کد خبر 379657
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

شماری از جوانان و فعالان فضای مجازی بحرین‌ به منظور سپاسگزاری از مواضع دبیر کل حزب الله لبنان در حمایت از انقلاب 14 فوریه، هشتگ «تشکر از نصر الله» راه اندازی کردند.

به گزارش مشرق، پس از واکنش منفی سران بحرین از جمله وزیر اطلاع‌رسانی و وزیر کشور بحرین به انتقادات سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان که روز جمعه گذشته از سیاست سرکوب آل خلیفه انتقاد کرد، جوانان بحرینی در فضای مجازی کمپین تشکر از نصرالله راه اندازی کردند.

در پی راه اندازی این هشتگ عربی «شکرا لنصر الله» (تشکر از نصرالله) توسط شماری از جوانان و فعالان فضای مجازی بحرین‌، خیل عظیمی از کاربران شبکه‌های اجتماعی این کشور نیز در نوشته‌هایی از مواضع «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان در حمایت از انقلاب 14 فوریه، تقدیر و تشکر کردند.

بر اساس این گزارش،‌ کابران بحرینی با انتشار تصاویری از دیدار شیخ «علی سلمان» با دبیر کل حزب الله لبنان، مواضع سید نصر الله در سخنرانی‌ روز جمعه گذشته درباره انقلاب بحرین را ستودند.

«عبدالإله الماحوزی» با تقدیر از پرداختن دبیر کل حزب الله به موضوع اعطای تابعیت بحرینی به بیگانگان، نوشت: سید نصر الله از تعابیر بسیار دقیقی برای رژیم بحرین استفاده کرد بویژه‌ آنجایی که گفت «مانند اسرائیل بیگانگان را در کشور اسکان می‌دهد تا ملتی را به جای ملت (اصلی آن سرزمین) اسکان دهد.

شیخ «حسین الأکرف» یکی از مداحان معروف بحرینی نیز خطاب به دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نوشت: کسی که تو را به تروریسم متهم می‌کند از ما نیست. این تهمت گزافه‌ترین تهمتی است که تا کنون شنیده‌ایم. آن فرد از ما نیست. اگر ایستادگی شما در کنار ملت‌های عربی و اسلامی تروریسم به شمار رود، چه خوش است این تروریسم.

فرد دیگری به نام «خالد» نیز با اشاره به سیاست‌های یک بام و دو هوای بسیاری از کشورهای عربی و غربی در قبال تحولات بیداری اسلامی و چشم پوشی از انقلاب 14 فوریه، خطاب به سید نصر الله نوشت: در حالی که همه جهان به (انقلاب) ما پشت کرد.. صدای رسا و واژه‌های صادقانه شما بهترین تکیه گاه و یاور است بنابراین از اعماق وجود اعلام می‌کنیم «سپاس از شما ای نصر الله».

جنبش الوفاء اسلامی بحرین نیز در صفحه رسمی در شبکه اجتماعی «توئیتر» از مواضع سید حسن نصر الله در قبال انقلاب فراگیر ملت بحرین تقدیر و تشکر کرد.

مواضع سید حسن نصر الله درباره انقلاب بحرین با عصبانیت وزرای کشور، خارجه و اطلاع رسانی بحرین مواجه شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس