خاندان آل سعود که با کما رفتن ملک عبدالله با بحران بزرگی مواجه شده است برای خروج از این تشنج دست به انتشار اخبار کذب می‌زنند.

به گزارش مشرق، حال «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی که چند روزی است در یکی از بیمارستان‌های این کشور بستری شده به هیچ‌وجه خوب نیست.

پادشاه ۹۰ ساله که با داشتن سن بالا، اضافه وزن، مصرف بیش از اندازه سیگار در دو سال گذشته چهار عمل جراحی انجام داده است این بار بیماری تنفسی گریبانگیرش شده است و او را نیازمند لوله‌های تنفسی کرده است. اما گویا وضع این بار بغرنج‌تر شده است و گفته شده وی اکنون به کما رفته است.

به رغم سانسور شدیدی که از سوی رژیم آل سعود اعمال می‌شود روز سه شنبه عکسی در فضای مجازی منتشر شده که در آن گفته شده شاهزاده «متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز» وزیر گارد ملی که پسر پادشاه عربستان نیز هست به عیادت پدر رفته است.

در عکس منتشر شده شاهزاده متعب کنار تخت نشسته و در پشت سر وی تعدادی از شاهزادگان ایستاده‌اند اما واقعیت این است که فردی که بر روی تخت نشسته پادشاه عربستان نیست!

در نگاه اول بسیاری فکر می‌کنند که فرد نشسته بر روی تخت بیمارستان، ملک عبدالله، پادشاه عربستان است اما این عکس در آخرین روز سپتامبر سال گذشته منتشر شده است و آن فرد هم پادشاه نیست.

سایت خبری سبق عربستان در مورخه ۳۰/۹/۲۰۱۴ ـ ۶ ذو الحجة ۱۴۳۵ ـ با انتشار خبری از حضور شاهزاده متعب در بیمارستان ملک فهد ریاض و عیادت از شخصی به نام شیخ فیصل الفرم یکی از شخصیت‌های عربستانی خبر داده بود. این سایت سعودی در آن خبر عکسی که امروز به صورت گسترده در فضای مجازی بازنشر داده شده را منتشر کرده بود که ثابت می‌کند عکسی که امروز به نام پادشاه عربستان منتشر شده جعلی است.

به کما رفتن پادشاه عربستان بورس این کشور را در بازارهای جهانی با سقوط مواجه کرده است و خاندان آل سعود برای خروج از این تشنج و بحران دست به انتشار اخبار کذب می‌زنند.

انتشار عکس جعلی برای القاء سلامتی عبدالله +عکس
عکسی که روز سه شنبه با عنوان عیادت شاهزاده متعب از ملک عبدالله منتشر شده است


انتشار عکس جعلی برای القاء سلامتی عبدالله +عکس
خبر سال گذشته سایت سبق با عنوان اطمینان یافتن وزیر گارد ملی از سلامتی شیخ فیصل الفرم
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • خمینی شهر ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    پیامبر ص در حدیثی می فرمایند : در آخرالزمان در حجاز مردی به حکومت می رسد که نام حیوان دارد . پس از او مردی به حکومت می رسد که نام عبدالله دارد . هرکس سه بار خبر مرگ عبدالله را به من بدهد من سه بار مژده ی ظهور به او میدهم . پس از مرگ عبدالله در حجاز حکومت های چند ماهه و چند روزه می رسد . ( یعنی حکومت دائمی تشکیل نمی شود ) این روایت کاملا با زمان کنونی مطابقت دارد : قبل از عبدالله کنونی در عربستان شخصی حاکم بود به نام فهد بن عبدالعزیز که برادر ملک عبدالله است . از جمله : فَهَد به معنی حیوان درنده خو و یوزپلنگ هم ترجمه شده است . قانون کنونی عربستان چنین است که سلطنت از برادر به برادر می رسد نه از پدر به پسر . برادران فهد که حدود پنجاه نفر بوده اند همگی فوت شده اند و یک نفر دیگر مانده است که آن هم ملک عبدالله کنونی است . در قانون اساسی عربستان تعریف نشده است که اگر برادری نبود چه کسی به حکومت برسد و مثل اینکه پادشاه بعدی به وسیله ی شورا انتخاب می شود . پس آینده ی عربستان نامشخص است و حاکمی از پیش تعیین شده وجود ندارد . زیرا همه ی برادران فهد فوت شده اند به جز امیر عبدالله بن عبدالعزیز که هم اکنون پادشاه عربستان است . امام صادق ع فرموده اند : آنگاه كه مرگ عبد الله فرا رسد، مردم در جانشینى او نسبت به هیچكس به توافق نمى رسند و این جریان تا ظهور حضرت صاحب الامر همچنان ادامه مى یابد ، عمر سلطنت هاى چندین ساله بسر آمده ، نوبت به پادشاهى چند ماهه و چند روزه فرا می رسد . ابو بصیر می گوید که پرسیدم : آیا این وضع به طول می انجامد . امام صادق ع می فرماید : هرگز و این درگیرى بعد از كشته شدن این پادشاه (عبدالله ) منجر به كشمكش بین قبیله هاى حجاز مى شود ( منبع : بحار 52 ص 210 و 240 ) در روایتی دیگر خوانده ام که سران حجاز چهل روز مرگ پادشاه را پنهان می کنند .
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    آخه خرطوم این نسناس این شکلیه؟ لعنت بر اون شکمش
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    اینباردیگرخبروخامت وحتی مرگ این وهابی خون آشام واقعی است الهم عجل لولیک الفرج
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    بالاخره از مرگ و چشیدن طعم عذاب الهی گریزی نیست ملک عبدا... خان
  • میثم ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    اگر میتونید جلوی مرگ بگیرید؟!
  • mahan ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    همین امروز فردا رفتنیه به امید خدا
  • امیر تبریز اوغلی ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    یواش یواش داره میره
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بره به جهنم به حق امام زمان
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    خیلی از احادیث بحارالانوار دارای سند های ضعیف روایی می باشند لذا این کتاب به تنهایی قابل اتکا نمی باشد
  • علی دادا ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بمیره چی می شه
  • محمد ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    به نظر من باتوجه به روایات ائمه و نشانه های ظهور حضرت و اتفاقات الان جهان ما به ظهور بسیار نزدیک شدیم-قبول دارم نباید عجله کرد و وقت گذاشت,ولی آدم که جلوی عقلشو که نمیتونه بگیره پس باید هر لحظه آماده باشه در کنار اینکه ان شالله شخصیت های سیدخراسانی و سید یمانی در حال شکل گیری یا به وجود اومدن میبینیم که زمینه های خروج سفیانی هم داره جور میشه که از علایم حتمی و 6ماه قبل ظهوره-داریم که سفیانی با یک وجهه بین المللی و به ظاهر مثبت قیام میکنه-الان این ائتلاف ضد داعشی که به وجود اومده دقیقا داره زمینه قیام سفیانی رو جور میکنه که به بهانه مبارزه با داعش به سوریه و عراق حمله کنه-داریم که مستشاران سفیانی غربی هستن-آمریکا هم دقیقا گفته که ما باید یک لشکر 100هزار نفری از مردم خود منطقه ایجاد کنیم و ما فقط نقش مستشاری داشته باشیم-الان آمریکا فقط دنبال بهانس تا حمله زمینی کنه-حتی این دستگیری خلبان اردنی به دست داعش هم نقشه اییه که اردن هم وارد ماجرا بشه حالا این اتفاقا رو آدم بذاره کنار مابقی روایات که ظلم همه جارو میگیره-پادشاه عربستان به نام عبدالله میمیره و سر جانشینیش به توافق نمیرسند-یهود دوباره فتنه میکنه و از همه مهمتر راه پیمایی اربعین که دقیقا همون جامعه آرمانی قبل ظهوره و نشان دهنده ی خیلی مسائل دیگه و ... متوجه میشه که واقعا یه خبرایی هست و یه کسی داره میاد دعا کنید برای ظهور و خودتون رو آماده کنبد که شرط اصلی ظهور آمادگی ما مردم است.تعجیل در فرجش صلوات
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    عبدالله هم خواهد مرد من و شما هم خواهیم مرد بد بخت ها برید فکر آخرت خودتون باشید شما ها توی مدیریت زندگی روزمره خودتون مردین واسه یکی دیگه تکلیف معین می کنید
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    يک الاغ از الاغهاي دنيا کم ميشه با پوزش از الاغهاي مفيد و زحمتکش
  • مهدی ص ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    خدایا به حق فاطمه زهرا زودتر منتقم آل الله رو برسان و این وهابی رو به اون دنیا حواله کن . از برکات اربعین های این چند ساله هر سال یکی از نشانه های ظهور خود نمایی میکنه . " الهم عجل لولیک الفرج "
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    برادر عزيز چندبرادر ديگر ملك عبداله زنده اند مثل وليعهد ( سلمان بن عبدالعزيز ) يا مقرن بن عبدالعزيز و احمد بن عبدالعزيز و طلال بن و عبدالعزيز و ...
  • مهدی ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    پادشاه عربستان فنرش در رفته مثل اینکه به کما مردیکه خر رفته حرف ما و همه اهل ادب این باشد برو ای پیر خرفت حوصلمان سر رفته
  • رضا ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    داره میر به درک ....بادا بادا مبادک بادا....ایشاالله مبارک بادا... ماکه داریم حال میکنیم .ایران عروسیه عربستان....
  • آرش ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    برو به درک وهابی ملعون خونخوار بعد مرگت دنیا یه نفس راحتی خواهد کشید عوضی خرفت
  • سارا ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    چرا باید مرگش رو مخفی نگه دارند؟ بالاخره چی؟ اون چیزی که باید اتفاق بیفته, می افته و انشاالله که ریشه هرچی ظالمه بزودی به دست صاحب عصر خشک بشه.
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    بمیر بابا مردنی
  • الجواد ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مرده را زیاد نگهداری کنن بو گندش همه جا را میگیره .
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    ببخشید اشتباهی منفی زدم.میخواستم بدونم منفی هم کار میکنه یا نه!!
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    تو فعلا دنیای خودتو جمع کن برای آخرت ما نمی خواد نگران باشی!
  • سارا ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    این که زنده اش هم بوی گند گرفته بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس