کد خبر 377434
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه پرونده معاون اول رئیس جمهور سابق به دیوان عالی کشور رفته است، گفت: تبدیل قرار کفالت سعید مرتضوی به وثیقه را تکذیب می‌کنم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در هفتاد و چهارمین نشست خبری خود در خصوص پرونده مرتضوی و تبدیل قرار کفالت به وثیقه برای وی گفت:‌ قرار کفالت وی تبدیل به وثیقه نشده است همچنین پرونده‌ایی که در دادسرا مطرح بوده است را هیچ دادگاه دیگری نگرفته و گرفتن این پرونده توسط نهادها یا سازمان‌های دیگر صحت ندارد.

وی درباره پرونده معاون رئیس جمهور سابق افزود: این پرونده به دیوان عالی کشور رفته و تجدیدنظر آن در دیوان عالی است اما هنوز رأی صادر نشده است.

اژه‌ای درباره اینکه پدیده شاندیز در حوزه فروش سهام تخلفی داشته یا خیر و اینکه مقامات قضایی در سال قبل هم تذکر داده بودند که صداوسیما تبلیغ پدیده شاندیز را نکند، اظهار داشت: این مقامات قضایی حکم قضایی نداده بودند و فقط تذکر داده بودند همچنین مجموع آن شکایت به دستگاه قضایی رسیده و دادستان در حال بررسی است و باید جلوتر برویم که ببینیم ابعادش به کجا می‌رسد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فش نیوز ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    چه خبره ما که نفهمیدیم!!
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آقای سخنگو مراقب باشید کاری که سر موسسه اعتماد ایرانیان در آوردید سر پدیده نیاورید!!! باور کنید پدیده نه سیاسی بازی میکند نه اختلاس سه هزار میلیاردی نه دوازده میلیاردی!!!! محسن پهلوان نه شهرام جزایری است نه بابک زنجانی!!!! میدانید چقدر جوان از کنار شرکت پدیده به سر کار رفته اند و امرار معاش میکنند؟؟؟ حمایت از کار و سرمایه ایرانی اینگونه است!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس