اون داعش کثیفو اونا بخاطر حضرت محمد این حمله رو نکردن احمق ها یخاطر کاریکاتور البغدادی بود ک این حرکتو انجام دادن
  • abbas ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    جدا برای این جامعه ب اصطلاح متمدن متاسفم خدا لعنت کنه شما رو با اون داعش کثیفو اونا بخاطر حضرت محمد این حمله رو نکردن احمق ها یخاطر کاریکاتور البغدادی بود ک این حرکتو انجام دادن
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اینجاست که تفاوت نطفه حرامیان با اولاد حلالزاده مشخص میشه چون جز ولد زنا کسی نمیتونه با رسول خدا (ص)و اهل بیتشون دشمنی کنه.
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    خدایا همه انجام دهندگان این اهانت و همه طراحان این توطئه پلید را رسوا و نابود کن زود زود
  • داود ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ما باید اول این مجله و کاریکاتوریستها را لعن و بعد شیطانهای داعش را لعن کنیم و برای اثبات این ادعا لوگوهایی در جهت لعن این دو گروه تهیه و جلوی سفارت فرانسه تجمع و با صدای بلند فریاد بزنیم که ای شارلیها پیامبر ما انقدر مهربان بودند که به یک اتم هم ظلم نکردند که شما خوکهای وحشی به ایشان حمله میکنید و شما ای داعشی ها جنایات و وحشی گری و شهوت پرستی خود را تحت عنوان خلیفه مسلمین را به ان بزرگوار نسبت ندهید این وظیفه ما شیعیان است به این منظور کمپینی راه اندازی شود و یک روز را جهت محکوم کردن هر دو گروه مشخص شود
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    یعنی صلوات هم منفی داره واقعا براتون متاسفم
  • مهدی ص ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    منتظرحمله ی بعدی باشین خخخخخ
  • حمید شیراز ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    شمر و ابن مرجانه با اینا شرف دارن...
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    این یه طوطئه جدید غرب و نقشه جدید برای اسلام هراسی اون حمله به نشریه هم ساختگی خودشون بوده این حرومزاده ها دوباره میخوان جنگ های قرون وسطی و صلیبی رو زنده کنند و مسلمانان و دیگر فرق رو بجون هم بیدازن بوی جنگ جدید میاد مثله بهانه ۱۱ سپتامبر
  • مجید کبیریان ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    کی شود دریا زپوز سگ نجس؟! کی شود خورشید از پف منطمس؟! منطمس یعنی ناپدید
  • محمد ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    لعنت خدا بر حرامزادگان منفی دهنده
  • الموسوی ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    دست افرادی که به این مجله حمله نمودنددرد نکندایکاش کارشان رابطورکامل وباآتش زدن ساختمان وتخریب آن به پایان میرساندندوتمامی مسوئلین وسردمداران حرامزاده آن رابدرک می فرستادند
  • رضا ک ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    که چی آزادی همینه ناراحتی نداره داداش عقده ای من
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    1 0
    این همون فرانسه مَهدِ هنره!!! این همون فرانسه آمال و آرزوی بعضیهاست! این همون فرانسهِ قبله گاه هنرِ بعضیها که خودشان را هنرمند هم می دانند!!! و معیار خوب بودن آثار هنریشان را هرچه بیشتر شبیه شدن به پوچ گراها و هتاکان آن دیار می دانند!!!
  • محمد ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    فقط یک ...... به این عمل شنیع میگه ازدی مشرق سانسور نکن به والله اگه دستم بهت میرسید زبانت رو از حلق ناپاکت بیرون میکشیدم.
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اینهاکه رییس جمهورشون بی اصل و نسبه بقیه را دریاب
  • ابوذر ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    آجرک الله بقیه الله........
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اگه ادعای آزادی بیان دارین کاریکاتور هولوکاست رو بکشید
  • محمد ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    برادر از مشتی حرامزاده که پدر مادر مشخصی ندارن نباید انتظار داشته باشی حرمت صلوات رو نگه داشته باشن
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    الا لعنة الله علی الظالمین
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    کاریکاتورخودکفگیرتوبکش بوزینه
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    لعنت بر اينان انشاالله دست خدا از استين يك نفر بيرون مي آيد و اين انسان نما ها را به جزايشان مي رساند.
  • علی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    در راستای اسلام حراسی این کار خود اسراییل بود آن افسر پرونده قضییه را فهمیده بود لذا سرش را زیر آب کردند طبق معمول همیشه هر کس سر از جنایات اینها در می آره قبل از فاش کردنش مگشند. نتیجه اش هم این شد تهین بیشتر به پیغمبر اکرم و حمله به مسلمانها و ..... و خوشحالی اسراییل!!!
  • حمید ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    تف تو ذات نجستون حرام زاده ها امیدوارم همه تونو سر ببرن خوکهای کثیف ما هم باید کاریکاتور های قهرمان های ملی اینها و صهیونیستها و ملکه الیزابت انگلیسیها رو منتشر کنیم. مرده شور اون زبون کج کوله تونو ببره فرانسویهای آشغال
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اینا اصحاب شیطانند و از صحابه شیطان انتظاری جز این نیست. جهنم مبارکتان
  • محمد ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    لعنت خداوند و ملائکه به اینا اینا نه دنیارو دارن نه اخرتو
  • عباس ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    این جور توهین ها تنها برای نشان دادن اعتراض ما و داعشیان در یک جبهه است . برای اینکه افکار جهانی را برای قرار دادن داعش در متن مسلمانان و نه در مقابل انان فریب دهد. چرا که تا کنون ملت های مسلمان در مقابل ان قد علم کرده و دشمن نتوانسته بود اسلام هراسی را بر اساس نقشه پیش ببرد. این روز ها که نقشه هاشان در عراق و سوریه به اخر کار یعنی شکست می رسد بدنبال حیله های جدید هستند . والله خیر الماکرین .
  • فرزاد ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    این اقدام فقط درراستای حمایت وپشتوانه سازی برای داعشه.نبایداحساسی واکنش نشان داد.
  • sniper ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    همه اینا نقشه صهیونیست هاست برای اینکه نفرت رو بین مسلمونا و غیر مسلمونا بیشتر کنن و با بحرانی جدید منافع خودشون رو بدست بیارن. مسلمونا باید اعتراضات صلح آمیز برگزار کنن و نشون بدن که تکفیری ها از اسلام چیزی ندارند
  • سعید ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    جالبه پاچه خوارهای حکام عرب که مثلا مسلمان هستند هلاکت اون توله سگهارو محکوم کردن ولی در مورد توهینی که شده حرفی نزدن
  • مشهد ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اگه به کتاب موهن ایات شیطانی سلمان رشدی همین جواب در همان سال داده می شد عمرا الان کسی می تونست عرض اندام بکنه!!!!!
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی. خدایا خودت به ما رحم کن و پسر فاطمه را برسان
  • ناشناس ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مرگ بر تفكر كثيف و متعفن داعشي در هر كجا كه هست.
  • محمد ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مرگ بر داعش دست پرورده صهیونیستها مرگ بر حرامزاده های بدتر از داعش که از توهین و هتاکی به پیامبر اسلام دفاع میکنن.
  • بهنام ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    خدا اول عامل تروریسم و افراط خوک صفتان وهابی و ابن تمیمه سگ صفت را لعنت کند که اسلام را به این شکل واقعا زننده تبدیل کردن. وسپس این مردم نادان که حتی یه تحقیق کوچک هم درباره پیامبر واسلام حقیقی(تشیع) نکردن. که بفهمند اسلام یعنی دین اخلاق و مهرورزی و گذشت نمونه اش هم فداکاری و مهربانی های داخل جبهه و شهدای8سال دفاع مقدس. اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    حرومزاده ها
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    از کشورهای اسلامی اعم از شیعه و سنی که بخاری بلند نمیشه از ابوبکر البغدادی میخوایم این ملعون ها رو به سزای اعمالشون برسونند.اجرکم عندالله
  • محمد ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    کاش همینجوری که اینا توی کفر و اعتقاد خودشون پیش میرن ما هم توی ایمان و اعتقاد خودمون پیش میرفتیم یه جا شندیدم بهترین و معروف ترین سایت کاریکاتور مال ایرانه چرا کاریکاتوریستها دغاع نمیکنن و به اونا حمله نمیکنن با هنرشون
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    یک ضرب المثل هست که می گوید : هر کس باد بکارد ، طوفان درو می کند. صهیونیسم باید انتظار روزهای وخیمی را داشته باشد. ایکاش مسلمانان یاد می گرفتند بجای کشتار یکدیگر ریشه صهیونیسم را از جا برکنند . اگر صهیونیسم از بین برود مشکلات کل جهان حل خواهد شد. تردید نکنید این توطئه یهودیان صهیونیست است و بس.
  • شاپرک ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    داعش کسی رو به خاطر کشیدن کاریکاتور پیامبر ترور نمیکند ولی اگه جرات دارن کاریکاتور ابوبکر البغدادی رو بکشن
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    جنگ سليبي رو راه انداختن
  • امان از طاغوت ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    درود بر تو. درود بر تو. دلم جلا پیدا کرد. درود بر تو.
  • امان از طاغوت ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    خدایا این ها رو ببخش.
  • آیت ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    روحی فداک! ضمیرش رو نیاوردی!
  • عباس م 61 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    یه کلمه توضیح بدین اخه ببینیم حمله به خاطر کارکاتورهای موهن به پیامبر عظیم الشانمون بوده یا کاریکاتور ابوبکر بغدادی؟ یعنی قبل از حمه به دفترشون هم این کار زشت توهین به ساحت پیامبر رو انجام دادن؟
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    برداران شعاری نگران نباشید داعش در عمل حسابشون میرسه ؛نه در کامنت شعار
  • حامد ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    از هلاکت سگ های فرانسوی خوشحالم. کاش دیوانه داعشی دیگیه ای پیدا بشه بقیه اشون رو هم بکشه. فرانسه و مردم فرانسه دشمن مسلمانان و قاتل مسلمونا هستن هر چقدر از اونا کشته بشه به اندازه یک صدم کشته های مسلمان ها هم نمی شه .
  • محمد ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    نظرت درسته محمد جان
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    همشون سلمان رشدین
  • سید حسین ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    الان داخل کشور نشریه "مردم امروز" همین تیتر "من شارلی هستم" را از زبان جرج کلونی تیتر یک و تمام صفحه روزنامش کرده واقعا باید دفترشونو رو سرشون خراب کنیم... تو رو خدا سانسور نکنید
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    روی جلد نوشته شده Tout est pardonne یعنی همه بخشیده شده اند! این نشریه کاریکاتور بسیار وقیحانه تری از حضرت رسول را پیش از این منتشر کرده بود. توی اینترنت بگردید پیدا می کنید
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    چند سال قبل از پیامبر کاریکاتور کشیدن این ملعونا داعش واکنشی نشون نداد اما امسال بغدادی رو کشیدن ترور کردن البته همه میدونن به تحریکاسرائیله برای پروژه ی جدید غرب چون بغدادی داره نابود میشه میخوان طرفدار پیدا کنن براش و مسلمونا رو همه داعشی معرفی کنن به دنیا
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    هدف غربم همینه که تو حامی داعش بشی و بگن همه مسلمونا داعشین آی کیو
  • علی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    سفارت فرانسه باید تعطیل بشه ما که خیری از فرانسه ندیدیم این استعمار گر کفتار که از آزادی بیان تفسیر به رای داره در مورد مسله هسته ای ایران سنگ اندازی میکنه و باج خواهی میکنه سهم نیروگاه هسته ای ایران در فرانسه را غصب کرده در لبنان و سوریه شیعیان را ترور میکنه از انگلیس خبیث خبثتره
  • کوروش ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    محمد خان شما شخص شخیص داعش هستید که از حملات تروریستی حمایت میکنید
  • کوروش ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    محمد تو هم خیلی غلط میکنی به این راحتی به مردم به این راحتی توهین میکنی آشغال
  • کوروش ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    واقعا برات متاسفم که طرفدار خشونتی
  • کوروش ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    خود شما یک دیوانه بدتر از داعش هستید
  • الهام ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
  • الهام ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ممنون اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
  • الهام ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ان شاالله همینطوره
  • الهام ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    درسته که منفی دهنده ها یا گمراهند یا مغرض اما این حرف شما ممکنه تهمت باشه جوری حرف بزنید که اهل بیت و پیامبر از حرف زدنتون ناراحت نشن
  • الهام ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    این اقای رضا.... (که حیف این اسم) در حدی نیست که شما و ما رو عصبی کنه به خودتون مسلط باشید اینها جوابشون رو از خدا خواهند گرفت
  • الهام ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اسلام دین افراط نیست
  • الهام ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    جای تاسف داره که حتی کسانی از خودمون داعشی های وحشی رو مسلمون میدونن و انتقام گیرنده
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    می گویند ببریت مدرن ... وحشی گری اسلامی.... آخ شما که خودتون روشن فکر و آزاد اندیش می دونید... توهین به ادیان الهی و مقدسات آدیان و اهانت به شخصیت های دینی جز ببریت و وحوش نیست... آیا درست که از این فضا برای خود نام و شهره ای بهم بزنی... آخ به چه قیمتی ... اقای ....
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    این خوب اومدی دمت گرم
  • سید ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    حالا تازه می فهمم چرا امام آن روز حکم قتل سلمان رشدی را صادر فرمودند... شاید این روزها رو دیده بودند...
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    بی تربیت آیا اونها آزادی بیان دارن که نمی ذارن حتی کوچکترین حرفی در رابطه با هلوکاست زده بشه؟ آیا این آزادیه؟
  • ناشناس ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    همه مثبت بدین
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    روحى فداک يا رسول الله(ص)
  • علیرضا ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    مرگ بر فرانسه
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    اصلا اين نشريه خودش مريض است اين سياست استعمارگرانه هست تا چند نفراز خودشان را فدا كنند آن هم توسط تروريستهاي خودشان و سپس اسلام هراسي را بياندازند.
  • MohammaD ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    در این موارد قهرمان پشت اینترنت نیستند ملت ما. کاری ازشون ساخته نیست داعش دنبال بهانه است داداش..انتقام گرفتن بهانه است... به بی گناهان هم رحم نمیکنه..داعش هیچ نسبتی با حضرت محمد(ص) ندارد.
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    امیدوارم این دیوانه حرام زاده به اون سگهایی که به درک واصل شدن بپیوندند از حمله قبلی خوشحالیم اصلا هم کار بدی نبوده خدا کنه دوباره تکرار بشه فقط این آشغالها از پس هم برمی آن خدا هیچ کاریش بی حکمت نیست
  • مهدی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    کشتن کشتن چیه؟ همایش غیر دولتی بگذارید با عنوان آزادی بیان و در اون از ضرورت نابودی اسراییل با سخنرانیهای کارشناسان علوم انسانی دعوت کنید. راههای علمی و کارشناسی که چطور میشه اسراییل از منطقه حذف شه. کشتن کشتن و این واکنشهای احساسی که شبیه به قیام توابینه برای مردن .
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    تو واسه چی به مخالفت میگی حروم زاده؟ بی تربیت حرام زاده تهمته بزرگیه تو مگه معصومی که با این صراحت حرف میزنی
  • شمه ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    ای کاشک اقای ظریف بجای پیاده روی با کری در سوئد این کار را محکوم میکرد.
  • سید ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    روز قیامت حالی میشن پس یقین کردم این یه سناریو بوده
  • سلمان ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    شیاطین منفی داده اند. خخخخخخ.......
  • سلمان ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    بش باد
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    از کجا میدونین حروم زاده ان؟ اگر قابل هدایتن خدا هدایتشون کنه وگرنه لعنتشون کنه بهتره نفسمون بر مسلمونیم غلبه نکنه برادر من
  • کاپیتان ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    لعنت نکن من به نظر اولت منفی دادم اگه شعورت میرسید میفهمی!
  • افشین تهران ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    مثل روز روشنه که این کار اسراییل هست.1مگر این داعشیها در بیمارستانهای اسراییل مداوا نمیشن و همین نیتان یابو مگه برای عیادت از انها نرفته بود2چرا افسر پرونده رو کشتن3مگه همین داعش رو کی بوجود اورده و پرورش داده؟4چطور اسراییل از داعش پذیرایی میکنه و بعد در تظاهرات محکومشون میکنه؟5هر انسان ساده ای در هر جایی از دنیا متوجه این فریبکاریها میشه حتی با ای کیو پایین.6برادران صبور باشید و ببینید که خداوند چگونه مکر این جماعت را خنثی و انان را مسخره عالم خواهد کرد چرا که او خود حافظ نبی اکرم ص هست و ابروی حضرت محمد ص را خداوند خود پاسداری میکند.7عمل داعش محکوم و عمل این بیشعور ها نابخشودنی هست.8اگر چاپ این مطالب در جهت ازادی بیان هست چرا به هلوکاست که میرسه از ازادی خبری نیست؟؟9ما بخاطر اموزه های دینی که داریم از توهین به تمام پیامران پرهیز میکنیم و به همه احترام میگذاریم چراکه این خود نشانه بهترین بودن اسلام هست ولی اگر توهین را با توهین جواب میدادیم باز هم شما داعیه ازادی بیان داشتید؟؟؟؟؟9خداوند تمام انانیکه در این سایت از این توهین دفاع کرده اند را که البته برای همه شناخته شده اند را لعنت و در دنیا و اخرت ذلیلشان کند که نمونه ای از بلاحت تمام هستند.یا رسوالله ص ادرکنی . یا علی ع ادرکنی.یا مهدی عج ادرکنی.ما منتظریم.
  • ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    براشون متأسفم دشمن اهل بیت پیامبر نطفه اش مشکل داره خدایی را شکر که ظالمینی را به ظالمین دیگر هلاک میکند. (اللهم اشغل الظالمین بالظالمین)
  • ناشناس ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • عابر ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    لعنت به این نشریه حرامزاده صهیونیستی-فرانسوی لکه ننگی بر دامن مردم فرانسه مرگ بر صهیونیزم جهانی مرگ بر شارلی ابدو و داعش و تمام مزدوران صهیونیزم جهانی که همه شان دشمنان اسلامند
  • فاطمه ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    داشتن ورشکست می شدن این نقشه رو کشیدن تا جو سازی کنند و کمک جمع کنند و خودشون بکشن بالا
  • حقگو ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    نامردين اگه منعكس نكنيد. بي شرف هاي رذل هيچي ندار مادر... اگه اونجا بودم ميدونستم چطوري........
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    به خاطر ابوبکر بغدادی بوده.
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    ابوبکر بغدادی نوکر ایناست همون نتانیاهو که برای راهپیمایی مسخره به فرانسه رفته اعضای داعش رو تو بیمارستانهای اسرائیل مداوا می کنه. تجهیزات اسرائیلی می ده و ...
  • دانشگاه علوم قضایی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    ایول داداش، کلی حال کردم با نظرت. دمت گرم :)
  • sara ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    خدایا خودت بهمون رحم کن تو چه دنیایی افتادیم
  • پری ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    توهین کردن فقط از ادمهای حقیر بر میاد اونا حقارت خودشون رو به نمایش گذاشتن
  • محمد بهبودی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    الهم صل علی محمد وال محمد. هیچ چیزی نمیتواند ارزش وعلاقه رسول اکرم{ص} را از دل مسلمین بکاهد.ای مسلمانان اتحاد اتحاد رمز پیروزی.مرگ بر منحرفین.
  • رضا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    خدا لعنت شون کنه
  • فتحی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    چرا وقتی جسارت ندارید جایی برای اظهار نظر می گذارید؟
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    اینا باید خودشونو ساختمون شیطانیشون کمپلت می رفت رو هوا
  • شبه مسلمون ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    این احمقا یادشون رفته بربر بودن، اسلام اومد تو اروپا آدمشون کرد، حمام کردن و لباس پوشیدن یادشون داد، حالا نمک نشناسی میکنن.
  • د ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    تو اول برو معنی آزادی رو بفهم نفهم بعد بیا اینجا ژست آدمیزاد بگیر چون الان اصلا بهت نمیاد
  • sara ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    کسی که یه خط از قرآن رو نخونده و نمیدونه قرآن و به چه (ق )ای مینویسن چجوری درباره اسلام و مسلمونا حرف میزنن و توهین میکنن ولی ما که مسلمونیم اگه ساکت باشیم گناهمون کمتر نیست ..
  • رضا از مشهد ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    حال مجله «شارلی ابدو»که ادعامی کند ازادی بیان،به مدیر این مجله بنویسید بی زحمت چند تا کارکاتور هم از «هولوکاستـــــ» هم درج کند
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    اگر فتح اندلس نبود اینها هنان تور وحشی عقب افتاده می ماندند.
  • عمواحمد ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    مرگ بر فرانسه وفرانسوی های احمق تر ازخر
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    آشغالا خجالت نمی کشید
  • من ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    بابا اون حمله به دفترشون هم كار خودشون بود براي ايجاد يك جنگ جديد بر ضد سوريه مثل حمله به افغانستان براي دست گيري بن لادن
  • قلیخانی ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    لعنت برصهیونیست هاکه دشمن خداوپیامبر(ص)بادبااین منفی دادنشان.
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    بی شرفهای صهیونیست...
  • عاشق رسول رحمت(ص) ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    خنده داره!..آزادی؟؟؟؟...خون کردن قلب 1میلیارد انسان ازادیه....ولی انکار هولوکاست مساوی با مرگه!
  • عاشق رسول رحمت(ص) ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    همین کاریکاتور کشیدناشون نشان از عاجز بودنشون هست...چون اسلام داره در اروپا و امریکا جا باز میکنه....به امید ظهور امام صلح حضرت مهدی(عج)..که تسکینی برای دل زخم خورده ی ماست...
  • فرناز ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    ما عاشق پیامبر رحمت هستیم....و سکوت نمیکنیم.....وحشی گری یعنی همین توهین ها و جنایت هایی که به مسلمان ها میکنن...
  • رفیعی ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد ( چراغ نبوت و ولایت تا ابد برافروخته و تابان باد)
  • رفیعی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    اسلام سنگر های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد . (امام خمینی رحمةالله علیه )
  • رفیعی ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    این معنی برای اونایی که با آیه های قرآن شریف انس ندارند : چراغی را که ایزد بر فروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد
  • رفیعی ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    2 0
    لعنت خدا و لعنت ملائکه و لعنت مومنان و لعنت جمیع لعنت کنندگان بر دشمنان پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله )
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    طوطئه نه ناشناس جان - توطئه
  • رفیعی ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    ناشناس های عزیز حرومزاده که نباید حتما مادرش یا پدرش (ببخشید ببخشید ) زناکار باشند . ازلقمه ی حرام هم حرامزاده درست میشه . گرونفروشی مال مردم خوری خیانت درامانت غیبت و تهمت به مردم بیگناه و پاک برای به دست آوردن جیفه ی دنیا هم باعث به وجود آمدن بچه ی حرامزاده میشه . همونی که امام حسین سید الشهدا (علیه السلام )در روز عاشورا به سپاهیان عمرسعد که دربرابر مصیبت امام حسین هلهله می کر دند فرمودند : شکمهای شما از حرام پر شده و هیچ نصیحت و موعظه ای را نمی پذیرد.
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    فقط یک ....... به این عمل شنیع میگه آزادی
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    علی جان داداش من اسلام حراسی نه - اسلام هراسی تهین نه - توهین مگشند نه - می کشند
  • رفیعی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    ما برای ابوبکر بغدادی و امثال او ارزش قائل نیستیم و هرگز هیچ چیز ازش نمی خواهیم بلکه ازخدای قهار می خواهیم که قهر و جباریتش را برسراین مزدوران خود فروخته اعم از ابوبکر بغدادی جنایتکار تا کاریکاتوریست های پست فطرت فرود بیاوره و درزمین فرو ببردشان
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    محمد جان دغاع یعنی چی ؟میشه بیشتر توضیح بدی ؟
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    ناشناس جان دلبندم سلیبی نه - صلیبی
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    خیال میکنید طعمه را الان اینجوری نشان بدین فردا مجدد القاعده ایها میا یند سراعتان و انها را دستگیر میکنید؟
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    تعدادی ابله با عنوان روشنفکر و تعاملگرا در این سایت از اقدام کشتار کافران این نشریه ناراحت شده بودند.
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    خیلی کار بدی میکنند اینکه سازمان ملل و مجامع بین المللی و ازادی بیان هم سکوت میکنند و فقط وقتی ترتیبشان داده میشود دهن باز میکنند.
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    0 0
    به نظرت اگه این اتفاق بیوفته ضررش برای اسلام بیشتر از چاپ این کاریکاتور نیست؟
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    الهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم والعن اعداءهم من الجن والانس من الاولین والاخرین
  • رضا ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    لعنت به سلمان رشدی همیشه مرتد که همه این اهانت ها از اون سرتاپا کثافت بی شرف بی پدر و مادر شروع شد. چیزی به درک واصل شدن این خوک کثیف پلید نمونده.
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    قابل توجه منفی داده ها دیروز 2000 برابر تعداد منفی شما من بر محمد و آل محمد (ص) صلوات فرستادم ...
  • اکبر اقا ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    همه ما با محمدیم...
  • محمد رضا ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    ما كه مي دونيم دنبال چي هستن ولي بي سرو صدا اسلام واقعي راه خودشو مي ره ما شكيبا هستيم
  • سرخابی ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    ایا به نظر اون اقای غافلی که گفته بود این آزادیه مگر انتقاد ازپسر سارکوزی آزادی نیست که همینها دارن محاکمه اش میکنند یا حرف زدن ار هلوکاست آزادی نیست که تاحالا چندین نفر رو تا مرز اخراج ازکشور وحبس محاکمه کردن یا حجاب بانوان مگر جزو آزادی نیست که بلافاصله ازمدرسه واداره خانمها را اخراج میکنند واقعا شما یا واقعا نمیدانید یا خودتان را به نفهمی زده اید تکلیف رو لااقل با وجدان خودت روشن کن!!!!
  • خادمیان ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    شیطان وقتی از رحمت خدا نا امید میشود قسم میخورد که فرزندان نا خلف آدم را گمراه کند و لحظه ای از این کار دست بر نمیدارد . خداوند شیطان و پیروانش را لعنت کند و به اسفل السافلین بفرستد . آمین!
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    صلیبی نه سلیبی!
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍوَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ »« اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍوَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ »« اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍوَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ » « اَللّهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ »
  • تنبل خان ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    لعنت به ذات پلیدشون اون حمله هم کار خودشون بود باور کنید اینا داشتن ورشکست میشدن و به یه بمب خبری نیاز مبرم داشتند که داعشی های احمق براشون فراهم کردن لعنت به این اسلام نفهمیده های احمق
  • پدرام ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
    0 0
    سگ پوزه شو به آب دریا بزنه، آب دریا نجس نمیشه . این کارها فقط بر علیه خوشون نتیجه خواهد داد ...
  • دلیر ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    یا رب محمدا و آل محمد(ص) صل علی محمد و آل محمد(ص) وعجل فرج آل محمد(ص) مرگ بر شارلی لعین و همدستان ملعونش.
  • دهقانی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    الهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم دوستان بیایید همگی برای کسانی که دلشان به نور محمد وآل محمد آشنا نشده دعا کنیم واز خداوند بخواهیم درهای هدایتش را بر آنها بگشاید . بد دردی است که کسی محمد وخاندانش رانشناسد واز این دنیا برود .
  • پرند ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    خدا لعنتتان کند
  • رها ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج همه بلند بگید آمییییییییییییییییییییییین
  • منتظر ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    امام زمان خودت به داد ما برس بیا و جهان را مدینه فاضله کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس