کد خبر 379972
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵

انیمیشن‌های «اسرا»، راهنمای خانواده‌ها برای ارتقای سطح آگاهی جامعه در زمینه نحوه استفاده از بازی‌های رایانه‌ای است که هم‌اکنون از شبکه‌های مختلف صداوسیما به نمایش گذاشته شده است.

 به‌ گزارش مشرق، پخش انیمیشن نظام رده‌‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای (اسرا) با دستور معاون سیمای سازمان صداوسیما، از شبکه‌های مختلف رسانه ملّی آغاز شد.

انیمیشن «اسرا» محصول فرهنگی بنیاد ملی‌ بازی‌های رایانه‌ای است که با دستور اصغر پورمحمدی، معاون سیما سازمان صداوسیما پخش آن در شبکه‌های مختلف آغاز شده است.

این انیمیشن‌ها، راهنمای خانواده‌ها برای ارتقای سطح آگاهی جامعه در زمینه نحوه استفاده از بازی‌های رایانه‌ای است که هم اکنون از شبکه‌های مختلف صدا و سیما به نمایش گذاشته شده است.

نبود الگوی مناسب در استفاده از بازی‌ها، نگرانی والدین از صحنه‌های خشونت آمیز، ترسناک و نمایش تصاویر جنسی، ایجاد آسیب‌های روانی و اجتماعی بر اثر استفاده نادرست از بازی‌ها، عدم شناخت کافی و درست از میزان و نوع صحنه‌های آسیب‌ رسان درون بازی‌های رایانه‌ای سبب شد تا انیمیشنی در رابطه با نظام‌ رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای تولید و از شبکه سراسری صدا و سیما برای آگاهی هرچه بیشتر خانواده‌ها به نمایش درآید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    چرت و پرت
  • محمد ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    تلوزیون هم چندان فرقی با بازی ندارها!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس