کد خبر 379446
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتقاد دارد که قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بیش از مبلغ تعیین شده است.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره قیمت‌گذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بدون تعصب باید بگویم که قیمت این دو باشگاه بیشتر از 290 میلیارد تومانی است که اعلام شده است. اگر از نام این دو باشگاه و برند آنها استفاده شود، قیمت دو باشگاه بیش از مبلغ اعلام شده خواهد بود.

وی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند با قیمتی که تعیین شده، خریداری پیدا نمی‌شود، تصریح کرد: ابتدا باید امکانات و شرایط واگذاری دو باشگاه به افرادی که قرار است سرمایه‌گذاری کنند، داده شود. قیمت این دو باشگاه حتی اگر پایین هم بیاید، باز هم نیاز به فراهم شدن شرایط واگذاری خواهد بود.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود بخشی از سهام دو باشگاه به پیشکسوتان داده می‌شود، گفت: از این مسئله اطلاعی ندارم و هنوز شرایط واگذاری اعلام نشده است.

پورحیدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد دیدار تیم ملی ایران مقابل بحرین در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: آن چیزی که بیشتر از همه به چشم آمد، انگیزه زیاد بازیکنان برای پیروزی بود. این مسئله همه را امیدوار کرد که تیم ملی بتواند در جام ملت‌ها نتایج خوبی کسب کند. مسئله دیگر جوانگرایی در تیم ملی بود که کارلوس کی‌روش باید زودتر این کار را انجام می‌داد. روز گذشته 2،3 بازیکن جوان عملکرد خوبی داشتند.

وی با اشاره به دیدار روز پنج‌شنبه تیم ملی مقابل قطر گفت: دیدار با قطر برای تیم ملی دشوار خواهد بود، چرا که این تیم در دیدار نخست خود شکست خورده و بازی با ایران برای آنها آخرین شانس صعود است. بازیکنان تیم ملی باید هوشیار باشند تا با قدرت از گروه خود صعود کنند.

پورحیدری در خصوص اینکه هیچ کدام از ملی‌پوشان استقلال در ترکیب تیم ملی بازی نکردند، تصریح کرد: دوست دارم ملی‌پوشان استقلال در ترکیب تیم ملی بازی کنند اما این مسئله به نظر کی‌روش برمی‌گردد و باید به او حق داد که از نفراتی که مدنظرش است، استفاده کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس