کد خبر 379727
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شركت‌ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري از تعليق 55 مجوز دفتر خدمات مسافرت هوايي در 9 ماه ابتداي سال 93 خبر داد.

 به گزارش مشرق، مرتضي دهقان اظهار داشت: با هدف نظارت برعملكرد دفاتر و شركت هاي خدمات مسافرت هوايي و اطمينان از وضعيت و مطابقت اين دفاتر با مفاد آئين نامه نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر خدمات مسافرت هوايي، جهانگردي و زيارتي مصوب هيات وزيران، همواره از دفاتر مذكور بازرسي مستمر به عمل مي آيد.

وي تعداد مجوزهاي لغو شده در مدت مذكور را 38 فقره اعلام كرد و افزود: بر اساس بازرسي هاي به عمل آمده توسط بازرسان كميته فني سازمان هواپيمايي كشوري طي مدت مزبور، 55مجوز به دليل عدم رعايت قوانين و مقررات و تطبيق با آئين نامه دفاتر خدمات مسافرت هوايي تعليق شد.

مديركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردي سازمان هواپيمايي كشوري، خاطرنشان كرد: همچنين 50مورد به دليل عدم رعايت قوانين و مقررات سازمان هواپيمايي كشوري و ارتكاب تخلف گرانفروشي به سازمان احضار و اخطار كتبي با درج در پرونده دريافت كردند.

دهقان اظهارداشت: 1468مجوز از ابتداي امسال تمديد و جهت عدم تمديد مجوز توسط دفاتر خدمات مسافرت هوايي در موعد مقرر 800 مورد اخطار نيز طي مدت مشابه صادر شده است.

وي با تاكيد بر اينكه آن دسته از دفاتر خدمات مسافرت هوايي مجاز به فروش بليت هواپيما هستند كه داراي مجوز از سازمان هواپيمايي كشوري باشند، از مسافران درخواست كرد به منظور جلوگيري از بروز مشكلات و قابل رسيدگي بودن تخلفات احتمالي، از دفاتر خدمات مسافرت هوايي داراي مجوز معتبر از سازمان هواپيمايي كشوري بليت هواپيما تهيه كنند و دفاتر مذكور نيز ملزم هستند كه مجوز خود را در معرض ديد مشتريان قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس