کد خبر 379943
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰

رئیس کتابخانه ملی ایران و مشاور رئیس جمهور درباره تعیین وی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشورگفت: با علاقمندی و با جدیت در خدمت به سازمان اسناد ملی و کتابخانه ملی ایران ادامه می‌دهم.

به گزارش مشرق، سیدرضاصالحی امیری امروز در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعیین وی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور اظهار داشت: بنا در تداوم خدمت‌ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را دارم.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌ها یک نهاد فرهنگی است و این نهاد به کمک همه عزیزان نیار دارد‌. مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: با علاقمندی و با جدیت در خدمت به سازمان اسناد ملی و کتابخانه ملی ایران ادامه می‌دهم.

صالحی‌امیری در پاسخ به این سئوال که اصلا با وی درباره معاونت سیاسی وزارت کشور صحبت شده بود گفت: جوابم را دادم. صالحی‌امیری با بیان اینکه تلاش دولت برای شفاف‌سازی و جلب مشارکت مردم است، اظهار داشت: تعهدات دولت در سفرهای استانی در دولت یازدهم صددرصد عمل شده و یا در مرحله انجام است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت احمدی‌نژاد گفت: متاسفانه عملکرد گذشته تلخ و غیرقابل دفاع در همه زمینه‌هاست و دولت احمدی‌نژاد در سطح شعار، تبلیغات و اقدامات نمایشی بود. مشاور رئیس‌جمهور گفت: دولت روحانی تلاش می‌کند در همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها در کنار مردم باشد.

‌صالحی امیری رئیس فعلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است. او در آغاز کار دولت یازدهم، هفتاد روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود. نهایتاً صالحی امیری با کسب ۱۴۱ رأی مخالف، ۱۰۷ رأی موافق و ۱۳ رأی ممتنع نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس