پس از آن که استرالیا در دیدار افتتاحیه کویت را گلباران کرد، کره‌جنوبی هم جام شانزدهم را با یک پیروزی نزدیک مقابل تیم دفاعی عمان آغاز کرد.

گروه ورزش مشرق، در دومین دیدار گروه A مسابقات شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، تیم ملی کره جنوبی موفق شد عمان را با نتیجه نزدیک 1-0 از پیش رو بردارد. (جزئیات و اطلاعات کامل دیدار کره جنوبی - عمان)

در این بازی که از ساعت 8:30 به وقت تهران و در ورزشگاه Canberra Stadium شهر کانبرا آغاز شد، یانگ چئول چو تک گل پیروزی بخش کره را در دقیقه(2+45) به ثمر رساند. (فیلم خلاصه و تک گل دیدار کره جنوبی - عمان)


پیروزی خفیف کره مقابل عمان
صحنه به ثمر رسیدن گل کره جنوبی


دیدار دو تیم با برتری کره‌ای همراه بود. این تیم از همان ابتدای بازی سعی کرد خود را بر عمان دیکته کند. فشار آغازین کره‌ای‌ها در دقیقه 8 تیر دروازه عمان را به لرزه در آورد. پس از آن شاگردان پل لوگوئن با بازی دفاعی خود سعی کردند فضاها را از تیم کره بگیرند.

پیروزی خفیف کره مقابل عمان

در اواخر نیمه نخست کره چندین موقعیت ایجاد کرد که الحبسی دروازه بان تیم برایتون انگلیس آنها را ناکام گذاشت. سرانجام در وقت اضافی نیمه نخست بود که دروازه‌بان مشهور عمانی‌ها روی ضربه چو یونگ چئول تسلیم شد. قبل از این گل تیم عمان یک ضربه کاشته را چسبیده به خط محوطه جریمه کره از دست داد.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر نکرد و عمان با بازی دفاعی خود سعی کرد اجازه نفوذ را به مهاجمان کره‌ای ندهد. در این نیمه هم توپ و میدان در اختیار کره بود که چندین بار مهاجمان این تیم با بی‌دقتی فرصت را از دست دادند. در د قایق پایانی این بازی عمان از لاک دفاعی خارج شد اما نتوانست گل تساوی را وارد دروازه حریف وارد کند.

در دقیقه 90 این بازی ضربه مائد ابراهیم با برخورد به دفاع کره به کرنر رفت که این کرنر باعث شد ضربه سر بازیکن تیم عمان تیر دروازه کره را به لرزه در آورد تا کره با خوش شانسی در دققه 90 دروازه خود را بسته نگه دارد.

پیروزی خفیف کره مقابل عمان

با این نتیجه تیم کره‌جنوبی نیز 3 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل ضعیف تر نسبت به استرالیا در رده دوم جدول رده‌بندی گروه A قرار گیرد. عمان و کویت هم بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

درصد گردش توپ در مناطق زمین

کره‌ به سختی از سد عمان گذشت +جدول و عکس


جدول رده بندی گروه A
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 استرالیا 1 1 0 0 4 1 3 3
2 کره جنوبی 1 1 0 0 1 0 1 3
3 عمان 1 0 0 1 0 1 -1 0
4 کویت 1 0 0 1 1 4 -3 0


برنامه ادامه روز دوم رقابتهای جام ملتهای آسیا به شرح زیر است:

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳

ازبکستان

-

کره شمالی

10:30

Stadium Australia

عربستان

-

چین

12:30

Brisbane Stadium


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جواد ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    تیم های عرب این گروه زنگ تفریح هستند فکر نکنم حتی تو 4 تیم مرحله نیمه نهایی یکی شون عرب باشه کره القدم العربی ==پرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس