کد خبر 364670
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

رسانه‌‌های ایتالیایی ادعا می‌کنند که سرمربی جدید نراتزوری از کاپیتان پیشین بارسلونا خواسته که به او در هدایت آبی‌ومشکی‌پوشان میلان کمک کند اما وی این پیشنهاد را نپذیرفته است.

به گزارش مشرق، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت اعلام کرده‌اند که روبرتو مانچینی، سرمربی جدید اینتر که دو هفته پیش جانشین والتر ماتزاری شد، تلاش کرده است کارلس پویول، کاپیتان پیشین بارسلونا را برای پیوستن به کادر فنی او در نراتزوری متقاعد کند اما موفق به انجام این کار نشده است.

مانچینی 49 ساله از زمان بازگشتش به اینتر برای هدایت این تیم بحران‌زده گزینه‌هایی را جهت کمک به او در نقش دستیار در نظر گرفته است و ظاهراً هفته گذشته مذاکراتی دو روزه با پویول داشته است تا به هر نحو ممکن او را برای پیوستن به نراتزوری متقاعد کند اما مدافع پیشین کاتالان‌ها سمت فعلی خود، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا را رها نکرده است.

از قرار معلوم پویول 36 ساله پیشنهاد مانچو را به دلیل مشکلات موجود برای فسخ قرارداد فعلی‌اش در بارسلونا و همچنین نداشتن مدارک مربیگری لازم برای حضور در کادر فنی اینتر رد کرده است.

با وجود رد شدن پیشنهاد مانچو توسط پویول، گاتزتا دلو اسپورت نوشته است که اینتری‌ها همچنان راه پیوستن به این تیم را برای کاپیتان پیشین بارسا باز گذاشته‌اند
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس