کد خبر 379063
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

یک گردشگر زن فرانسوی که در ادعایی دروغین و شوخی‌وار مدعی همدستی با عامل گروگان‌گیری اخیر فروشگاه «کوشر» پاریس شده بود، به اتهام نشر اطلاعات دروغین برای ایجاد هراس از وقوع حمله‌ای جدید، از سوی پلیس فرانسه بازداشت شد.

به گزارش مشرق، یک گردشگر زن فرانسوی که در ادعایی دروغین و شوخی‌وار مدعی همدستی با عامل گروگان‌گیری اخیر فروشگاه «کوشر» پاریس شده بود، به اتهام نشر اطلاعات دروغین برای ایجاد هراس از وقوع حمله‌ای جدید، از سوی پلیس فرانسه بازداشت شد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، بنابر اعلام منابع پلیس فرانسه، یک گردشگر 30 ساله فرانسوی مستقر در هتلی در منطقه «دیسنی‌لند» پاریس روز گذشته به دلیل ادعایی دروغین در معرفی خود به عنوان همدست «آمدی کولیبالی» عامل گروگان‌گیری اخیر فروشگاه «کوشر» پاریس که به شدت تحت تعقیب پلیس فرانسه قرار دارد، بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، این زن جوان اهل مارسی که به همراه خانواده خود در هتلی در منطقه دیسنی‌لند پاریس اقامت داشته، روز گذشته سر خود را از پنجره اتاقش بیرون کرده و رو به سمت پارک تفریحی مقابل خود فریاد زده که «من همدست کولیبالی هستم و قصد ضربه زدن دارم.»

پس از این ادعا، نیروهای پلیس فرانسه که هم‌اکنون پس از حملات تروریستی چند روز اخیر بیش از هر زمانی نگران تکرار چنین اتفاقاتی هستند، فورا این زن جوان را بازداشت کرده‌ و به ادراه پلیس منتقل کرده‌اند.

بنابر اعلام نماینده دادگاه مو (Meaux)، دادگاه اعلام کرده که قصد دارد این زن را به اتهام «نشر اطلاعات غلط و دروغین» و ایجاد هراس از وقوع یک حمله تروریستی دیگر، تحت تعقیب قضایی قرار دهد.

نماینده دادگاه «مو» همچنین اعلام کرد: «این زن روز دوشنبه در دادگاه مورد محاکمه قرار خواهد گرفت تا عبرتی برای تمام کسانی باشد که قصد نشر اطلاعات و تهدیدهای کذب و دروغین را دارند.»

بر اساس این گزارش، وی احتمالا به 2 سال زندان و پرداخت 30 هزار یورو جریمه نقدی محکوم خواهد شد.

«حیات بومدین» زن همدست کولیبالی در حمله مرگبار پنجشنبه گذشته در مونتروگ همچنان تحت تعقیب پلیس فرانسه قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    0 0
    حالا این جماعت تا مدت زیادی اسهال مزمن میگیرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس