نخست وزیر فرانسه از" استقرار نزدیک به هشت هزار و پانصد نظامی"، به منظور تقویت مبارزه با خطرات تروریسم در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، مانوئل والس،اعلام کرد دولت قصد دارد حدود هشت هزار و پانصد نظامی به منظور تقویت امنیت شهروندان در کشور مستقر کند و برای تامین امنیت مدارس یهودیان و کنیسه ها نیز تقریبا از پنج هزار نیروی پلیس استفاده خواهد کرد.

وی افزود، تدابیر امنیتی جدیدی که دولت فرانسه اتخاذ می کند، نتیجه حملاتی است که چند روز پیش بر ضد دفتر تحریریه هفته نامه فکاهی شارلی ابدو و یک فروشگاه یهودی در پاریس صورت گرفت.

نخست وزیرفرانسه ،تصریح کرد: طرح امنیتی که، بلافاصله پس از حمله مهاجمان به دفتر آن هفته نامه در چهارشنبه گذشته ، به منظور مقابله با تهدیدها به اجرا گذاشته شد، همچنان در همان سطح حفظ خواهد شد.

چهارشنبه گذشته ، طی حمله به دفتر یک نشریه و یک فروشگاه و همچنین ماجرای گروگانگیری درشهر پاریس ، 17 نفرکشته وحدود 20تن زخمی شدند.

دیروزنیز بیش از یک میلیون نفر از جمله فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه و شماری از مقامات خارجی ، در پاریس در راهپیمایی برای تجلیل قربانیان آن حملات ، شرکت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    قطعا یه برنامه مفصل برای غرب آسیا دارن واین یک حادثه نیست بلکه یک برنامه ریزی مشترک بین تروریست وحامیان آنها است
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    چه عجب یه نفر رو دیدیم که به جای خاور میانه گفت غرب آسیا. رهبری بارهای ایم منطقه رو "غرب آسیا و شمال آفریقا" گفتند. حتی تاکید هم کردند که خاور میانه اسمی هست که انگلیسیها با مرکز قرار دادن خودشون برای منطقه برگزیدند اما همچنان حتی رسانه ای مثل مشرق بر نام خاور میانه اصرار دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس