با مصدومیت ستون اصلی خط دفاعی قطر کادر فنی این تیم برای ادامه بازی ها محمد کاسولا غنایی الاصل را به استرالیا فرا خواند.

گروه ورزشی مشرق - بلال محمد کاپیتان تیم ملی قطر دقایقی پیش از دیدار با امارات هنگام گرم کردن آسیب دید تا قطری‌ها غیبتش در دیدار با امارات را کاملاً احساس کنند. بلال با پشت سر گذاشتن 103 بازی ملی یک مدافع باتجربه محسوب می شد و 4 گل ملی هم در کارنامه اش به ثبت رسانده بود که یکی از آنها را وارد دروازه مهدی رحمتی (در شکست 2-3 قطر برابر ایران در سال 2004) کرد.

** مأموریت یک غنایی برای مهار یوزهای ایرانی

به گزارش مشرق، با نظر جمال بلماذی و کادرفنی تیم ملی قطر، محمد کاسولا مداف غنایی‌الاصل تیم السد خود را در اسرع وقت به استرالیا رساند تا جای بلال مصدوم را بگیرد و به احتمال زیاد یکی از مدافعان قطر مقابل ایران باشد. کاسولا این فصل در 12 دیدار برای تیم دوم لیگ ستارگان قطر به میدان رفت که حاصل تلاشش زدن یک به ام الصلال – تیم پژمان منتظری- بود. کارنامه کاسولا 181 سانتی متری نشان می دهد که این مدافع کمتر از کوره در می‌رود و بر خلاف بسیاری از مدافعان خشونت ذاتی ندارد.

جانشین بلال جشن دژاگه را خراب کرد
نکته قابل تامل در عملکرد محمد، گلزنی‌اش برابر تیم ملی ایران است. این آفریقایی 28 ساله در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2014، وقتی تیم ملی ایران با گل‌های دقایق 5 و 50 دژاگه از قطر 1-2 جلو بود؛ با گل دقیقه 86 خود بازی را به تساوی کشاند. این اولین بازی ملی اشکان پیش چشم هواداران فوتبال ایران بود که با ضربه دقایق پایانی کاسولا به خاطره‌ای تلخ تبدیل شد.

جدول عملکرد محمد کاسولا در رده ملی

جانشین بلال جشن دژاگه را خراب کرد


** تعظیم کاسولا برابر ستاره ایرانی

السد تیم دوم جدول لیگ جاری ستارگان قطر فقط یک بار شکست بدی را در فصل 2015-2014 تحمل کرد و البته که نقش اول داستان این شکست ستاره ایرانی الشحانیه – مسعود شجاعی – بود. السد در روزی که می اندیشید از تیم کم نام و نشان و انتهای جدولی الشحانیه 3 امتیاز شیرین بگیرد؛ روی درخشش شجاعی به توپ بسته شد تا 1-3 شکست بخورد. آن روز در شرایطی که کاسولا از ارکان اصلی السد در خط دفاعی بود مسعود هر بلایی خواست سر کاسولا و هم تیمی هایش آورد و در نهایت هت تریک کرد تا این مدافع از رویارویی با شجاعی دل خوشی نداشته باشد.

جدول عملکرد محمد کاسولا در رده باشگاهی

جانشین بلال جشن دژاگه را خراب کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس