کد خبر 378680
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

فریدون آسرایی با بیان خاطراتی از دوران کودکی‌اش، بخش‌هایی از اذان زنده یاد موذن‌زاده اردبیلی را در برنامه «موسیقی من» اجرا کرد.

به گزارش مشرق، فریدون آسرایی از خوانندگان موسیقی پاپ این هفته مهمان برنامه «موسیقی من» رادیو جوان با اجرای فرزاد حسنی بود.

در ابتدای این برنامه که به طور ویژه به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) روی آنتن شبکه جوان رفت، گفتگویی با ماهان بهرام‌خان خواننده جوان و نوپایی که به تازگی با انتشار آلبوم 1.11 دقیقه پا به عرصه موسیقی گذاشته پخش شد.

در قسمت دیگر این برنامه آسرایی با حضور در استودیو پخش «موسیقی من» اظهار کرد: اولین باری که خواندم کلاس پنجم ابتدایی سر صف مدرسه بود و به خاطر خجالتی بودنم همه بچه‌ها پشت به من ایستادند تا من بخوانم.

وی افزود: من همیشه اذان معروف مرحوم موذن زاده اردبیلی را دوست داشتم.

این خواننده با درخواست حسنی، قسمتی از این اذان را به طور زنده اجرا کرد و در پاسخ به سوال او مبنی بر اینکه چرا هیچوقت کار سنتی اجرا نکرده‌ای، گفت: من اطلاعات زیادی در زمینه موسیقی سنتی ندارم. همیشه اطرافیانم به من می‌گویند صدایت از خودت جوان‌تر است، نمی‌دانم این قضیه حسن به حساب می‌آید یا خیر.

حسنی هم به شوخی به او پاسخ داد: معلوم است که حُسن به حساب می‌آید. پس باید بگویند مانند پیرمردها آواز می‌خوانی!

آسرایی درباره خواندن تیتراژ سریال‌های تلویزیونی هم تصریح کرد: من معمولا تیتراژهای تلویزیونی را که خواندم دوست ندارم چرا که همیشه ساخت این گونه کارها با فرصت کم و کاملا باعجله صورت گرفته است.

در ادامه برنامه قطعه «بوی سیب» به مناسبت سالگرد آغاز عملیات کربلای 5 پخش شد. همچنین در طول برنامه آسرایی قطعاتی را هم به طور زنده اجرا کرد.

«موسیقی من» جمعه‌ها صبح از ساعت 10 تا 11:30 از شبکه رادیویی جوان به صورت زنده پخش می‌شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    نمی دونم چرا از این فرزاد حسنی بدم میاد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس