کد خبر 379833
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

نماینده مردم نوشهر در مجلس با انتقاد از عملی نشدن وعده‌های وزیر ورزش و جوانان برای اشتغال و مسکن جوانان گفت: بهتر است واژه «جوانان»‌ از عنوان این وزارتخانه حذف شود.

به گزارش مشرق، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در صحن علنی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: آقای گودرزی شما با 192 رأی اعتماد عنوان وزیر ورزش و جوانان را به امانت گرفتید و وعده‌های شما نوید روزهای خوب به ما می‌داد.

وی افزود: اما افسوس که وعده‌های شما درباره اشتغال و مسکن جوانان عملی نشد و بهتر است که واژه جوانان را از عنوان وزارتخانه حذف کنید، چراکه امید واهی به آنها داده شد.

احمدی لاشکی با انتقاد از محدود شدن وزارت ورزش و جوانان به چند رشته خاص ورزشی و هیچ شمردن مسائل فرهنگی در امر ورزش خطاب به وزیر ورزش خاطرنشان کرد: چرا به ورزش جانبازان و معلولان بی‌توجهی می‌کنید؟

وی ادامه داد: علت مسافرت‌های غیرضروری اعضای وزارت ورزش و جوانان با هزینه‌های هنگفت به خارج از کشور چیست؟ چرا افراد غیر متخصص در وزارتخانه و استان‌ها روز به روز افزایش می‌یابند؟

نماینده نوشهر در مجلس همچنین گفت: قرار بود در کار فدراسیون‌ها دخالت نکنید، اما نگفتیم همه اختیارات ورزش کشور و مسئولان آن را به فدراسیون‌ها بدهید تا آنها در تمام حوزه‌ها برای مدیرانتان تصمیم بگیرند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود عنوان داشت: آقای خادم! شما که از جنس نمایندگان بودید ولی نتوانستید رابط خوبی میان مجلس و وزارت ورزش و جوانان باشید، امیدوارم تجدید نظر کنید تا سبب هتک حرمت به نمایندگان نشوید در غیر این صورت بهتر است در جای دیگری به ورزش کشور خدمت کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس