کد خبر 377622
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

کاپیتان سابق بارسلونا بعد از اخراج شدن زوبی زارتا تصمیم گرفت تا به همکاری خود با این باشگاه اسپانیایی پایان دهد واین نشان می دهد که اصلا شرایط خوبی در این تیم اسپانیایی حاکم نیست.

به گزارش مشرق، بعد از آن که باشگاه بارسلونا آنتونی زوبی زارتا مدیر بخش فوتبال این باشگاه را از کار برکنار کرد کارلوس پویول ستاره سابق این باشگاه هم تصمیم گرفت که به همکاری خود با آبی-اناریها پایان دهد و این نشان می دهد که این باشگاه اسپانیایی اصلا در شرایط خوبی قرار ندارد.

پویول بعد از بازنشستگی از فوتبال رابطه خود را با مستطیل سبز قطع نکرد و به عنوان دستیار زوبی زارتا در بارسلونا فعالیت کرد اما برکناری زوبی زارتا باعث شد تا پویول هم استعفا دهد.

ستاره سابق بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد: می خواهم به همه شما اعلام کنم که رابطه خود را با بارسلونا رسما به پایان رساندم. من سه ماه و نیم دستیار زوبی زارتا بودم و چیزهای زیادی درباره باشگاه یاد گرفتم. از همه شما تشکر می کنم. من می خواهم چیزهای جدیدتر یاد بگیرم.

او ادامه داد:می خواهم از نظر شخصی پیشرفت کنم تا بتوانم در آینده کمک بیشتری به بارسلونا کنم. من به باشگاه بارسلونا مدیون هستم و باید در آینده جبران کنم. من سالهای فراموش نکردنی را در بارسلونا پشت سرگذاشته ام. از همه کسانی که به من کمک کردند از رئیس باشگاه گرفته تا هواداران و بازیکنان تشکر می کنم. باید تشکر ویژه ای از هواداران داشته باشم. آنها کمک زیادی به پیشرفت من کردند و خود را مدیون آنها می دانم.

کاپیتان سابق آبی-اناریها در پایان سخنان خود گفت: آرزو می کردم تا در شرایط بهتری از شما خداحافظی می کردم اما زندگی همواره طبق مراد انسان نیست. تنها می توانم از شما تشکر کنم. شما بدانید که همیشه در قلب من خواهید بود. زنده باد بارسلونا.

به نظر می رسد که آبی-اناریها اصلا در شرایط خوبی قرار ندارند. رئیس این باشگاه زوبی زارتا را از کار برکنار کرد و خداحافظی کارلوس پویول هم به خاطر برکناری زوبی زارتا است. از اسپانیا خبر می رسد که مسی هم از شرایط خود در آبی-اناریها ناراضی است و به جدایی از این تیم فکر می کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس