در جریان مسابقات گروه B جام ملت‌ها بعد از پیروزی ازبکستان مقابل کره شمالی، چین هم عربستان را شکست داد.

گروه ورزش مشرق، در دومین دیدار گروه B مسابقات شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، تیم ملی عربستان مقابل چین شکست خورد. (جزئیات و اطلاعات کامل دیدار عربستان - چین)

در این بازی که از ساعت 12:30 به وقت تهران و در ورزشگاه Brisbane Stadium شهر بریزین آغاز شد، سعودی‌ها بازی را یک بر صفر به حریف خود چین واگذار کردند و این درحالی بود که عربستان یک پنالتی هم از دست داد. یو های در دقیقه 80 تنها گل این دیدار را به سود سرخپوشان چین به ثمر رساند. (فیلم خلاصه و تک گل دیدار عربستان - چین)


چینی‌ها از همان شروع بازی نسبت به عربستان برتری نسبی داشتند ولی در خلق موقعیت گل  نتوانستند موفق عمل کنند. بهترین موقعیت این تیم در نیمه نخست در دقیقه 43 به وجود آمد که فو ژی با حرکت در عمق دفاع عربستان تا یک قدمی گل پیش رفت که دروازه بان عربستان در آخرین لحظه با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد.

عربستان در اولین گام متزلزل نشان داد +عکس

در نیمه دوم بازی جذاب‌تر پی گرفته شد و عربستان هم حملاتی را روی دروازه چین خلق کرد. در دقیقه 62 این دیدار عربستانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما الحزیزی بهترین فرصت برای گلزنی را از دست داد تا دروازه تیم چین بسته بماند.

عربستان در اولین گام متزلزل نشان داد +عکس


بازی خوب تیم چین با گلی که یو های در دقیقه 80 روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند تکمیل شد تا این تیم در روزی که فوتبال بهتری را ارایه کرد 3 امتیاز ارزشمند را در روز نخست کسب کند و مثل ازبکستان 3 امتیازی شود.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی داور ایرانی بر عهده داشت که به سه بازیکن از هر تیم کارت زرد نشان داد. رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی هم کمک‌های وی در این مسابقه بودند.

عربستان در اولین گام متزلزل نشان داد +عکس

صحنه درخشش دروازه بان چین و مهار پنالتی عربستان




درصد گردش توپ در مناطق زمین

عربستان در اولین گام متزلزل نشان داد +عکس

جدول رده بندی گروه B
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 ازبکستان 1 1 0 0 1 0 1 3
2 چین 1 1 0 0 1 0 1 3
3 کره شمالی 1 0 0 1 0 1 -1 0
4 عربستان 1 0 0 1 0 1 -1 0


برنامه روز سوم رقابتهای جام ملتهای آسیا به شرح زیر است:

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳
امارات - قطر 10:30 Canberra Stadium
ایران - بحرین 12:30 Melbourne Rectangular

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس