کد خبر 377684
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی مقابل شورای شهر تجمع کردند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بیش از صدها نفر از کارگران اتوبوسرانی شهر تهران در مقابل شورای شهر تجمع کردند.

یکی از کارگران این شرکت افزود: برای مسکن کارگران شرکت واحد 75 میلیارد تومان درنظر گرفته بودند، ولی این مبلغ تنها به یک گروه خاصی داده شد.

وی با اشاره به اینکه نمی دانیم این مبلغ کجا تخصیص یافته است، گفت: بخشی از این مبلغ به افرادی داده شده که بازنشسته و یا بازخرید شده بودند ولی به شاغلان شرکت واحد مبلغی داده نشد و یک بی‌عدالتی بزرگی اتفاق افتاده است.

این کارگر شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: در صورتی که کل این مبلغ بین کارگران شرکت واحد تقسیم می‌شد، نفری 10 تا 12 میلیون تومان به هر کارگر می‌رسید.

وی درباره پروژه سپیدار، اظهار داشت: متاسفانه کارگران بیش از 70 درصد مبلغ مسکن‌های این پروژه را داده‌اند اما پروژه فقط 40 درصد پیشرفت کرده است.

این کارگر شرکت واحد اتوبوسرانی درباره تعاونی مسکن شرکت واحد نیز اظهار داشت: قرار بود این تعاونی توسط کارگران تشکیل شود، ولی مدیران شرکت واحد خودمانی‌سازی کردند و خودشان رئیس هیأت مدیره این شرکت شدند.

محمد حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تذکراتی به مسکن کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی داده‌اند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس