کد خبر 379288
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

چهارمین همایش تفنگداران و تکاوران دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت آغاز شد.

به گزارش مشرق، فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) در همایش مذکور اظهار کرد: امروز بر کسی پوشیده نیست که نظام سلطه تلاش می‌کند نظام نوپای اسلامی را به چالش بکشد و تمام ابزار و امکانات خود را برای این امر به‌کار گرفته است.

سردار اصغر شکرالهی، به اعمال تحریم‌های اقتصادی، جنگ تحمیلی، اقدام‌های تروریستی و جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: بیش از سه دهه است که با تیزبینی امام راحل و مقام معظم رهبری ترفندهای دشمن خنثی شده و نظام اسلامی در عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به عنوان کشوری تاثیرگذار است.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) گفت: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در عبور کشورها از بحران کمک کند.

وی به برگزاری همایش مذکور اشاره کرد و ادامه داد: همایش به دنبال اهداف مشخص است و بازخوردهای عملی و میدانی در برگزاری آن مهم است.

شکرالهی نقش نیروی انسانی در نبرد آینده به‌ویژه نقش تکاوران دریایی سپاه را مهم خواند و خاطرنشان کرد: در نبرد آینده خلاقیت، دانایی و توانایی نیروی انسانی حرف نخست و آخر را می‌زند و هر نیرویی که بتواند بهتر آموزش دهد و بهتر تصمیم‌گیری کند پیروز میدان است و نیروی دریایی سپاه در این راستا حرکت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس